Kryptonim 'Renesans'

Data: 2012-01-16 23:27:09
Autor: jr
Kryptonim 'Renesans'

"Ujawniane dokumenty wskazuj±, że plany SB wobec powstałej w sierpniu
1980 roku Solidarno¶ci były wielopiętrowe..."

http://gdanszczanin.blox.pl/2006/08/wpis-2.html

jb

Data: 2012-02-02 15:04:41
Autor: jadry¶
Kryptonim 'Renesans'
W dniu 2012-01-17 08:27, jr pisze:
"Ujawniane dokumenty wskazuj±, że plany SB wobec powstałej w sierpniu
1980 roku Solidarno¶ci były wielopiętrowe..."

http://gdanszczanin.blox.pl/2006/08/wpis-2.html

jb

Były, tak były, jednak na nieszczę¶cie dla takich jak ja (zwolennik wolnego dostępu do jezior i lasów) to ty wygrałe¶ ze swoj± "Solidarno¶ci±".

Data: 2012-02-02 10:11:26
Autor: jr
Kryptonim 'Renesans'
On 2 Lut, 15:04, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> "Ujawniane dokumenty wskazuj±, że plany SB wobec powstałej w sierpniu
> 1980 roku Solidarno¶ci były wielopiętrowe..."

Były, tak były

I zostały zrealizowane.

, jednak na nieszczę¶cie dla takich jak ja (zwolennik
wolnego dostępu do jezior i lasów) to ty wygrałe¶ ze swoj± "Solidarno¶ci±".

Jeszcze jęczysz o te lasy? IdĽ chłopie do lasu, wyk±p się w jeziorze,
a najlepiej w przerębli, to może ci przejdzie.
jb

Data: 2012-02-02 19:30:54
Autor: jadrys
Kryptonim 'Renesans'
W dniu 2012-02-02 19:11, jr pisze:
On 2 Lut, 15:04, jadryĹ›<r...@yachoo.com>  wrote:
W dniu 2012-01-17 08:27, jr pisze:

"Ujawniane dokumenty wskazują, że plany SB wobec powstałej w sierpniu
1980 roku Solidarności były wielopiętrowe..."
http://gdanszczanin.blox.pl/2006/08/wpis-2.html
jb
Były, tak były

I zostały zrealizowane.

Tylko płacz pozostał.. i zgrzytanie zębów.

, jednak na nieszczęście dla takich jak ja (zwolennik
wolnego dostępu do jezior i lasów) to ty wygrałeś ze swoją "Solidarnością".
Jeszcze jęczysz o te lasy? Idź chłopie do lasu, wykąp się w jeziorze,
a najlepiej w przerębli, to może ci przejdzie.
jb

Powiedz to panom okolicznych jezior. Ty naprawdÄ™ nie zadjesz sobie sprawy z bezmiaru sq**twa jakie przyniosĹ‚o twoje i twojej "S"  zwyciÄ™stwo dla wielu PolakĂłw..

Data: 2012-02-02 19:49:42
Autor: Obserwator
Kryptonim 'Renesans'
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Powiedz to panom okolicznych jezior. Ty naprawdę nie zadjesz sobie sprawy z bezmiaru sq**twa jakie przyniosło twoje i twojej "S"  zwycięstwo dla wielu Polaków..
**************************

jeziora i lasy to pikus, przy udostepnieniu sieci internetowej , takim jak ty.

Data: 2012-02-02 20:22:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Kryptonim 'Renesans'

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgekr6$cr1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przestań kłusować. Kup se jezioro i "rup co hcesz"!

Data: 2012-02-03 14:06:12
Autor: jadrys
Kryptonim 'Renesans'

Powiedz to panom okolicznych jezior. Ty naprawdÄ™ nie zadjesz sobie sprawy z bezmiaru sq**twa jakie przyniosĹ‚o twoje i twojej "S"  zwyciÄ™stwo dla wielu PolakĂłw..

Przestań kłusować. Kup se jezioro i "rup co hcesz"!

Od kogo mam kupić - od pasera który się poczuł jego właścicielem i traktuje jako łup ze zwycięstwa nad pseudokomuną - okrągłostołowca?

Data: 2012-02-03 14:07:03
Autor: Obserwator
Kryptonim 'Renesans'
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Od kogo mam kupić - od pasera który się poczuł jego wła¶cicielem i traktuje jako łup ze zwycięstwa nad pseudokomun± - okr±głostołowca?

mozesz kupic od kogo chcesz bezczelny ruski prowokatorze, np. ten piekny las
jest do kupienia: http://aukcjeziemi.pl/sprzedam/1111/sprzedam-las

W agencjach nieruchomosci bogata ofera tylko wybierac i kupowac:)

Data: 2012-02-03 19:20:42
Autor: Albert
Kryptonim 'Renesans'
Dnia Fri, 3 Feb 2012 14:07:03 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Dlaczego ty nie lupisz tego lasu co? Pieni±żków nie masz? ;)

Data: 2012-02-03 13:56:29
Autor: jr
Kryptonim 'Renesans'
On 3 Lut, 19:20, Albert <ra...@nasz.dziennik.pl> wrote:
> [...]

> W agencjach nieruchomosci bogata ofera tylko wybierac i kupowac:)

Dlaczego ty nie lupisz tego lasu co? Pieni±żków nie masz? ;)

A na ch.. ma kupować, skoro tyle lasów wokół?
(nawet u nas na ¶l±sku s± lasy)
jb

Data: 2012-02-04 06:53:24
Autor: stevep
Kryptonim 'Renesans'
Dnia 03-02-2012 o 14:06:12 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Kup od "bezinteresownego" byłego komunisty, który podobnie jak ty miał  pęłn± gębę sloganów o sprawiedliwo¶ci społecznej.

--
stevep

Data: 2012-02-03 06:22:20
Autor: jr
Kryptonim 'Renesans'

| Tylko płacz pozostał.. i zgrzytanie zębów.

Podziękuj za 'Renesans' swoim towarzyszom z WSI!
Ja cieszę się z upadku czerwonego szamba. Ty chcesz wszystkim
obrzydzić kapitalizm zbudowany przez wasze słuzby specjalne i ich
wspólpracowników. Dobrze ich znasz, więc nie błaznuj krokodylimi
łzami. Za komuny oskarżaliscie wszystkich za 'niepowodzenia
socjalizmu'. Teraz znów płaczecie na wszystkich, tylko nie na siebie.
Bee! Nie wyszedł towarzyszom ani socjalizm, ani kapitalizm...
:
Ja równiez znam was od Marksa samego. Wystarczy przeczytać 'Kapitał':
Najpierw wulgarnie zanegował człowieka, a potem zalewał się łzami nad
ludzka bied±. O co naprawdę chodziło? Nienawidził swiata i postanowił
go zniszczyć. Dlatego komuchy czego się tkn±, to spieprz±.
Z jednym tylko problemem jako¶ sobie radzicie: Co by tu jeszcze
towarzysze spiepszyć (i kogo o to oskarżyć).

jb

Data: 2012-02-02 19:47:57
Autor: Obserwator
Kryptonim 'Renesans'
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):
Były, tak były, jednak na nieszczę¶cie dla takich jak ja (zwolennik wolnego dostępu do jezior i lasów) to ty wygrałe¶ ze swoj± "Solidarno¶ci±".

nieszczesciem dla innych, jest danie dostepu do sieci, takim jak ty.

Data: 2012-02-02 19:55:47
Autor: Obserwator
Kryptonim *jadrys*

podobno jestes wielbicielem literatury s.f - tak twierdzisz (chociaz, ja nie
wierze w ani jedno twoje slowo) ?

Jeden z najwybitniejszych pisarzy s.f. stwierdzil:

&#8222;Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu
idiotów.&#8221;

Chyba ciebie musial spotkac w polskiej sieci:))

Data: 2012-02-02 13:29:14
Autor: Antenka
Kryptonim *jadrys*
On 2 Lut, 20:55, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Antenka

Data: 2012-02-02 13:38:28
Autor: brat_olin
Kryptonim *jadrys*
" Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Jeden z najwybitniejszych pisarzy s.f. stwierdzil:
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem,
że na ¶wiecie jest tylu idiotów."

Ten wybitny autor sf byl tez jednym z 53 tworcow
z Krakowa, ktorzy w 1953 r. podpisali ten list:

"...wyrazamy bezwzgledne potepienie dla
zdrajcow Ojczyzny, ktorzy wykorzystujac
swe duchowne stanowisko i wplyw na czesc
mlodziezy skupionej w KSMM dzialali wrogo
wobec narodu i panstwa ludowego, uprawiali
- za amerykanskie pieniadze - szpiegostwo
i dywersje. (...) Wobec tych faktow zobowiazujemy
sie w tworczosci swojej jeszcze bardziej bojowo
i wnikliwiej niz dotychczas podejmowac aktualne
problemy walki o socjalizm i ostrzej pietnowac
wrogow narodu - dla dobra Polski silnej
i sprawiedliwej".

Znaczy: wybitny tworca - i idiota.

--