Kryptonim: Obsrywator

Data: 2012-06-08 23:59:28
Autor: Lorn
Kryptonim: Obsrywator
Kryje się za nim karolek... Dla grupowych detektywów... Zagorzały katolik i obrońca RM. Często gryzł się z Piotrem, który miał rację, a ja oddaje mu hołd... Często kłóciłem się z Piotrem, choć miał on 100% racji i dobrze wyczuł Karolka, który jest zwykłym pieniaczem.

Pozdrawiam CiÄ™ Piotrze... Wracaj.

Data: 2012-06-08 15:07:13
Autor: Antenka
Kryptonim: Obsrywator
On 8 Cze, 23:59, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Kryje się za nim karolek... Dla grupowych detektywów... .<

Znowu zaniedbujesz klientów? Eurokibole stoj± w kolejce przy le¶nym
parkingu a ty co? Na psp pierdzielisz  trzy po trzy jak niezdrowa
dupa!

Antenka

Data: 2012-06-09 00:20:29
Autor: Lorn
Kryptonim: Obsrywator
W dniu 2012-06-09 00:07, Antenka pisze:
On 8 Cze, 23:59, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Kryje się za nim karolek... Dla grupowych detektywów... .<

Znowu zaniedbujesz klientów?

Już cię wypu¶cili za ¶wiecenie po oczach *niby* cycami? :> Toż to była obraza rodzaju żeńskiego :>

Data: 2012-06-09 02:29:49
Autor: Grzegorz Z.
Kryptonim: Obsrywator
Antenka napisał:

[...]

Jest takie porzekadło trans, że k....a to nie zawód a mentalno¶ć.

Ciekawe czy do takich jak ty też to się odnosi?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± się głównie produkcj± masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-09 08:11:23
Autor: BomBel
Kryptonim: Obsrywator

Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomo¶ci news:19qp3z6zpzgr7$.q98qxhhgbefd.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Te, pedałek.

Zobacz tu: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-06-09 08:46:33
Autor: matusm
Kryptonim: Obsrywator

Użytkownik "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał w wiadomo¶ci news:4fd2e933$1$1226$65785112news.neostrada.pl...

Antenka napisał:

[...]

To tez zaledwie dowód  na to,ze nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-06-11 09:06:11
Autor: mkarwan
Kryptonim: Obsrywator
[...]

Co widać dobitnie na twoim przykładzie.

Data: 2012-06-09 08:10:58
Autor: BomBel
Kryptonim: Obsrywator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0f838918-0cc7-4ef4-835b-4539f40a7874n33g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Nie każdy jest do ciebie podobny ;)

Data: 2012-06-09 00:15:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Kryptonim: Obsrywator
Lorn wrote:

[...]

Pozdrawiam Cię Piotrze... Wracaj.

Niepowim, jaki Pietrosek był, taki był, ale komstruktywnie możno było znim pobeblać...

Nowet zmojim kumem MH chciałymygo roz na flaskowo-suksełalne party zaprosić, ale siem wuwcas cymsik wygodoł, coby łobcych dam Ľgać niemusioł...

Jesce CYCORA piknie wspominom - chop citobył, a chop...!

Data: 2012-06-08 15:56:58
Autor: Marek
Kryptonim: Obsrywator
On Jun 9, 12:15 am, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu>
wrote:
Lorn wrote:
> Kryje si za nim karolek... Dla grupowych detektyw w... Zagorza y
> katolik i obro ca RM. Cz sto gryz si z Piotrem, kt ry mia racj , a ja
> oddaje mu ho d... Cz sto k ci em si z Piotrem, cho mia on 100% racji
> i dobrze wyczu Karolka, kt ry jest zwyk ym pieniaczem.

> Pozdrawiam Ci Piotrze... Wracaj.

Niepowim, jaki Pietrosek by , taki by , ale komstruktywnie mo no by o znim
pobebla ...

Nowet zmojim kumem MH chcia ymygo roz na flaskowo-sukse alne party zaprosi ,
ale siem wuwcas cymsik wygodo , coby obcych dam ga niemusio ...

Jesce CYCORA piknie wspominom - chop citoby , a chop...!

A co z twoim przyjacielem Kolgejtsem ?

Data: 2012-06-09 00:21:47
Autor: Lorn
Kryptonim: Obsrywator
W dniu 2012-06-09 00:15, Polok_Prawdziwy pisze:
Lorn wrote:

[...]

Dokładnie... Piotr miał swoje pogl±dy, ale można było z nim dyskutować... Przynajmniej nie był zamknięty jak ten noob Obdrywek.

Data: 2012-06-11 09:30:15
Autor: jadry¶
Kryptonim: Obsrywator
Lorn wrote:

[...]

Tak nawiasem mówi±c to 2-3 lata temu było tu, na psp dwóch Piotrów. Różnili się wielko¶ci± pierwszych liter w nickach.

Data: 2012-06-09 08:10:20
Autor: BomBel
Kryptonim: Obsrywator
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jqtsk3$eqb$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Obserwator to katolik? Zartujesz sobie. To ĹĽarliwy komuch.

Data: 2012-06-09 11:08:34
Autor: BomBel
Kryptonim: Obsrywator
kpnij sie w webb opdszywancu z wabrzexna aknalio!!11 jeden!

BomBel

Użytkownik - BomBel  napisał::
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Obserwator to katolik? Zartujesz sobie. To żarliwy komuch.

Data: 2012-06-09 11:43:56
Autor: Yogi
Kryptonim: Obsrywator

Użytkownik - BomBel napisał::
[...]

at ys co az jdene krusywysnyu opdadne cie uchju z wabrzezna :O))))))))))))))))))))))

BomBel

Data: 2012-06-09 16:25:51
Autor: He®Sk
Kryptonim: Obsrywator
On Fri, 08 Jun 2012 23:59:28 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

 pewnie obserwator wciaz przestrzega przed sowieckimi
 agentami. piotr - byl tu kiedys taki ale dawno.  --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kryptonim: Obsrywator