Kryptonim: Obsrywator

Data: 2012-06-09 00:15:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Kryptonim: Obsrywator
Lorn wrote:

Kryje się za nim karolek... Dla grupowych detektywów... Zagorzały
katolik i obrońca RM. Często gryzł się z Piotrem, który miał rację, a ja
oddaje mu hołd... Często kłóciłem się z Piotrem, choć miał on 100% racji
i dobrze wyczuł Karolka, który jest zwykłym pieniaczem.

Pozdrawiam Cię Piotrze... Wracaj.

Niepowim, jaki Pietrosek był, taki był, ale komstruktywnie możno było znim pobeblać...

Nowet zmojim kumem MH chciałymygo roz na flaskowo-suksełalne party zaprosić, ale siem wuwcas cymsik wygodoł, coby łobcych dam źgać niemusioł...

Jesce CYCORA piknie wspominom - chop citobył, a chop...!

Data: 2012-06-08 15:56:58
Autor: Marek
Kryptonim: Obsrywator
On Jun 9, 12:15 am, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu>
wrote:
Lorn wrote:
> Kryje si za nim karolek... Dla grupowych detektyw w... Zagorza y
> katolik i obro ca RM. Cz sto gryz si z Piotrem, kt ry mia racj , a ja
> oddaje mu ho d... Cz sto k ci em si z Piotrem, cho mia on 100% racji
> i dobrze wyczu Karolka, kt ry jest zwyk ym pieniaczem.

> Pozdrawiam Ci Piotrze... Wracaj.

Niepowim, jaki Pietrosek by , taki by , ale komstruktywnie mo no by o znim
pobebla ...

Nowet zmojim kumem MH chcia ymygo roz na flaskowo-sukse alne party zaprosi ,
ale siem wuwcas cymsik wygodo , coby obcych dam ga niemusio ...

Jesce CYCORA piknie wspominom - chop citoby , a chop...!

A co z twoim przyjacielem Kolgejtsem ?

Data: 2012-06-09 00:21:47
Autor: Lorn
Kryptonim: Obsrywator
W dniu 2012-06-09 00:15, Polok_Prawdziwy pisze:
Lorn wrote:

[...]

Dokładnie... Piotr miał swoje poglądy, ale można było z nim dyskutować... Przynajmniej nie był zamknięty jak ten noob Obdrywek.

Data: 2012-06-11 09:30:15
Autor: jadryś
Kryptonim: Obsrywator
Lorn wrote:

[...]

Tak nawiasem mówiąc to 2-3 lata temu było tu, na psp dwóch Piotrów. Różnili się wielkością pierwszych liter w nickach.

Kryptonim: Obsrywator