Kryptonim U.N.C.L.E. (The Man from U.N.C.L.E.)/2015

Data: 2015-09-29 03:02:10
Autor: Titus Atomicus
Kryptonim U.N.C.L.E. (The Man from U.N.C.L.E.)/2015
 Witam,
Wybralem Kryptonim U.N.C.L.E.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_from_U.N.C.L.E._(film)
http://www.youtube.com/watch?v=iM0sc183JCk
.... i sie nie zawiodlem. Ladne i ladnie sfilmowane plenery, atmosfera lat 60., no i montaz i humor ((R) Guy Ritchi).
Niestety, oryginalnej serii tv nie widzialem, wiec sporo odniesien zapewne mi umknelo. Ale zauwazylem np. inspiracje Terminatorem (scena kiedy Kuryakin dogania wartburga) czy 'Rzymskimi wakacjami' (w scenach rzymskich, w szczegolnosci - Solo jak Gregory Peck na Vespie, Gaby Teller jak Aundrey Hepburn... czy moze jak Mastroiani i Anita Ekberg w Dolce Vita... Hiszpanskie Schody...

Troche zaskoczyla mnie ilosc 'wpadek' -  nawet ja zwrocilem uwage - uwaga spoilery:
1. Jakos akcent Solo mnie nie przekonal - wydawalo mi sie ze brzmi brytyjsko (a w recenzjach, ktore wlasnie czytam, zachwycaja sie jak udalo mu sie podrobic amerykanski - bo aktor Brytyjczyk).
2. Wydaje mi sie, ze te trabanty nie byly z lat 60. tylko to ostatnie wypusty, z konca komuny...
3. Sadystyczny Wujaszek mowi o kolorowych zdjeciach Kodachrome do albumu.
Dziwne, bo Kodachrome to byly przeciez slajdy, a nie negatywy do odbitek.
4. miniaturowy dysk twardy na poczatku lat 60. to spory anachronizm - naprawde nie mogli dac tasmy magnetycznej, albo perforowanej?
No chyba, ze mlodziez moglaby nie zrozumiec o co chodzi.
5... Kuryakin zapomina zabrac swojej Exakty z toalety (incydent we Wloszech)
Aaaa, nie poznalem Hugh Granta - nawet nie wiedzialem ze jest w obsadzie.
Ale i tak 7+/10. Nawet z duzym plusem.
--
TA

Kryptonim U.N.C.L.E. (The Man from U.N.C.L.E.)/2015