Kryptowaluta

Data: 2019-04-20 19:59:14
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Z braku laku piszę na tą grupę, zobaczymy jakie będą efekty. Otóż, jak
wiadomo, ilość bitcoinów jest ograniczona z definicji. Co jakiś czas
jednak zdarza się że ktoś umiera zabierając do grobu hasła, czyli
możliwość operowania jakąś kwotą. Znika ona bez śladu. Znając tempo,
można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)
Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy
coś zaradzili?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-20 22:07:06
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sat, 20 Apr 2019 19:59:14 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Od lat mam ochote przeczytac jak to dokladnie dziala, i zawsze brakuje
czasu.

Wydaje mi sie, ze w tym systemie sie kryja dodatkowe mozliwosci.
Za to martwi mnie co innego - czy serwery sobie poradza z
ksiegowaniem? Tam chyba przybywa informacji w olbrzymich ilosciach i
trzeba to wszystko spamietac.

A uzytkownicy ... na razie mnoza systemy.

J.

Data: 2019-04-20 22:14:43
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 20.04.2019 o 22:07, J.F. pisze:
Od lat mam ochote przeczytac jak to dokladnie dziala, i zawsze brakuje
czasu.

kant, czyli oszustwo:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 09:53:53
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 09:07, dantes pisze:
[...]

w każdym:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 10:01:41
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:53:53 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No to dajesz po kolei...

Wymień na początek np. 11 etapów/miejsc/kroków,
w których wg ciebie to "kant czyli oszustwo".

Czekamy...

Data: 2019-04-21 14:35:00
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 10:01, dantes pisze:

[...]

Mogę ja? Będzie jeden. Ludzie, którzy kupili Bitcointy kilka lat temu
wzbogacili się nie zarabiając tych pieniędzy, a wg entuzjastów tej
waluty nikt nie stracił na tym.

Data: 2019-04-21 15:12:20
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 14:35:00 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

A który z nich stracił?
Spośród tych co nie kupili...
oczywiście?

To była najzwyklejsza inwestycja.
Jedni umawiają się, że płótno
pokryte jakąś chemiczna substancją,
zwaną potocznie farbą,
nałożoną przez chujwiekogo
warte jest chujwieile.
To jest kwestia umowna.

Czy ktoś robił "łapankę",
a im "udało się z niej uciec"?
I mają teraz pretensje do prostego, że ma dzieci garbate?

Data: 2019-04-22 21:14:34
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 15:12:20 +0200, dantes napisał(a):
[...]

Stracic moga ci, co to tak drogo kupili.
Jak sie nagle okaze, ze to nic nie warte.

Ale ... sami kupowali, na wlasne ryzyko.

J.

Data: 2019-04-22 23:11:00
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 21:14, J.F. pisze:

[...]

W którymś momencie się okaże, że ludzie nie chcą ich kupić w tak
wysokiej cenie.

Data: 2019-04-22 23:20:17
Autor: A. Filip
Kryptowaluta
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

A przeliczyłeś ile musiałby być wart jeden bitcoin żeby jeden
satoshi był za drogi? :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin
Small amounts of bitcoin used as alternative units are millibitcoin
(mBTC), and satoshi (sat). Named in homage to bitcoin's creator, a
satoshi is the smallest amount within bitcoin representing 0.00000001
bitcoins, one hundred millionth of a bitcoin.[2] A millibitcoin equals
0.001 bitcoins; one thousandth of a bitcoin or 100,000 satoshis.[72]

--
A. Filip

Data: 2019-04-23 00:37:55
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:20:17 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
[...]

Ale to bez znaczenia w tej kwestii - poki cena rosnie, to mozna kupic,
sprzedac i zarobic. A jak zacznie spadac, to sie okaze ze ci co zdazyli sprzedac zarobili
.... a kto stracil ?

https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin
Small amounts of bitcoin used as alternative units are millibitcoin
(mBTC), and satoshi (sat).

Te satoshi sa o tyle ciekawe, ze prawdziwych walut nie starczy, aby
satoshi wzroslo do niepraktycznego poziomu ponad 1$.

Ale ludzie jeszcze nieprzyzwyczajeni do uzywania satoshi, a od tych
zer mozna oczoplasu dostac.

J.

Data: 2019-04-22 21:37:23
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:14:34 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Strasznie mi z tego powodu
wszystko jedno.

Data: 2019-04-22 21:58:49
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 21:37, dantes pisze:
Stracic moga ci, co to tak drogo kupili.
Jak sie nagle okaze, ze to nic nie warte.

Strasznie mi z tego powodu
wszystko jedno.

:)))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 15:59:59
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Mogę ja? Będzie jeden. Ludzie, którzy kupili Bitcointy kilka lat temu
wzbogacili się nie zarabiając tych pieniędzy, a wg entuzjastów tej
waluty nikt nie stracił na tym.

A jeżeli kilka lat temu kupiłem ruble po 40gr a potem sprzedałem po 60 to jest ok?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2019-04-23 18:35:43
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 17:59, Budzik pisze:

A jeżeli kilka lat temu kupiłem ruble po 40gr a potem sprzedałem po 60 to
jest ok?

Jeżeli bułka kosztowała wtedy około 40gr a potem około 60gr, to jest jak najbardziej OK.

Data: 2019-04-23 19:15:02
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 18:35, nadir pisze:

A jeżeli kilka lat temu kupiłem ruble po 40gr a potem sprzedałem po 60 to
jest ok?

Jeżeli bułka kosztowała wtedy około 40gr a potem około 60gr, to jest jak najbardziej OK.

A jeśli kosztowała 40 a potem 50gr?

Pozdrawiam

Data: 2019-04-23 19:32:55
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 19:15, RadoslawF pisze:
[...]

Nadal OK i wszystko w granicach rozsądku.
Internety donoszą, że jakiś gość w 2010 roku zapłacił za pizzę 10 tys. BTC, pizza była warta coś około 40 dolarów. Ile to dzisiaj 10 tys. BTC, też 40 dolarów?
O takich rozrzutach mówimy.

Data: 2019-04-24 04:59:55
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik nadir none@hell.org ...

[...]

Czyli to kwestia skali? Jakie są dopuszczalne widełki? 100%?
Co z frankami?

Data: 2019-04-24 20:15:40
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-24 o 06:59, Budzik pisze:

Czyli to kwestia skali?

No pewnie, że to kwestia skali, ale i czasu.

Jakie są dopuszczalne widełki? 100%?

Dla każdego inne.

Co z frankami?

Nie wiem, a co z frankami?

Data: 2019-04-24 20:59:53
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik nadir none@hell.org ...

Czyli to kwestia skali?

No pewnie, że to kwestia skali, ale i czasu.

A konkretnie?

Jakie są dopuszczalne widełki? 100%?

Dla każdego inne.

Hmm, czyli to takie oszustwo mentalne które kazdy okresli sobie sam?

Co z frankami?

Nie wiem, a co z frankami?

No ich kurs bardzo sie zmieniał. Oszustwo? --
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
między nimi. I cóż ty na to fizyko???

Data: 2019-04-24 23:23:57
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-24 o 22:59, Budzik pisze:

A konkretnie > Hmm, czyli to takie oszustwo mentalne które kazdy okresli sobie sam?

Ja tam nic o oszustwie nie pisałem. Ale konkretnie, to widzę różnicę w zarobieniu 20 groszy na jednym rublu w ciągu kilku lat, wynikający głównie z różnicy kursowej a wzroście wartości BTC około 1,3 miliona razy w przeciągu niecałej dekady.
Zdaję sobie jednak sprawę, że dla wielu to żadna różnica oraz nic nadzwyczajnego.

No ich kurs bardzo sie zmieniał.

Nie tylko franka się zmienił, kursy walut mają, to do siebie, że się zmieniają.

Oszustwo?

Jakie znowu, bo nie wiem o jakich oszustwach piszesz?

Data: 2019-04-25 04:59:52
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik nadir none@hell.org ...

Oszustwo?

Jakie znowu, bo nie wiem o jakich oszustwach piszesz?

To moze watek poczytac kilka postów wyzej...? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2019-04-25 09:08:51
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-25 o 06:59, Budzik pisze:

To moze watek poczytac kilka postów wyzej...? :)

To może pytaj o oszustwa tych, którzy o nich pisali?

Data: 2019-04-25 14:59:51
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik nadir none@hell.org ...

To moze watek poczytac kilka postów wyzej...? :)

To może pytaj o oszustwa tych, którzy o nich pisali?

Ale to ty wskoczyłes ze swoja odpowiedzia w podwatek o oszustwach wiec sie nie dziw ze pytam co miałes na mysli...

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2019-04-26 19:15:00
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 24.04.2019 o 06:59, Budzik pisze:

[...]

Ostateczne zdanie ma tu sąd. Generalnie te widełki, to ja byłbym skłonny
za sensowne przyjąć zyski z innych papierów wartościowych. Choćby tych
najbardziej ryzykownych.

Data: 2019-04-27 08:59:47
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Czyli jezeli ryzykowne papiery wartosciowe daja powiedzmy 30% zysku rocznie to wszystko co daje zyski wieksze to oszustwo? Czy te widełki tylko do kryptowalut ustawiasz?

W TV taki program pokazuja co goscie kupuja samochody, lekko naprawiaja i sprzedaja z zyskiem. 20, 30% - norma. Na jednej transakcji! Oszusci?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2019-04-27 12:03:56
Autor: A. Filip
Kryptowaluta
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A gdzie w swojej ocenie uwzględniasz "ryzyko inwestycyjne"?
"Mniej ale pewniej" v. "Możliwy bardzo duży zysk i duża/pełna) strata"?
Na ile kupionych samochodów kupią taki który dopiero na drugi rzut oka
da ponad 100% strat? [ceny zakupu i dojścia do tego że do dupy++]

Reguła kciuka: (możliwy) duży zysk z dużym++ ryzykiem nie jest karalny
*O ILE* nie ma wprowadzania w błąd co ryzyka.  Karalne zasadniczo
powinno być właśnie to "wprowadzenie w błąd" albo schemat inwestycyjny
który MUSI  w końcu dupnąć (100% ryzyka "dla późniejszych" przy czym
kolejnym inwestorom sugeruje się że ryzyko "praktycznie nie rośnie").

<ironia> Jaki jest nachalnie sugerowany zysk z inwestycji w los
toto-lotka?  Miliony ze złotówki.  Jaka jest szansa na taką wygraną?
Mała++. Dlaczego to jest legalne mimo oczywiście bardzo ujemnej
statystycznej wartości oczekiwanej z inwestycji w los? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2019-04-27 13:59:48
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Mnie nie pytaj, bo to nie sa moje widełki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2019-04-27 13:23:07
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 10:59, Budzik pisze:

[...]

Źle mnie rozumiesz. Problemem nie jest osiąganie zysku. Niech sobie i
100% rocznie zyskują. Problemem jest to, że akurat system BTC działa w
ten sposób, że tam znikąd dodatkowej wartości nie ma, więc jeśli jeden
zyska, to ktoś inny stracić musi.

W wypadku uszkodzonych pojazdów dodajesz tam jakąś pracę i stąd jest
zysk. To wynika z sensownych zasad.

Data: 2019-04-27 13:50:29
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:23:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

znikąd dodatkowej wartości nie ma

Błąd. "Dodatkowa" wartość bierze się dokładnie stąd, skąd się bierze
wartość BTC.
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

Data: 2019-04-27 13:55:46
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta

znikąd dodatkowej wartości nie ma
Błąd. "Dodatkowa" wartość bierze się dokładnie stąd, skąd się bierze
wartość BTC.

Może masz rację, ale napoisz skąd.

Data: 2019-04-27 17:09:18
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:55:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

znikąd dodatkowej wartości nie ma
Błąd. "Dodatkowa" wartość bierze się dokładnie stąd, skąd się bierze
wartość BTC.

Może masz rację, ale napoisz skąd.

Jak każda inna wartość. Z umowy społecznej. Że społeczna to cię przekona
jak sobie pomyślisz jak ci będzie potrzebna waluta na bezludnej wyspie.
Że umowa to cię przekona że ludzie nie są zmuszani by kupować rzecz
wartościową, sami chcą i w ten sposób wyrażają swój akces do tej umowy.

Data: 2019-04-27 13:59:46
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

No to jeszcze raz zapytam - jak franek nagle w ciagu jednego dnia zyskał na wartosci 20% (czarny coś tam...) to jest to oszustwo czy nie?
Bo chyba nie sadzisz ze gospodarka Szawajcarii urosła 20% w ciagu jednej doby?

W wypadku uszkodzonych pojazdów dodajesz tam jakąś pracę i stąd jest
zysk. To wynika z sensownych zasad.

Czyli jezeli sprzedam drogo kupie tanio ale nic dodatkowo nie włoze to bedzie oszustwo?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2019-04-27 19:18:06
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

Ponieważ celnie zauważyłeś, że gospodarka Szwajcarii nagle o 20% nie
skoczyła, to najpewniej jest to wynikiem przestępstwa. Niekoniecznie
oszustwa, bo przy walutach i papierach wartościowych tego masa. Ale nie
koniecznie musimy dojść do przyczyny.

W wypadku uszkodzonych pojazdów dodajesz tam jakąś pracę i stąd jest
zysk. To wynika z sensownych zasad.
Czyli jezeli sprzedam drogo kupie tanio ale nic dodatkowo nie włoze to bedzie oszustwo?

Nie zawsze, o ile ani sprzedajacego, ani kupującego nie oszulasz. Ale
jeśli kupisz samochód powypadkowy tanio - bo powypadkowy - i ukrywając
tę okoliczność przed kupującym sprzedaż drogo, to będzie to oszustwo.

Data: 2019-04-28 10:59:45
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Ale przeciez przeczyna jest znana...
Sugerujesz ze Bank Narodowy Szwajcarii popełnił przestepstwo?

[...]

Czyli oszustwo na kursie bitcoina nie wynika z tego ze kurs szybko wzrosł a z tego ze ktos kogos oszukał co do warunków?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-28 13:24:05
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 12:59, Budzik pisze:

[...]

Nic takiego nie sugeruję. Pójdę dalej. Nie zdziwił bym się, gdyby nie
miał z tym absolutnie nic wspólnego. Od kiedy to bank narodowy wyznacza
kurs względem innych walut?

[...]

No mniej więcej. Pytanie, czy to oszustwo. Bo jak już pisałem
przestępstw możliwych tu więcej. No i BTC nadal w Polsce walutą nie
jest. Może się okazać, że sprawcą oszustwa będzie osoba sprzedająca. :-)

Data: 2019-04-28 12:59:44
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Kurwa jasna... Dyskutujesz o czyms o czym nie masz zielonego pojecia?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czarny_czwartek_(2015)

[...]

No to ja juz nie wiem - czy ty sie ze mna zgadzasz, czy nie...
Ja twierdze ze to nie jest oszustwo, a juz na pewno nie dlatego, ze wartosc szybko rosnie. Ale probuje zrozumiec punkt widzenia tych, ktorzy maja odmienne zdanie, stad moje dopytywanie.

Bo jak już pisałem
przestępstw możliwych tu więcej. No i BTC nadal w Polsce walutą nie
jest. Może się okazać, że sprawcą oszustwa będzie osoba sprzedająca.
:-)
Wiadomo, dajcie mi człowieka a paragraf sie znajdzie... :(

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2019-04-28 15:19:39
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 14:59, Budzik pisze:

[...]

To raczej Ty nie rozumiesz, co przeczytałeś pod tym linkiem. To, że
wahnięcie kursu nastąpiło na skutek jakiejś tam decyzji banku nie jest
żadnym dowodem tego, że było to celowe działanie.

Jak na zakręcie stanie naga kobieta i kierujący gapiąc się na nią
zamiast na drogę rozjedzie dziecko, to postawisz zarzut zabójstwa?

[...]

Sprawa prosta nie jest i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Ja tylko
i wyłącznie się upieram przy tym, że jeśli ktoś tam zarobił nagle na
BTC, to odpowiednią wartośc ktoś musi stracić. Tę stratę by zbadać
trzeba, by ustalić - w odniesieniu do każdej osoby - czy doszło do
przestępstwa w szczególności oszustwa.

Data: 2019-04-28 14:50:18
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Chcesz mi wmówić, że specjalisci Banku szwajcarii nie przewidzieli jakie konsekwencje bedzie miała ich decyzja? (ale jaja)

Jak na zakręcie stanie naga kobieta i kierujący gapiąc się na nią
zamiast na drogę rozjedzie dziecko, to postawisz zarzut zabójstwa?

Ja nawet zarzutu oszustwa nie stawiam.
Ja tylko staram sie zrozumiec stanowisko tych ktorzy powyzej twierdzili, ze to stopien wahniecia kursu, tudziez wysokosc zysku stanowi o oszustwie badz nie.

[...]

Pamietasz Denzela Washingtona w Philadephi?

Musisz mi to wytłumaczyc jak 7-latkowi w jaki sposób wzrost kursu miałby powodowac czyjąs strate o oszustwo na rzecz tej osoby...

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2019-04-28 15:54:15
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sun, 28 Apr 2019 15:19:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

To samo dotyczy wszystkich innych walut, w tym "normalnych". Jeśli kurs
jakiejś waluty rosnie, tracą relatywnie wszyscy posiadacze innych walut.
Zjawisko normalne i niewymagające dochodzenia.  Co innego jeśli
zastanowimy się *dlaczego* nastąpiła zmiana kursów. Niektóre powody są
ścigane z mocy prawa. Ściganie realizują instytucje nadzoru bankowego
czy giełdowego.

Data: 2019-04-28 16:35:10
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 15:54, Jcek Maciejew pisze:
[...]

BTC nie jest zakazane w Bolanda, choć to oczywiste oszustwo, to nie brakuje frajerów, którzy łożą realną walutę w tę para-walutę, naiwnych nie sieją, sami się rodzą:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 17:04:02
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 28 Apr 2019 16:35:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Prawda.

choć to oczywiste oszustwo,
Jak na razie nie wykazałeś faktu istnienia  schematu Ponziego z uwzględnieniem zasady ciągłości Leibniza
na którymkolwiek z etapów powstawania BTC.

Data: 2019-04-28 17:07:40
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 17:04, dantes pisze:
[...]

ale ja ciebie do niczego nie przekonuję, nawet nie wykazuję nawet twojej tezy, chcesz to ją obalaj, good luck:))))))))))

btw frajerów nie brakuje:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 17:25:22
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 28 Apr 2019 17:07:40 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Mojej?

chcesz to ją obalaj, good luck:))))))))))

Ja mam obalać?

Ciężar dowodu spoczywa na wywodzącym tezę...
To TY twierdzisz, że "BTC to piramida" i "oszustwo"...
Zatem czekamy... aż wskażesz (i udowodnisz, że istnieje) miejsce w którym zaczyna się schemat Ponziego.

Data: 2019-04-28 21:21:41
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 17:25, dantes pisze:
Ciężar dowodu spoczywa na wywodzącym tezę

ja twierdzę, że to oszustwo, za realne pieniądze nabywca otrzymuje para-walutę, jak byś nie ubierał w piękne słówka czym ta para-waluta jest lub nie jest:)

w dodatku zostawiam tobie wolną wolę, chcesz kupuj, nie chcesz nie kupuj:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 22:03:43
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 28.04.2019 o 21:21, u2 pisze:
[...]

Wiesz, że nie do końca masz rację. Ludzie kupują różne dziwne rzeczy i
akurat BTC nie jest szczególnie dziwniejszy. Dla mnie problemem jest ta
cała otoczka. Udowadnianie, że niby wartość BTC wynika ze zużycia prądu
do komputerów, które je wykopują. Albo przekonywanie, że to jest
wynikiem naturalnego wzrostu kursu.

w dodatku zostawiam tobie wolną wolę, chcesz kupuj, nie chcesz nie kupuj:)

Toteż warto przestrzegać, natomiast każdy ma swój rozum., Pewnie
niektórzy na tym zarobią, ale reszta musi stracić to, co zarobią Ci
nieliczni.

Data: 2019-04-28 23:08:05
Autor: u2
Kryptowaluta
[...]

ale ja nikomu nie zabraniam wydawać realnych pieniędzy na BTC, dopiero mocno oszukani zwrócą się do wymiaru ścigania, że zostali oszukani, jak ktoś kupi za 15 PLN 6 uBTC ulegając dla zachcianki syna, który chce kupić zajefajną gierkę komputerową, to nie będzie czuł się oszukany:)

[...]

transakcje BTC są anonimowe, nikt nie sprawdzi kto jest właścicielem BTC wiec jest to idealne narzędzie do prania brudnych pieniędzy:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 15:59:58
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Ano. Wezmy takie gry internetowe gdzie ludzie kupuja wirtualna zbroje albo nasiona do sadzenia roslin (wirtualne oczywiście)

Kiedys nawet analizowałem jedna taka gre i uwaga - mozna w niej było wykupic tryb urlopu.
Płaciłes 40zł za to ze przezj akis czas mozesz nie grac!!! Dla mnie mistrzostwo marketingu i oczywiście potwierdzenie głupoty grających!
Ale czy oszustwo?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-29 19:15:42
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia 29 Apr 2019 15:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

Udowadnianie, że niby wartość BTC wynika ze zużycia prądu
do komputerów, które je wykopują. Albo przekonywanie, że to jest
wynikiem naturalnego wzrostu kursu.

Nikt ci synu nic nie udowadnia. Jak uważasz że BTC nie kosztuje w
prądzie i sprzęcie to nakop sobie trochę i nie marudź. I wyjaśnij przy
okazji co to jest "naturalny" wzrost kursu.

Data: 2019-04-29 19:32:22
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 29.04.2019 o 19:15, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Jcek idzie na wojnę:)))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 21:59:58
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

Please, nie przypisuj mi słów ktorych nie napisałem (patrz wrotka...)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-29 07:52:21
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 28 Apr 2019 21:21:41 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 28.04.2019 o 17:25, dantes pisze:
Ciężar dowodu spoczywa na wywodzącym tezę

ja twierdzę, że to oszustwo,

oraz to, że:
"to piramida finansowa"

Czekamy zatem...
aż wskażesz (i udowodnisz, że istnieje) miejsce w którym zaczyna się schemat Ponziego.
Oczywiście nie zapomnij o uwzględnieniu
zasady ciągłości Leibniza.

Data: 2019-04-29 11:45:00
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 29.04.2019 o 07:52, dantes pisze:
Czekamy zatem

wy to kto ?:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 07:59:53
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 29 Apr 2019 11:45:00 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 29.04.2019 o 07:52, dantes pisze:
Czekamy zatem

wy to kto ?:))))))))))

Dowiesz się
po tym gdy wskażesz (i udowodnisz, że istnieje) miejsce w którym zaczyna się schemat Ponziego.

Data: 2019-04-30 09:17:22
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 30.04.2019 o 07:59, dantes pisze:
Dowiesz się

no to dajesz:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 10:00:33
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 30.04.2019 o 09:20, dantes pisze:
udowodnisz, że istnieje

a co nie istniejesz ?:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 12:09:22
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 30 Apr 2019 10:00:33 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 30.04.2019 o 09:20, dantes pisze:
udowodnisz, że istnieje

a co nie istniejesz ?:))))))))

Widzisz "ogonki"?
Czy wy zza Buga?

Czekamy [wszyscy] aż wskażesz (i udowodnisz, że istnieje) miejsce w którym zaczyna się schemat Ponziego.

Data: 2019-04-30 12:59:01
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 30.04.2019 o 12:09, dantes pisze:
udowodnisz, że istnieje

a co nie istniejesz ?:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 17:34:27
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 30 Apr 2019 12:59:01 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 30.04.2019 o 12:09, dantes pisze:
udowodnisz, że istnieje

a co nie istniejesz ?:)))))))

Widzisz "ogonki"? Mysie?

Data: 2019-04-30 20:15:08
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 30.04.2019 o 17:35, dantes pisze:
udowodnisz, że istnieje

no istniejesz:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 17:41:22
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta

[...]

No i do tego zmierzam jednocześnie zauważając, że wzrost o kilka tysięcy
procent normalny i samoistny nie jest :-)

Data: 2019-04-28 16:59:44
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

No ale przeciez to tez jest jasne dlaczego tak sie dzieje...
BTC jest nowe, jedyne w swoim rodzaju, jedyne które dało juz stosunkowo długa rekojmie zaufania i stąd wzrost.
Czy on jest naturalny? Naprawde nie potrafimy sobie wyobrazic ze coś jedynego w swoim rodzaju moze tyle kosztowac?

Wezmy takiego iphona. Ile kosztuje jego wyprodukowanie? 20% wartosci w sklepie? Wezmy jakies dzieła artystyczne... Ba, wezmy samochody... Ile kosztuje wyprodukowanie auta w stosunku do jego ceny w sklepie? 40%?

Przeciez wzrost ceny wynika w duzej mierze z popytu a jezeli ten popyt i podaz sa jakos nieuczciwie kształtowane to czy gdzies postawiono zarzuty?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2019-04-28 18:59:41
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sun, 28 Apr 2019 17:41:22 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Zapewne chciałeś powiedzieć raczej "celowy", czyli że za nim stał
człowiek lub organizacja spekulująca BTC. Czyli wyznajesz teorię
spiskową. Ja nie jestem tego zdania. Wykładniczy wzrost kursu wskazuje
raczej na samoistny proces, napędzany chęcią spekulacji wszystkich
użytkowników BTC. Jak poszukać, znajdzie się przykłady wykładniczego
wzrostu cen dóbr rzadkich (z ciekawszych - J. London i ceny jajek na
Yukonie za gorączki złota:). Przy celowym działaniu człowieka obserwowalibyśmy schodkowy wzrost
kursu.

Data: 2019-04-28 19:14:47
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
[...]

Może mam zboczenie zawodowe.

Data: 2019-04-28 23:56:14
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-28, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

No chyba trochę masz, bo mi to też wygląda głównie na mechanizm typu podaż popyt. Tu dodatkowo pewnie dołozyła się łatwość zakupu gdzie rynek był na tyle duży, że zawsze znalazł się ktoś gotowy sprzedać i ten ktoś równie zawsze był w zasięgu klawiatury.

Jakby nagle ludziom odwaliło na punkcie cebuli, to wzrost popytu byłby ograniczany fizyczną podażą - trzeba by było znaleźć jakoś tego sprzedawcę.

--
Marcin

Data: 2019-04-27 14:01:15
Autor: u2
Kryptowaluta
[...]

w przypadku BTC wartością "dodaną" są same BTC, które funkcjonują poza uwierzytelnieniem bankowym, na tym ma niby polegać ich przewaga, ale wcale nie ma pewności, że nikt nie zhakował tego systemu na swoją korzyść, nikt n.p. nie gwarantuje, że raz sprzedane BTC nie można drugi raz odsprzedać z zyskiem, możliwa jest bańka spekulacyjna, już obecna kapitalizacja BTC wskazuje, że to jest większy przekręt od piramidki Madoffa:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 15:36:37
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 14:01, u2 pisze:

[...]

Nie wiem, na ile poważnie mam ten wywód traktować. Próbujesz mnie
przekonać, że bogacimy się poprzez drukowanie pieniędzy?

Data: 2019-04-23 20:44:16
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 19:15, RadoslawF pisze:

[...]

Jeśli najpierw kosztowała 40 gr, a potem 50 groszy, to ktoś teoretycznie
stracił 10 groszy. Ale trzeba by było zbadać inflację. Po za tym wziąć
pod uwagę, że przez ten czas ta osoba miała "utopioną" w pizzę kasę.
Inni to trzymają na rachunki, to i ze 3% rocznie mogli dostać.

Data: 2019-04-21 10:10:22
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 10:01, dantes pisze:

No to dajesz po kolei...

Wymień na początek np. 11 etapów/miejsc/kroków,
w których wg ciebie to "kant czyli oszustwo".

Czekamy...

aż 11 ? wystarczy na początek, że to nie waluta, a kryptowaluta, nazewnictwo jest bardzo ważne:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 10:18:36
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 10:10:22 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Łooooojesuuuu...
są państwa, w których BTC jest walutą, i którą (to walutą) obywatele regulują
zobowiązania podatkowe... .
Wyobrażasz sobie "cóś" takiego w tym pięknym kraju nad Wisłą?

Zatem pudło.

No to jeszcze 10... .

Dajesz...

Data: 2019-04-21 10:21:50
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 10:18, dantes pisze:
są państwa, w których BTC jest walutą,
i którą (to walutą) obywatele regulują
zobowiązania podatkowe... .

podaj kurs tej kryptowaluty w Niemczech, w Finlandii, w Szwajcarii, więcej państw stosujących tę kryptowalutę na razie nie ma, w Niemczech tylko transakcje prywatne:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 10:25:31
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 10:21:50 +0200, u2 napisał(a):

[...]

"Jest Pan w mylnym błędzie"

Data: 2019-04-21 10:37:16
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 10:25, dantes pisze:
[...]

wykaż to, a nie uprawiaj ściemy:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 11:27:07
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 11:22, dantes pisze:
[...]

czyli ściemniasz, widać, że robisz za naganiacza, historia zna takie przypadki, a to BKO a to AmberGie;))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 11:32:18
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 11:27:07 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No cóż...
jak to mawia Zagłoba w czwartej części Trylogii:
Waść prawisz tak zawile, że nie pojmuję...
Oleum ordynuję...
A gdy poskutkuje działanie
bierz się Waść tedy za rzeczowe pisanie.

Data: 2019-04-21 11:35:38
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 11:32, dantes pisze:
[...]

ja tylko przestrzegam, że to oszustwo, zastanawiające, że w Szwajcarii kraju banksterki już ją wprowadzili:)))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 12:00:28
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 11:35:38 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Zdradź "modus operandi".

Data: 2019-04-21 12:07:20
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 12:00, dantes pisze:
ja tylko przestrzegam, że to oszustwo,
Zdradź "modus operandi".

Tajlandia już zakazała tej kryptowaluty, oszuści zwykle lokują takie brudne pieniądze w egzotycznych lokacjach, zastanawiające, że największy banksterski kraj Szwajcaria uznaje tę kryptowalutę za legalną:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 12:14:08
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:07:20 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nóż kuchenny też jest różnie wykorzystywany...
Więc co?
Zabronisz używania noży kuchennych?

Data: 2019-04-21 13:01:06
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 12:14, dantes pisze:
[...]

a cóż to za argument :)))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:05:03
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:03, dantes pisze:

[...]

tak się kończą pogaduszki z oszustem:))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 12:21:32
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Jakoś uśmiech się Waści "skrócił"?
Dlaczego?

Data: 2019-04-21 13:01:22
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 12:21, dantes pisze:
[...]

już wydłużam

:)))))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:05:47
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:04, dantes pisze:
Jakoś uśmiech się Waści "skrócił"?
Dlaczego?

już wydłużam

:)))))))))))))))))))))))))))))))
WON.

widać, że kompanem dla ciebie jest Jcek a nie porządni ludzie:)))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 15:59:58
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik dantes dantes@qmail.com ...

już wydłużam

:)))))))))))))))))))))))))))))))

WON.

Czy dałbys rade nie wyciagac u2 z kibla? Albo moze na priv przeniescie ta jakze ciekawą korespondencję...?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-24 04:59:55
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Rozumiem. No to pa na jakis czas.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2019-04-21 12:25:49
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Waść nie wierzy sam w to co pisze.

Data: 2019-04-21 12:47:09
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:25:49 +0200, dantes napisał(a):

Waść nie wierzy sam w to co pisze.

Pogadałeś sobie ze znanym durniem. I co ci z tego przyszło?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-21 13:01:46
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 12:47, dureń pisze:
Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:25:49 +0200, dantes napisał(a):

Waść nie wierzy sam w to co pisze.

Pogadałeś sobie ze znanym durniem. I co ci z tego przyszło?

:)))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:01:52
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:47:09 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:25:49 +0200, dantes napisał(a):

Waść nie wierzy sam w to co pisze.

Pogadałeś sobie ze znanym durniem. I co ci z tego przyszło?

Ja zawsze wierzę w człowieka.
Liczę, że się nawróci.

Data: 2019-04-21 13:06:46
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 13:01:52 +0200, dantes napisał(a):

[...]

Zamiast wiarą lepiej posłużyć się wiedzą. Dużo skuteczniejsze :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-21 13:16:51
Autor: u2
Kryptowaluta

Dnia Sun, 21 Apr 2019 12:47:09 +0200, Jcek Maciejew napisał(a):

[...]

no widzisz nie czucie i wiara, tylko mędrca oko:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 15:50:06
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:21, dantes pisze:
Mea culpa.

no widzisz nie czucie i wiara, tylko mędrca oko:)))))))))))))))
WON.

:))))))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:07:24
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:01, dantes pisze:

Ja zawsze wierzę w człowieka.
Liczę, że się nawróci.

na pewno nie na twoją banksterską wiarę:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:16:04
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:10, dantes pisze:
[...]

nie prościej użyć sitka ? na pewno się sitko nie obrazi:)))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:19:02
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:17, dantes pisze:
nie prościej użyć sitka ? na pewno się sitko nie obrazi:)))))))))))))))))))
j.w.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 13:22:24
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 13:19:02 +0200, u2 napisał(a):

WON.

[...]

j.w.

Data: 2019-04-21 15:49:44
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:22, dantes pisze:
Dnia Sun, 21 Apr 2019 13:19:02 +0200, u2 napisał(a):

WON.

[...]

j.w.

:))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 09:47:38
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 08:14, dantes pisze:
[...]

zaciąłeś się, użyj sitka, kolega sitko się nie obrazi:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 10:05:18
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 09:47:38 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Wyparcie?

użyj sitka,

Nie.

kolega sitko się nie obrazi:))))))))))))

Koledzy, Twoi, poczytają dzięki temu Twoje wypociny.

Data: 2019-04-22 11:46:35
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 10:05, dantes pisze:
kolega sitko się nie obrazi:))))))))))))
Koledzy, Twoi, poczytają dzięki temu Twoje wypociny.

oj tam, to twój kompan Jcek czyta, moi nie są aż tak głupi, aby walczyć z rzekomym antysemityzmem i homofobią na usenecie:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 11:56:07
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 11:46:35 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 22.04.2019 o 10:05, dantes pisze:
kolega sitko się nie obrazi:))))))))))))
Koledzy, Twoi, poczytają dzięki temu Twoje wypociny.

oj tam, to twój kompan Jcek czyta,

" - Napławde?"

moi nie są aż tak głupi,
Czyli przyznajesz, że po części jednak są.
No to pięknie.
A co oni na to?
Wiedzą już, że ich tak obsmarowałeś?

Fajnych masz kolegów... .

aby walczyć

Też Rycerze Okrągłego Stołu?

z rzekomym antysemityzmem i homofobią na usenecie:)))))))))))

" - Napławdę?"

..

Data: 2019-04-22 12:38:10
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 11:56, dantes pisze:
moi nie są aż tak głupi,
Czyli przyznajesz, że po części jednak są.

o tym mówi zasada ciągłości Leibniza, ale wątpię abyś ją znał:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 13:00:15
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 12:38:10 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 22.04.2019 o 11:56, dantes pisze:
moi nie są aż tak głupi,
Czyli przyznajesz, że po części jednak są.

o tym mówi zasada ciągłości Leibniza, ale wątpię abyś ją znał:)))))))))

Powodzenia...
podsuwalski Geniuszu.

Data: 2019-04-21 11:25:26
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

A co Twój Woojek w goglach się na Ciebie obraził?
Oczekujesz, że ktoś "wypełni" pasek Google'a za Ciebie?

Data: 2019-04-21 10:24:15
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Cos mi się zdaje, że...
nadciąga piąta już strona
czwartej części Trylogii...

Ale...

Nie uprzedzajmy faktów...

Data: 2019-04-21 11:05:33
Autor: Robert Wańkowski
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 09:53, u2 pisze:
[...]

Ja kupiłem ostatnio 6 pBTC :-)
I dokonałem nimi płatności. Więc działa.
Dlaczego nie skrócą tych zer? Deflacja następuje/nastąpiła?

Robert

Data: 2019-04-21 11:25:59
Autor: u2
Kryptowaluta
Ja kupiłem ostatnio 6 pBTC :-)

po jakim kursie ?

I dokonałem nimi płatności. Więc działa.

gdzie ?

Dlaczego nie skrócą tych zer? Deflacja następuje/nastąpiła?

https://bitbay.net/pl/kurs-walut/kurs-bitcoin-pln

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 14:54:55
Autor: Robert Wańkowski
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 11:25, u2 pisze:
Ja kupiłem ostatnio 6 pBTC :-)

po jakim kursie ?

I dokonałem nimi płatności. Więc działa.

gdzie ?

Ja tego nie ogarniam. Jakieś doładowanie do gry? Może do oglądania filmów? Syn chciał, więc te 15 zł nie będzie bolało. Jedynie psychicznie, że dałem się nabrać. Ale nie. :-)

Tu mail jaki otrzymałem:
  "Transakcja przebiegła poprawnie.

Zakupiono 0.00062691244 BTC.

Aktualnie zostanie wysłany przelew środków na podany przez Ciebie adres: 3Q7HKhvjeAqmEqRkBd3SoMQ1g8bZo1Fyvo. Cała operacja może zająć do 10 minut.

Pozdrawiamy,

Zespół 4Coins

12M sp. z o.o.
ul. Józefa Kustronia 51
30-433 Kraków
email: kontakt@4Coins.pl"

Pewnie ten link gdzieś wkleiłem i opłaciłem usługę.

Dlaczego nie skrócą tych zer? Deflacja następuje/nastąpiła?

https://bitbay.net/pl/kurs-walut/kurs-bitcoin-pln

Czyli 1 BTC to 20 000 PLN
Dlaczego tak drogi? Tak podrożał od początków swojego istnienia, czy na początku był liczbowo porównywalny z innymi walutami?

Robert

Data: 2019-04-21 15:58:06
Autor: u2
Kryptowaluta
Czyli 1 BTC to 20 000 PLN
Dlaczego tak drogi? Tak podrożał od początków swojego istnienia, czy na początku był liczbowo porównywalny z innymi walutami?

no widzisz jaki przekręt, ty dałeś 15 PLN, za 6 piko bitcoina:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 16:12:12
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 15:58, u2 pisze:
[...]

dla nieznających się na przedrostkach SI wyjaśniam, że piko to 10 do potęgi -12, czyli oszust sprzedaje bitcoina za milion milionów PLN, kiedy oficjalny kurs jest 1 btc / 20000 PLN:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 16:41:07
Autor: Robert Wańkowski
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 16:12, u2 pisze:
[...]

Dobrze liczysz?
Wychodzi, że policzyli mi 24 000 zł za bitcoina. Tragedii nie ma.
20% prowizji :-)

Robert

Data: 2019-04-21 16:45:05
Autor: Animka
Kryptowaluta
[...]

Gdzie, komu sprzedałeś?

--
animka

Data: 2019-04-21 17:21:43
Autor: u2
Kryptowaluta
[...]

6 pBTC to rozumiem, że 6 piko BTC, wtedy oczywiście jest przekręt

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 18:06:43
Autor: Robert Wańkowski
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 17:21, u2 pisze:
6 pBTC
Namieszałem :-(
600 uBTC.

Robert

Data: 2019-04-21 20:02:39
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 17:21, u2 pisze:
6 pBTC
Namieszałem :-(
600 uBTC.

jeśli mikro, to 10 do potęgi -6, razy 100 daje do potęgi -4, czyli 1 do 10 tysięcy, razy jeszcze 6 daje 6 do 10 tysięcy, jeśli za sumę 15 PLN to 150 tysięcy PLN kosztuje 6 BTC, czyli 1 BTC daje 25 tysięcy PLN plus marża 20 % daje finalnie 1 BTC = 27500 PLN, czyli jawne oszustwo poprzez zawyżenie kursu:)

krypto-waluta jest podobna do para-walut w grach komputerowych, tam również aby kupić wirtualne "diamenty" trzeba płacić realną walutą, ale w grach nie jest to oszustwem, to się nazywa pay per win:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 20:16:21
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 20:02, u2 pisze:
1 BTC daje 25 tysięcy PLN plus marża 20 % daje finalnie 1 BTC = 27500 PLN, czyli jawne oszustwo poprzez zawyżenie kursu:)

errata : 1 BTC = 30000 PLN:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 08:19:46
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 20:02:39 +0200, u2 napisał(a):

[...]

krypto-waluta jest podobna do para-walut w grach komputerowych, tam również aby kupić wirtualne "diamenty" trzeba płacić realną walutą,
!!!

ale w grach nie jest to oszustwem,
" -Napławdę"?

to się nazywa pay per win:)
Yhm... .

Data: 2019-04-22 09:49:16
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 08:19, dantes pisze:
[...]

nie grasz w gierki komputerowe ?

:)))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 10:02:48
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 09:49:16 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Wystarczy, że Ty grasz i zbierasz diamenty na kolię dla swojej damy
ty nasz Rycerzu... .

Data: 2019-04-22 11:44:50
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 10:02, dantes pisze:
Wystarczy, że Ty grasz

ja pogrywam sobie, nie przeczę, ale stać mnie na to, mam sporo czasu:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 11:51:21
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 11:44:50 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 22.04.2019 o 10:02, dantes pisze:
Wystarczy, że Ty grasz

ja pogrywam sobie, nie przeczę, ale stać mnie na to, mam sporo czasu:)))))))
Mastef of Tibia?

A jak tam "tfoja Klólowa"... dzieciaku?

Cieszy się na diamentową kolię?

Data: 2019-04-22 08:24:34
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Dużo masz już tych diamentów?

I co na to żona?

Czeka na kolię?

Data: 2019-04-22 21:29:23
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 14:54:55 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
[...]

Ale gdzie sie dales nabrac ?
Syn chcial 15zl w BTC, kupiles, on wydal ...

Tu mail jaki otrzymałem:
  "Transakcja przebiegła poprawnie.
Zakupiono 0.00062691244 BTC.

Ale:
-to nie jest p jak piko,
-nie bylo ustawionej rozdzielczosci 10^-8 ? A tu jakos duzo cyfr po
przecinku ...

Dlaczego nie skrócą tych zer? Deflacja następuje/nastąpiła?

Tak wymyslono na poczatku.
IMO to akurat "Satoshi" glupio wymyslil ... i teraz musimy z tym zyc.

https://bitbay.net/pl/kurs-walut/kurs-bitcoin-pln

Czyli 1 BTC to 20 000 PLN
Dlaczego tak drogi? Tak podrożał od początków swojego istnienia, czy na początku był liczbowo porównywalny z innymi walutami?

Na poczatku w ogole nie byl porownywnywalny.
Ot, taka ciekawostka, o nieokreslonej wartosci.

Ale ze calkowita ilosc tych BTC ograniczona i nieduza - to teraz
wartosc ma sporą, i spodziewamy sie deflacji - tzn nikt nie
gwarantuje, ze obecny kurs sie utrzyma, ale jak sie spodoba i bedzie w
uzyciu, to wartosc powinna rosnac ... J.

Data: 2019-04-22 21:45:26
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:29:23 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Tak wymyslono na poczatku.
IMO to akurat "Satoshi" glupio wymyslil

" - Napławdę?"

... i teraz musimy z tym zyc.

Trzeba było nie przepłacać.

Data: 2019-04-22 23:11:11
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:45:26 +0200, dantes napisał(a):
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:29:23 +0200, J.F. napisał(a):
[...]
Tak wymyslono na poczatku.
IMO to akurat "Satoshi" glupio wymyslil
" - Napławdę?"

Naplawde ... IMO :-)

... i teraz musimy z tym zyc.
Trzeba było nie przepłacać.

Ja nie przeplacalem ... i teraz moge miec pretensje tylko do siebie,
ze nie przeplacalem :-)

No ale czemu ludzie to kupowali, zamiast żądac poprawienia tych zer ?

Hm, a moze to byl znakomity pomysl - ograniczyc liczbe BTC, zeby w
pewnym momencie szybko poszybowaly w gore ...

J.

Data: 2019-04-22 23:38:36
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 23:11, J.F. pisze:

Hm, a moze to byl znakomity pomysl - ograniczyc liczbe BTC, zeby w
pewnym momencie szybko poszybowaly w gore ...

Ich ilość jest ograniczona.

Data: 2019-04-23 00:26:23
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:38:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
W dniu 22.04.2019 o 23:11, J.F. pisze:
Hm, a moze to byl znakomity pomysl - ograniczyc liczbe BTC, zeby w
pewnym momencie szybko poszybowaly w gore ...

Ich ilość jest ograniczona.

Chodzi o to, zeby mocno ograniczyc.

Jakbym ja robil, to bym sie postaral zachowac ten podzial na centy, bo
ludzie przyzwyczajeni. Ale ilosc "monet" musialaby pojsc w grube miliardy czy biliony
(polskie).
To mogloby psychologicznie nie zachecac do wzrostu tak jak te 21 mln

J.

Data: 2019-04-22 21:51:17
Autor: Robert Wańkowski
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-22 o 21:29, J.F. pisze:
[...]

Mój przekaz był inny. Dopuszczałem, że mogę dać się nabrać. Ale było inaczej. Kupiłem zapłaciłem i wszystko poszło zgodnie z oczekiwaniem.

Syn chcial 15zl w BTC, kupiles, on wydal ...

Tak.

[...]

Dalej w wątku już się pokajałem. Miało być 6 uBTC a nie 6 pBTC.

Data: 2019-04-21 09:01:30
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sat, 20 Apr 2019 22:07:06 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Nie poradzą sobie... .
bo do księgowania potrzebne będą co raz wydajniejsze maszyny.
Jakieś 2 lata temu na potwierdzenie transakcji trzeba było czekać ok 15 min, bez dodatkowych opłat.
Po wniesieniu takowej (opłaty) czas ten skracał się do kilku minut.
Na zakup takich maszyn stać będzie... o ironio... tylko... banki.

Warto zdawać sobie sprawę z faktu,  że na terytorium RP kryptowaluta BTC nie jest walutą a towarem.
Jest kilka państw w których BTC jest walutą.

Użytkownicy mnożą...
bo wybrali "czerwony ocean" zamiast "błękitnego".

Data: 2019-04-21 09:10:14
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Nostradamus?
Jakaś zaraza?

Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko?

Twórcy.

Lub może użytkownicy
coś zaradzili?

Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

Data: 2019-04-21 09:18:10
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:10:14 +0200, dantes napisał(a):

Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

Niedawno pisano o dyrektorze jakiejś spółki który zszedł z hasłami do
grobu:
https://www.google.pl/search?client=opera&q=utrata+bitcoinów+śmierć+zarządcy&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
I co ty na to?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-21 09:24:03
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:18:10 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Słyszałem.
Jeśli dyrektor "nie zostawił" testamentu na tę okoliczność
no to "po ptokach"...

Data: 2019-04-21 14:21:47
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 09:10, dantes pisze:
[...]

Nie zniknął, ale po prostu jemu chodzi o to, że ludzie pozapominają hasła.

Lub może użytkownicy
coś zaradzili?
Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

To prościej kartk z hasłem dla potomnych zostawić.

Data: 2019-04-21 14:28:53
Autor: dantes
Kryptowaluta

?
Lub może użytkownicy
coś zaradzili?
Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

To prościej kartk z hasłem dla potomnych zostawić.
Testament to tez kartka.

Można też wyfrezować w metalu.

Data: 2019-04-21 14:42:40
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 14:28, dantes pisze:

[...]

Napisałem "najprościej". Hasło można na wiele sposobów przekazać. Wykuć
w kamieniu. Namalować na elewacji domu. Zapisać w komputerze. W
omawianym przez nas wypadku problemem jest to, że ktoś go nie przekazał
i zmarł.

Data: 2019-04-21 15:17:53
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 14:42:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Można też "wykuć na blachę".

omawianym przez nas wypadku problemem jest to, że ktoś go nie przekazał
i zmarł.

No...
i "chuj bombki strzelił"... przynajmniej teoretycznie.

Data: 2019-04-22 10:21:26
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 15:17, dantes pisze:

W omawianym przez nas wypadku problemem jest to, że ktoś go nie
przekazał i zmarł.
No... i "chuj bombki strzelił"... przynajmniej teoretycznie.

No i o tym ta dyskusja, a nie o tym, na czym hasło można napisać.

Data: 2019-04-22 10:35:17
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 10:28, dantes pisze:

04.2019 o 15:17, dantes pisze:

[...]

\Pytanie, czy jesteśmy w stanie namierzyć takie "martwe" środki. Bo
gdybyśmy byli, to wówczas dopiero można by było się zastanawiać nad tym,
co i czy w ogóle cokolwiek można z nimi zrobić. Wydaje mi się, że
problemem jest ich namierzenie.

To coś jak z utopionym, czy spalonym banknotem. Jak mamy choć kawałek,
to można wartość "umorzyć". Ale jak nie mamy nic, to nic się zrobić nie da.

Data: 2019-04-23 20:45:25
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 15:04, dantes pisze:
[...]

To my o artykułach piszesz? Myślałem, że to jakiś kod :-)

Data: 2019-04-24 05:57:47
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 20:45:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Robercie...
nie dziwi Roberta, że na głównej jest temat o BTC
i nikt nie chce zabrać głosu...
zapewne z tej przyczyny że tytuł posta to jedna z powyższych 4 liczb nieprimowana.

Mamy XXI w
a ludzie nadal boja się numerologii.

Data: 2019-04-22 20:40:49
Autor: J.F.
Kryptowaluta
04.2019 o 15:17, dantes pisze:
[...]

Czy to nie Ty pisales, ze "ksiegi bankowe" sa jawne, tylko srodki sa
przypisane do portfela, a kto ma portfel - nie wiadomo.

Takie od dawna nie ruszane portfele odszukac mozna, tylko - co dalej ?

Ale ... zdaje sie, ze byl taki przypadek - jakas mala gielda
kryptowalut, wlasciciel je trzymal we wlasnym portfelu, zmarl nagle ... i hasla przepadly.

A teraz dodaj na to wyrok amerykanskiego sadu, nakazujacy zwrot
srodkow ... no i na kogo US napadna, zeby wyrok wszedl w zycie :-)

A moze to zadanie dla hackerow - zlamac szyfry i odzyskac ... no,
wtedy to nie tylko "martwe srodki" sa w zasiegu :-)

J.

Data: 2019-04-22 21:39:45
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 20:40:49 +0200, J.F. napisał(a):

[...]
A moze to zadanie dla hackerow - zlamac szyfry i odzyskac ... no,
wtedy to nie tylko "martwe srodki" sa w zasiegu :-)

A które jeszcze?

Data: 2019-04-22 23:13:23
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:39:45 +0200, dantes napisał(a):
[...]

Wszystkie ? Jak sie bedzie mozna wlamac do zagubionych portfeli, to czemu nie do
tych aktywnych ?

J.

Data: 2019-04-22 23:40:24
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 23:13, J.F. pisze:

[...]

Bo to wymaga czasu. Sądzę, że już teraz są osoby, które kombinują przy
tych zagubionych próbując włamać się. W końcu nikt nie będzie ich
ścigał: "Znalezione, nie kradzione".

Data: 2019-04-23 00:14:09
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:40:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Czyli - czesto zmieniaj portfele ? J.

Data: 2019-04-23 06:30:49
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Wyobrażam sobie taka oto scenkę...
Przychodzi gościu na Komisariat Policji, gdzieś w Bieszczadach
i do dyżurnego:
- Proszę Pana... znalazłem portfel z BTC...
- To ta "blaszka" wyfrezowana w tytanie...
- W załączeniu składam wniosek o 10% znaleźnego... zgodnie z Ustawą...
- ;)

Data: 2019-04-23 06:24:39
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:13:23 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

"-Napławdę?"

Jak sie bedzie mozna wlamac do zagubionych portfeli, to czemu nie do
tych aktywnych ?

A będzie można... ?

Data: 2019-04-21 10:44:32
Autor: z
Kryptowaluta
[...]

Myślę że większym zagrożeniem jest unowocześnienie walut przez rozłamy i różne manipulacje kursem.
Krótko mówiąc dodadnie krypto wszystkich "zalet" normalnych walut czyli centralizacji i sterowania z jednego biurka, możliwości dodrukowania/mnożenia i rosnących kosztów operacji na krypto.
Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu za sprawą debilnego plebsu ;-) i lobbowania banksertki.

Data: 2019-04-21 13:06:47
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 10:44, z pisze:

Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu

A na czym polega jej szczytność?

Data: 2019-04-21 13:18:23
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:06, nadir pisze:
W dniu 2019-04-21 o 10:44, z pisze:

Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu

A na czym polega jej szczytność?

w wielkich przekrętach najpierw idzie wiara w wielkie zyski, takie szczytowe zyski:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 21:58:52
Autor: z
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 13:18, u2 pisze:

A na czym polega jej szczytność?

w wielkich przekrętach najpierw idzie wiara w wielkie zyski, takie szczytowe zyski:))))))))))))

Szczytne miało być rozproszenie i niezależność od jednego Pana/instytucji/państwa
a zwłaszcza od banksterki

PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?) jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

Data: 2019-04-21 22:20:39
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 21:58, z pisze:
[...]

jak BTC jest legalną walutą w najbardziej banksterskim kraju czyli Szwajcarii, to nie ma żadnej niezależności, pamiętasz jak Szwajcarzy zrobili w konia Bolanda na kredytach we frankach szwajcarskich ?:)

PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?) jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

BTC jest niezwykle skomplikowanym systemem, a taki skomplikowany system aż prosi się do wykorzystania przeciwko naiwniakom, obiecując im złote góry, podobnie było  obietnicami w BKO czy Amber Gie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 21:02:30
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 22:20:39 +0200, u2 napisał(a):
[...]

Jak ?
Szczegolnie biorac pod uwage zarzuty tzw poszkodowanych, ze zadnych
frankow banki nie mialy ...

[...]

IMO to on jest w miare prosty.

A ze zaczal rosnac w wartosc ... to sie znalezli i naiwniacy i
naciagacze ...

J.

Data: 2019-04-22 22:07:32
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 21:02, J.F. pisze:
[...]

no naprawdę, w dodatku nie miały franków, a udzielały kredytów we frankach szwajcarskich, przekręt dużo większy niż BKO, czy Amber Gie, kolega po kilku latach miał więcej do spłaty niż przed zaciągnięciem pożyczki, ten bank to Raiffeisen, teraz ten bank splajtował, redukują zatrudnienie, łączą się z innym bankiem, Raiffeisen twierdził, że kolega nie ma zdolności kredytowej w PLN, ale w CHF ma:))))))))

[...]

tak działa każda piramidka finansowa, obiecuje złote góry, byleby frajerzy wpłacali, najlepiej oszczędności życia:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 23:20:44
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 22:07, u2 pisze:

[...]

To od początku było moim zdaniem oszustwo.

[...]

Sumaryczna wartość wszystkich BTC zależy od sumarycznie wpłaconej
normalnej waluty. Im więcej osób zaufa BTC, tym będzie on droższy.

Data: 2019-04-23 00:28:32
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:20:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Az sie pewnego dnia okaze, ze on jednak niewiele warty i wartosc
zacznie spadac.

A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska, a kto bedzie zwlekal moze
stracic wszystko :-)

J.

Data: 2019-04-23 10:28:06
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 00:28, J.F. pisze:
A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska

tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz kupić, ale nie możesz sprzedać:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 14:37:59
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:28, u2 pisze:

A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska
tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz kupić, ale
nie możesz sprzedać:)))))))))))

Ciekawa konstatacja. Czemu nie można sprzedać?

Data: 2019-04-23 14:47:58
Autor: u2
Kryptowaluta
[...]

spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa, tylko polegająca na dzieleniu włosa (BTC), na wiele miejsc po przecinku, frajerów zawsze oszuści znajdą:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 17:21:58
Autor: z
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 14:47, u2 pisze:

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa, tylko polegająca na dzieleniu włosa (BTC), na wiele miejsc po przecinku, frajerów zawsze oszuści znajdą:)

Jeśli już z zamiarem to sprytnie opakowana.
Faktem jest że do krypto dorwali się wszelakiej maści spekulanci a wahania kursu w innych walutach miesięczne tu dzieją się w minutach i godzinach.
Takie eldorado dla grupy która trzyma w garści większość waluty. (chyba 80%) Oni mogą zrobić z kursem co im się żywnie podoba.
A plebs normalnie: karmiony innowacyjnością zaślepiony wizją wielkiego zysku kupuje...

Data: 2019-04-23 21:47:39
Autor: Animka
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 17:21, z pisze:
[...]

Ja już 1 szt. za 2400 zł na pewno nie kupiłabym.

--
animka

Data: 2019-04-23 20:46:22
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 14:47, u2 pisze:

[...]

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.

Data: 2019-04-23 21:07:27
Autor: u2
Kryptowaluta

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.

czyli wierzysz na słowo, że można sprzedać ? a wiesz przynajmniej gdzie można sprzedać i co jest wymagane ?:)

https://kantorbitcoin.pl/kupno-sprzedaz-bitcoin/

https://kantorbitcoin.pl/regulamin-serwisu/

to powyżej to nie jest polski kantor, tylko ma domenę z PL, a kantor jest ulokowany w UK

adres poczty tradycyjnej: Bitcoin Wealth Management Group Ltd., 590 Kingston Road, London, SW20 8DN, United Kingdom

no i ile zarabiają na transakcjach :

Prowizja za zakup kryptowaluty BTC, LTC, XMR 1,5%
Prowizja za sprzedaż kryptowaluty BTC, LTC, XMR   1,5%

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 19:23:18
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 21:07, u2 pisze:

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.
czyli wierzysz na słowo, że można sprzedać ? a wiesz przynajmniej gdzie
można sprzedać i co jest wymagane ?:)

Chwilowo chciał poznać Twoje stanowisko.

[...]

Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

no i ile zarabiają na transakcjach :
Prowizja za zakup kryptowaluty BTC, LTC, XMR     1,5%
Prowizja za sprzedaż kryptowaluty BTC, LTC, XMR   1,5%

Pisałeś, że sprzedać się nie da, a teraz podsyłasz informację o prowizji
od sprzedaży. Czyli ustawili sobie prowizję od czegoś, czego nie da się
zrobić? Przyznasz, że dość kuriozalne.

Data: 2019-04-26 19:34:45
Autor: u2
Kryptowaluta
Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w realu w Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 20:56:01
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-26 o 19:34, u2 pisze:

Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w realu w Bolanda:)

Nigdzie nie można w realu bo BTC nie ma banknotów ani bilonu.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-26 21:31:41
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 20:56, RadoslawF pisze:
[...]

ale ale płaci się realnymi polskimi pieniędzmi, w zagranicznych kantorach, nie polskich, to przypomina kredyty we frankach szwajcarskich w polskich bankach:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 21:33:45
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
[...]

Nie do końca masz rację. Istnieje możliwość reprezentacji fizycznej tej
waluty. Możesz sobie to wydrukować :-)

Data: 2019-04-27 00:39:32
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

I ktoś to przyjmie?

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 09:55:56
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 00:39, RadoslawF pisze:

[...]

ano właśnie, pytania się mnożą:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 13:23:59
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
[...]

Nie wiem, ale widziałem i miałem w ręce.

Data: 2019-04-27 13:59:28
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

Obawiam się że to tylko wydruk który ktoś przed akceptacją
i tak musi w systemie sprawdzić. Podobnie jest z biletami
na samolot czy autobus, wpłacasz przez sieć i dostajesz numerek.
I ten numerek jest poświadczeniem wpłaty do sprawdzenia w systemie.
Ale dla oldbojów przewidziano możliwość zrobienia wydruku
żeby czyli się pewniej że mają kwitek.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 13:59:48
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

No i w sumie tak samo jak z banknotami...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2019-04-27 16:49:15
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-27 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

To już sklepy maja obowiązek przyjmowania tych kwitków?
Bo jak jeszcze nie to jednak nie tak samo. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 16:59:47
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Ale sklepy przyjmuja tez konkretne banknoty (które de facto mozesz sprawdzic pod wzgledem pochodzenia) a nie kazdy kwitek na którym jest napisane 10zł...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-04-27 19:44:22
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-27 o 18:59, Budzik pisze:

[...]

Przyjmują bony do przyjęcia których zobowiązuje je prawo lub
do przyjęcia których zobowiązały się same podpisując jakieś umowy.
Do przyjmowania wydruków z bitcoinami nie są zobowiązani.
Więc porównywanie "każdego zwitka" z banknotami jest twoim
kiepskim pomysłem.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-28 10:59:45
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Nie zrozumiałes co porównywałem.
Ja tylko mowie ze tak samo jak wartosc bitcoina to nie jest ten wydruk tylko coś co on potwierdza, tak samo wartoscia banknotu nie jest wartosc swistka a to co on sobą reprezentuje.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-04-28 23:27:53
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-28, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Ja tylko mowie ze tak samo jak wartosc bitcoina to nie jest ten wydruk tylko coś co on potwierdza, tak samo wartoscia banknotu nie jest wartosc swistka a to co on sobą reprezentuje.

Tak to by było gdyby ten świstek zawsze miał swojego gwaranta (np. złoto w jakimś skarbcu centralnym). Pod tym względem można się zastanawiać co dla BTC będzie tym gwarantem a co banknotem.

--
Marcin

Data: 2019-04-29 06:31:25
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

Dla banknotu gwarantem jest emitent czyli państwo, dla BTC nic takiego
nie ma. Warty będzie dokładnie tyle ile ktoś zechce za niego zapłacić.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-29 15:59:58
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

A ze złotówka tak nie jest ze jest warta dokładnie tyle ile ktos zechce za nia zapłacic?
Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz kostke masła?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2019-04-30 17:55:11
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-29 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

A porównujesz do ceny masła czy do innej waluty?

Data: 2019-05-07 11:59:57
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Bez znaczenia.
I tu i tu mechanizm jest podobny.
Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia czegokolwiek za dana walute.

Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz
kostke masła?

Nie.

:) Uff

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2019-05-07 15:38:08
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-05-07 o 13:59, Budzik pisze:

[...]

Ma znaczenie. Towary robione na miejscu bez "wkładu dewizowego"
nie zmienią ceny tak jak towary sprowadzane z zagranicy.

I tu i tu mechanizm jest podobny.

Tylko do momentu kiedy zrozumiesz że masło zależy od ceny waluty
ale cena waluty nie zależy od ceny masła.

Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia
czegokolwiek za dana walute.

Tak było za komuny.
Dzisiaj kupisz ale przelicznik będzie skrajnie niekorzystny.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 15:35:04
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 13:59, RadoslawF pisze:

[...]

Ja bym bez sprawdzenia nie przyjął, zaś mając nie dałbym nikomu do
sprawdzenia. Stad faktycznie znaczenie ma niewielkie, ale to już inna
sprawa.

Data: 2019-04-27 20:12:21
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:59:28 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Poniekad tak dziala ten system, wiec to zaden zarzut.

Ale dla oldbojów przewidziano możliwość zrobienia wydruku
żeby czyli się pewniej że mają kwitek.  :-)

Kwitek sie tak latwo nie zepsuje, jak np twardy dysk :-)

No i bylo jeszcze monety
https://www.theverge.com/2013/12/13/5207256/casascius-maker-of-shiny-physical-bitcoins-shut-down-by-treasury

Tzn te monety ciagle sa na rynku ... ale na jakiej zasadzie dzialaja ? J.

Data: 2019-04-28 23:20:07
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-27, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mike Caldwell, the man who designed a set of collectible coins with Bitcoin keys hidden inside, has shut down his business after receiving a letter from the government.

Pewnie na zasadzie karty zdrapki do doładowania telefonu :) Ciekawe, czy jakby to była właśnie karta zdrapka to by tez podpadło...

The Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN), a branch of the Treasury Department, informed him last month that minting physical bitcoins qualifies him as a money transmitter business, which means he needs to register at the federal level and probably get state licenses too.

--
Marcin

Data: 2019-04-25 07:37:59
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 14:47:58 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu zaczyna się schemat Ponziego?

[...]

..

Data: 2019-04-25 11:18:02
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 25.04.2019 o 07:37, dantes pisze:

Ciekawa konstatacja. Czemu nie można sprzedać?

spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))

ztcw nie można sprzedać BTC w Bolanda, są jakieś kantory on-line ulokowane n.p. w UK, to tak jak pożyczka we frankach szwajcarskich w polskich bankach onegdaj:)

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa,

Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu
zaczyna się schemat Ponziego?

proste, na szczycie piramidki jest twórca BTC, potem idzie dzielenie włosa na czworo, czyli BTC na miejsca po przecinku, ilość BTC jest ponoć stała więc zarabia szczyt piramidki:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 12:08:13
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 25.04.2019 o 11:18, u2 pisze:

[...]

poniżej masz możliwy scenariusz oszustwa z użyciem BTC, idealny dla oszustów ze względu na anonimowość właścicieli BTC :

https://pl.wikipedia.org/wiki/HYIP

High Yield Investment Program - rodzaj internetowego oszustwa finansowego, opartego na piramidzie finansowej (tzw. schemat Ponziego). Jest to rodzaj cyberprzestępczości[1].

Polega na oferowaniu za pomocą stron internetowych programów inwestycyjnych o nieproporcjonalnie wysokiej stopie zwrotu, osiąganej w bardzo krótkim czasie. Niektóre programy tego typu działają bardzo długo, nawet pół roku i dłużej, a także mają niezależne od instytucji finansowych nazwy niezwiązane z bankami. Oszuści sugerują powiązania ze znanymi instytucjami finansowymi i sektorem bankowym[2].

W praktyce oszuści finansują wypłaty dla wcześniejszych inwestorów ze środków wpłacanych przez nowych inwestorów. Po pewnym czasie właściciele strony znikają wraz z powierzonymi pieniędzmi.

Przyjmowanie płatności

Programy HYIP wykorzystują zazwyczaj operatorów płatności, słabo weryfikujących tożsamość klientów, często z krajów o słabych regulacjach zapobiegających praniu pieniędzy. Płatności przyjmowane są także za pomocą bezpośrednich przekazów pieniężnych. Najczęściej wykorzystywani operatorzy to Liberty Reserve, GlobalDigitalPay, AlertPay, Webmoney, e-gold czy Western Union i MoneyGram, Perfect Money, Bitcoin (ze względu na anonimowość). Niekiedy oszuści tworzą własne systemy płatności (np. StormPay).

Po wpłaceniu przez klienta, środki trafiają na konta do krajów o wysokim poziomie tajemnicy bankowej (np. Panama lub Kajmany), a później są transferowane do beneficjenta przez szereg tzw. słupów.

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 09:29:04
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 11:09:41
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

coś ty...

Data: 2019-04-26 11:14:59
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

Wskaz "miejsce" [w procesie powstawania BTC],
gdzie zaczyna się schemat Ponziego,
bo tylko wówczas będziesz mógł pierdolić farmazony o piramidzie... Geniuszu.

Data: 2019-04-26 11:52:14
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 11:14, dantes pisze:
[...]

to jest krypto-waluta, anonimowość gwarantowana, typowe dla oszustów i ich oszukańczych praktyk:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 12:15:44
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 11:52:14 +0200, u2 napisał(a):

[...]

to jest krypto-waluta,

Krypto - od kryptografia...

a nie jak piszesz:
anonimowość gwarantowana, typowe dla oszustów i ich oszukańczych praktyk:))))))))))))))))

Wskaz "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Dajesz...

Data: 2019-04-26 13:16:36
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 12:15, dantes pisze:
to jest krypto-waluta,
Krypto - od kryptografia

każdy może sobie utworzyć i pobierać zyski z takiej kryptowaluty, czaisz bazę ?:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:44:34
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:43, dantes pisze:
[...]

zobacz sam ile jest tych para-walut z kapitalizacją powyżej 2 mld USD :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kryptowaluta

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:48:20
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:44:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jestem wstrząśnięty.

Data: 2019-04-26 13:45:54
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:44, dantes pisze:

Dajesz

żaden szanujący się oszust nie wskaże tobie na czym polega oszustwo:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:49:19
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:45:54 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 13:44, dantes pisze:

Dajesz

żaden szanujący się oszust nie wskaże tobie na czym polega oszustwo:)))))))))))

Przyznajesz się, że oszukujesz?

Data: 2019-04-26 13:48:33
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:49, dantes pisze:
[...]

ja nie jestem twórcą kryptowaluty, więc nie oszukuję:)))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:52:00
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:48:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ale wzbraniałeś i nadal wzbraniasz się przed wskazaniem...

Data: 2019-04-26 14:27:34
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:52, dantes pisze:
ja nie jestem twórcą kryptowaluty, więc nie oszukuję:)))))))))))))))))
Ale wzbraniałeś i nadal wzbraniasz się
przed wskazaniem...

przeca wskazuje, ten kto tworzy takie kryptowaluty to oszust:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 07:44:20
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 14:27:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Dobrze wiesz, że chodzi o to byś wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Powodzenia...

Data: 2019-04-27 09:57:07
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 07:44, dantes pisze:
Dobrze wiesz, że chodzi o to byś
wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego

nakręciłeś się, ja już wskazałem, zaczyna się na samym szczycie, kiedy twórca wprowadza taką para-walutę, aby wyciągnąć od frajerów realną walutę:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 10:34:52
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 09:57:07 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jest Pan niedouczony.

Data: 2019-04-27 13:08:45
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 10:34, dantes pisze:
[...]

swoje wiem, w końcu jestem magistrem inżynierem:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 09:00:02
Autor: bytomir.kwasny
Kryptowaluta
W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 13:08:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> swoje wiem, w końcu jestem magistrem inżynierem:))))))))

Inżynier konserwator powierzchni płaskich?
https://youtu.be/0yhh8-MDOSU

Data: 2019-04-26 14:05:07
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Oszukujesz...
twierdząc, że to piramida... .

Jeśli nadal stoisz na swoim stanowisku
wskaż "miejsce", gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Jeśli tego nie wykażesz, udowodnisz tym samym, że jesteś niedouczonym kłamcą i oszustem.

Powodzenia...

Data: 2019-04-26 13:47:02
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Cos mi się wydaje,
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii...

Ale...
nie uprzedzajmy faktów...

Data: 2019-04-26 13:46:58
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:47, dantes pisze:
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii

trylogia, jak sama nazwa wskazuje, składa się z czech części:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:50:26
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:46:58 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 13:47, dantes pisze:
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii

trylogia, jak sama nazwa wskazuje, składa się z czech części:))))))))))

Z... Geniuszami
nigdy nic nie wiadomo...

Data: 2019-04-26 11:20:03
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

No i nie zapomnij uwzględnić "zasady ciągłości Leibniza"... Geniuszu.

Data: 2019-04-26 08:06:00
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Thu, 25 Apr 2019 11:18:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

proste,
Naprawde...

na szczycie piramidki jest twórca BTC,
No cóż... polecę Duńczykiem:
 " - Shinichi Mochizuki und Sohn" nie byli by zadowoleni,
gdyby to usłyszeli... .

potem idzie dzielenie włosa na czworo,
Kto dzieli, i w jaki sposób?

czyli BTC na miejsca po przecinku,
Yhmmmmmm....

ilość BTC jest ponoć stała
Coś Ty?

Data: 2019-04-23 15:59:56
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

Oczywiście ze mozna...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-23 18:13:49
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia 23 Apr 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Czy TY, kurwa wiesz, na czyje posty odpowiadasz?

Data: 2019-04-24 04:59:56
Autor: Budzik
Kryptowaluta
[...]

A co, kurwa, wzbudziło Twoje wątpliwości w tym temacie?
Jest jakiś przekaz między wierszami, którego nie wyłapałem?

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-04-23 10:26:34
Autor: u2
Kryptowaluta

To od początku było moim zdaniem oszustwo.

zamierzone oszustwo:)

[...]

jak by nie patrzeć BTC to też jest oszustwo, za wirtualną kaskę płacą frajerzy realną kaską:)
--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:33:38
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:26:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Napisz coś, o frajerach kupujących... "dzieła sztuki"
Zacznijmy od bohomazów... jakiś ćpaków... .
Wybierz sobie dowolnego ćpaka.

I dajesz...Geniuszu...

Data: 2019-04-23 10:36:51
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:33, dantes pisze:
[...]

dużo kropek, czyżby autocenzura ? pytania się mnożą:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:45:13
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:43, dantes pisze:
[...]

najpierw naubliża, potem daje niemieckie VON:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:52:10
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:45:13 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A co ćpasz... przepraszam... zażywasz?

Data: 2019-04-23 12:23:08
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:52, dantes pisze:
[...]

a teraz znowu daje dużo kropek, czyżby kolejna autocenzura ? pytania się mnożą:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 12:28:06
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 12:23:08 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jak tam żona? Ucieszyła się z diamentowej kolii?

Data: 2019-04-23 12:54:38
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 12:33:52 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Acha...
Ucieszyła się aż taaaaaaak:
:))))))))))))))))))))))))
szeroko?

Yhm.

A co mówiła do swojego Pana Rycerza Okrągłego Stołu Tibia & King'a ?

Data: 2019-04-22 00:53:07
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-20, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Dlaczego znika?
można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)

Kiedyś ludzie zakopywali i zaskarpetowywali pieniadzę. W tym banknoty. Część z tegoh znikała dużo bardziej niż poprzez utratę hasła.

Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy
coś zaradzili?

Ja się bedziej zastanawiam jak wygląda kwestia formalnego udowodnienia posiadania tych środków i dysponowania nimi w przypadku braku hasła.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 08:48:56
Autor: z
Kryptowaluta
Bez sensu ta dyskusja :-)

Jak ktoś zgubił BTC to ma problem.

Jak takie zgubienie wpłynie na cały system BTC - NIJAK ;-)

Jak udowodnić że się miało zgubione BTC.
Taka samo jak rzeczone dolary  zakopane w ziemi.
Nie potrafisz ich wykopać to ich nie masz.

Data: 2019-04-22 09:20:44
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 08:48:56 +0200, z napisał(a):

[...]

Spoko.
Znajdą się specjaliści... .
I "napiszą" sobie 447BTC... ;).

Data: 2019-04-22 20:47:29
Autor: J.F.
Kryptowaluta
[...]

Tylko widzisz - dolary drukuje sia latwo.
Mozesz sobie gubic, palic, prac, a dolarow nie zabraknie.

Ale kiedys dolar byl zloty.
Jakbys zakopal w ogrodku i zapomnial - ty nie masz, ale nikt nie ma.
Jakby tak wszyscy zapomnieli, to nagle zloto zniknelo i nie ma.

Na szczescie w ogrodku kopie sie latwo i ktos to znajdzie, a kopalnie
zlota ciagle wydobywaja nowe.

J.

Data: 2019-04-22 21:10:00
Autor: z
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-22 o 20:47, J.F. pisze:

Tylko widzisz - dolary drukuje sia latwo.

Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto. Raz przez nowe waluty, dwa przez modyfikacje trzy przez rozłamy.
Dobrze zabezpieczony banknot jest dużo trudniej "pomnożyć"

Data: 2019-04-22 22:13:16
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:10:00 +0200, z napisał(a):

W dniu 2019-04-22 o 20:47, J.F. pisze:

Tylko widzisz - dolary drukuje sia latwo.

Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto.
Raczej drukuje inne.

Jeśli ktoś dodrukowuje BTC... to... dajesz:

Raz przez nowe waluty,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wężykiem.

dwa przez modyfikacje
Dajesz...:

trzy przez rozłamy.
Dajesz...:

Dobrze zabezpieczony banknot jest dużo trudniej "pomnożyć"
"- Ahle dhlaczhegho nie phomnhożyc?"
"- Pan usiądzie..."
"- Pan sphocznie..."
"- Pan phoczeka..."
"- ... się zahlatwi."

Data: 2019-04-23 09:20:27
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-22 o 22:13, dantes pisze:

Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto.
Raczej drukuje inne.

Jeśli ktoś dodrukowuje BTC... to... dajesz:

Ależ on nic nie napisał o BTC, tylko o krypto ogólnie.
A wszystkie te inne kryptowaluty, to właśnie dodrukowywanie.

Data: 2019-04-23 09:52:37
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 09:20:27 +0200, nadir napisał(a):

Ależ on nic nie napisał o BTC, tylko o krypto ogólnie.

W temacie zawierasz informację ogólną, w treści szczegółową, a tam
właśnie było tylko o BTC. Cholera, oduczcie się oczekiwać treści w
temacie. No i powszechnie wiadomo o ograniczonej ilości maksymalnej BTC
jak również otwartej ilości niektórych innych kryptowalut.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-23 10:22:47
Autor: nadir
Kryptowaluta

W temacie zawierasz informację ogólną, w treści szczegółową, a tam
właśnie było tylko o BTC. Cholera, oduczcie się oczekiwać treści w
temacie.

Oto całe zdanie:
"Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto. Raz przez nowe waluty, dwa przez modyfikacje trzy przez rozłamy."
Gdzie tu masz coś o BTC?

No i powszechnie wiadomo o ograniczonej ilości maksymalnej BTC

Co z tego skoro można równolegle wprowadzić kolejną walutą z ograniczoną ilością maksymalną?

Data: 2019-04-23 11:28:25
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:22:47 +0200, nadir napisał(a):

Oto całe zdanie:
"Poczytaj jak łatwo się dodrukowuje krypto. Raz przez nowe waluty, dwa przez modyfikacje trzy przez rozłamy."
Gdzie tu masz coś o BTC?
Czy ty aby wiesz z kim o kim gadasz? :)

Co z tego skoro można równolegle wprowadzić kolejną walutą z ograniczoną ilością maksymalną?
Ale nie ma przymusu używania.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-23 13:07:08
Autor: nadir
Kryptowaluta

Czy ty aby wiesz z kim o kim gadasz? :)

A jakie to ma znaczenie? Jak zadaje prawidłowe pytania, to wypadałoby na nie odpowiedzieć.

Ale nie ma przymusu używania.

Na razie nie ma przymusu w ogóle używania kryptowalut. Ale jak będzie(przymus), to będą miały takie same wady i zalety co obecnie używane wirtualne pieniądze.

Data: 2019-04-23 13:14:59
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cbef1dc$0$485$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No i widzisz - wtedy ich ograniczona ilosc moze sie okazac powazna wadą ... choc dla niektorych to moze byc zaleta.

A ginace kody zmniejszajace ilosc, to bedzie jeszcze powazniejsza wada ....

J.

Data: 2019-04-23 15:36:58
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 13:07:08 +0200, nadir napisał(a):

A jakie to ma znaczenie? Jak zadaje prawidłowe pytania, to wypadałoby na nie odpowiedzieć.

Przejrzałem parę twoich postów i nie zauważyłem pytajnika, więc nie ma
na co odpowiadać. Ty za to przypisujesz mi słowa których nie napisałem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-23 16:16:52
Autor: u2
Kryptowaluta

W dniu 2019-04-23 o 09:52, Jcek Maciejew pisze:

> W temacie zawierasz informację ogólną, w treści szczegółową, a tam
> właśnie było tylko o BTC. Cholera, oduczcie się oczekiwać treści w
> temacie.

Oto całe zdanie:

Data: 2019-04-23 09:56:41
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

A co go tak bronisz?
To jakiś Twój wafelek?

Oczywiście, że napisał...
bo BTC to krypto,
a nie każde krypto to BTC.

A geniusz, gdzieś poczytał cyt.: "jak łatwo dodrukowuje się krypto"
i próbuje tą ciemnotę wciskać ludziom.

Data: 2019-04-23 10:46:07
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 09:56, dantes pisze:

A co go tak bronisz?
To jakiś Twój wafelek?

Może tak, może nie?

Oczywiście, że napisał...
bo BTC to krypto,
a nie każde krypto to BTC.

Przede wszystkim BTC nie jest jedynym i ostatnim krypto, a tu jest pies pogrzebany.

A geniusz, gdzieś poczytał cyt.:
"jak łatwo dodrukowuje się krypto"
i próbuje tą ciemnotę wciskać ludziom.

To teraz taka historyja:
Jesteś prezesem banku narodowego kraju X, oświadczasz wszem i wobec, że od jutra będzie w kraju X funkcjonowała jedynie nowa waluta, powiedzmy Dukat Milenium, o założonej z góry maksymalnej ilości miliona sztuk. W przyszłości co by się nie działo nie da się dodrukować ani centa, więc nie będzie inflacji.
Po pięciu czy dziecięciu latach okazuje się z różnych powodów, że ten ten milion Dukatów to jednak za mało, wprowadzasz więc równolegle drugą walutę Dukat Milenium Bis, ma inny kształt, rozmiar i wagę. Jedynie co ma wspólnego z tym pierwszym, to z góry założony limit, może być taki sam, czyli milion. Obie waluty są jednak wymienne/zamienne i pełnowartościowe w kraju X. No i teraz pytanie, czy w kraju X doszło do inflacji czy nie?

Data: 2019-04-23 11:18:47
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:46:07 +0200, nadir napisał(a):

[...]

Wnioskowanie z poprzednika...  się kłania.

Yhm...
Pies?
A jaki?

Łyżew?

A może Dupelek?

[...]

Twierdzisz, że Prezes Banku może złożyć takie oświadczenie?
Jestem, kurwa, wstrząśnięty!

powiedzmy Dukat Milenium,

Widzę, że Waść stosujecie zasadę przyczynowości wstecznej.

o założonej z góry maksymalnej ilości miliona sztuk.
Szok.

W przyszłości co by się nie działo nie da się dodrukować ani centa,
Centa Waść powiadasz... robi się ciekawie...
Cały drżę z podniecenia...

więc nie będzie inflacji.

"-Napławde?"

Po pięciu czy dziecięciu latach okazuje się z różnych powodów,

To po pięciu czy po dziesięciu?

Musisz się Waść zdecydować, wszak to Waści historyja.
Pięć lat kombinowania i  ktoś Waści natrzaska ryja!

że ten ten milion Dukatów to jednak za mało,

Warto będzie dla takiego zachodu
ryzykować pensyję dla cyrulika.
Co to swym kozikiem lica ponacina
że Waść będziesz jak Ibisz za młodu?

wprowadzasz więc równolegle drugą walutę Dukat Milenium Bis, ma inny kształt, rozmiar i wagę.

A z jakiego metalu... skład procentowy Waść znacie
bo jeśli nie to na koniec ostaną się jeno Waści gacie.

[...]

A gdy działanie poskutkuje...
Pytaj Waść Hanki Bufetowej co zera redukuje.

Data: 2019-04-23 12:46:19
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 11:18, dantes pisze:

Jestem, kurwa, wstrząśnięty!

A potrafisz odpowiedzieć wprost, bez rozmydlania, na zadane pytanie?
Jeżeli nie, to kurwa, nie odpowiadaj!

Data: 2019-04-23 13:03:44
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 12:55, dantes pisze:

WON.

No i dokładnie tyle jesteś w stanie z siebie wyszczekać.

Data: 2019-04-23 13:10:42
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 13:03:44 +0200, nadir napisał(a):

W dniu 2019-04-23 o 12:55, dantes pisze:

WON.

No i dokładnie tyle jesteś w stanie z siebie wyszczekać.

Idź na "korki" do Hanki Bufetowej... dzieciaku.

Powodzenia...
Będzie Ci potrzebne.

Data: 2019-04-22 23:27:59
Autor: J.F.
Kryptowaluta
[...]

A to akurat latwo i trudno.
Dobrze zabezpieczony banknot jest dużo trudniej "pomnożyć"

ale ja o mnozeniu przez rzad, to latwo.

J.

Data: 2019-04-22 21:32:38
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 20:47:29 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

DOKI 1000?
Pytania się mnożą - jakby to powiedział Antoni;
- I skąd bierzesz papier bawełniany?

Mozesz sobie gubic, palic, prac, a dolarow nie zabraknie.

DOKI 1000 po "refubie"?

Ale kiedys dolar byl zloty.
Tylko "president" "zlał się w galoty"
jak na reklamie HEYAH...

Jakbys zakopal w ogrodku i zapomnial - ty nie masz, ale nikt nie ma.
Jakby tak wszyscy zapomnieli, to nagle zloto zniknelo i nie ma.

No jak, kurwa, zniknęło...
przecież jest w ogródku!

Na szczescie w ogrodku kopie sie latwo i ktos to znajdzie,
Polecisz jakąś dobrą "saperkę".

a kopalnie
zlota ciagle wydobywaja nowe.
A giełdy...
sprzedają tzw. "złoto papierowe".

Aaa.... byłbym zapomniał...
używasz jakiegoś prymitywnego sprzętu
czy magnetometru protonowego?

Data: 2019-04-22 23:17:52
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:32:38 +0200, dantes napisał(a):
[...]

Ze starych szmat. A papieru tak duzo nie trzeba - wystarczy zer
dolozyc.

Zreszta teraz nie trzeba banknotow - przestawi sie bity w komputerach.

[...]

W ogrodku jest, a w obiegu nie ma.

a kopalnie
zlota ciagle wydobywaja nowe.
A giełdy...
sprzedają tzw. "złoto papierowe".

A banki wydaja banknoty :-)

J.

Data: 2019-04-23 07:05:01
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:17:52 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Ze starych szmat.

Yhm.

A papieru tak duzo nie trzeba - wystarczy zer
dolozyc.

Byleby nie z przodu...
Prawda?

Zreszta teraz nie trzeba banknotow - przestawi sie bity w komputerach.

Yhm.
Byleby zera były po właściwej stronie.

[...]

Czyli jest...
Zatem nie zniknęło

a kopalnie
zlota ciagle wydobywaja nowe.
A giełdy...
sprzedają tzw. "złoto papierowe".

A banki wydaja banknoty :-)

Tylko że "złoto papierowe" to złoto, które kopalnie wykopią
w ciągu najbliższych 5-6 lat... .
A banknoty "powstają" nie przez pracę,
jak te pierwsze "dólary" na Dzikim Zachodzie,
kiedy to kopacz złota zanosił urobek do Banku,
a bankier dawał mu potwierdzenie na papierze,
tylko przez kreację długu... z lewarem: 1/10.

Co z tą saperką?

Bo o model magnetometru protonowego nawet nie pytam... .

Data: 2019-04-22 08:59:52
Autor: Jacek Maciejewski
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 00:53:07 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

Dlaczego znika?
Formalnie nie znika ale nikt jej nigdy nie użyje. Od kogo kupisz BTC
kiedy zniknie w grobie hasło do ostatniego BTC?

Kiedyś ludzie zakopywali i zaskarpetowywali pieniadzę. W tym banknoty. Część z tegoh znikała dużo bardziej niż poprzez utratę hasła.
Ale władca otwierał skarbiec i bił nowe monety.

Ja się bedziej zastanawiam jak wygląda kwestia formalnego udowodnienia posiadania tych środków i dysponowania nimi w przypadku braku hasła.
Komu chcesz cokolwiek udowadniać?

--
Jacek
I hate haters.