Kryptowaluta

Data: 2019-04-21 10:44:32
Autor: z
Kryptowaluta
Z braku laku piszę na tą grupę, zobaczymy jakie będą efekty. Otóż, jak
wiadomo, ilość bitcoinów jest ograniczona z definicji. Co jakiś czas
jednak zdarza się że ktoś umiera zabierając do grobu hasła, czyli
możliwość operowania jakąś kwotą. Znika ona bez śladu. Znając tempo,
można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)
Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy
coś zaradzili?

Myślę że większym zagrożeniem jest unowocześnienie walut przez rozłamy i różne manipulacje kursem.
Krótko mówiąc dodadnie krypto wszystkich "zalet" normalnych walut czyli centralizacji i sterowania z jednego biurka, możliwości dodrukowania/mnożenia i rosnących kosztów operacji na krypto.
Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu za sprawą debilnego plebsu ;-) i lobbowania banksertki.

Data: 2019-04-21 13:06:47
Autor: nadir
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 10:44, z pisze:

Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu

A na czym polega jej szczytność?

Data: 2019-04-21 13:18:23
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 13:06, nadir pisze:
W dniu 2019-04-21 o 10:44, z pisze:

Generalnie szczytna idea pójdzie do piachu

A na czym polega jej szczytność?

w wielkich przekrętach najpierw idzie wiara w wielkie zyski, takie szczytowe zyski:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 21:58:52
Autor: z
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-21 o 13:18, u2 pisze:

A na czym polega jej szczytność?

w wielkich przekrętach najpierw idzie wiara w wielkie zyski, takie szczytowe zyski:))))))))))))

Szczytne miało być rozproszenie i niezależność od jednego Pana/instytucji/państwa
a zwłaszcza od banksterki

PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?) jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

Data: 2019-04-21 22:20:39
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 21.04.2019 o 21:58, z pisze:
[...]

jak BTC jest legalną walutą w najbardziej banksterskim kraju czyli Szwajcarii, to nie ma żadnej niezależności, pamiętasz jak Szwajcarzy zrobili w konia Bolanda na kredytach we frankach szwajcarskich ?:)

PS. Tylko że już w założeniu BTC jest twórca posiada ogromną większość monet. Dlatego pozostaje nadzieja że on (jak tam się podobno nazywa?) jest "szczytnym" człowiekiem ;-)

BTC jest niezwykle skomplikowanym systemem, a taki skomplikowany system aż prosi się do wykorzystania przeciwko naiwniakom, obiecując im złote góry, podobnie było  obietnicami w BKO czy Amber Gie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 21:02:30
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sun, 21 Apr 2019 22:20:39 +0200, u2 napisał(a):
[...]

Jak ?
Szczegolnie biorac pod uwage zarzuty tzw poszkodowanych, ze zadnych
frankow banki nie mialy ...

[...]

IMO to on jest w miare prosty.

A ze zaczal rosnac w wartosc ... to sie znalezli i naiwniacy i
naciagacze ...

J.

Data: 2019-04-22 22:07:32
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 21:02, J.F. pisze:
[...]

no naprawdę, w dodatku nie miały franków, a udzielały kredytów we frankach szwajcarskich, przekręt dużo większy niż BKO, czy Amber Gie, kolega po kilku latach miał więcej do spłaty niż przed zaciągnięciem pożyczki, ten bank to Raiffeisen, teraz ten bank splajtował, redukują zatrudnienie, łączą się z innym bankiem, Raiffeisen twierdził, że kolega nie ma zdolności kredytowej w PLN, ale w CHF ma:))))))))

[...]

tak działa każda piramidka finansowa, obiecuje złote góry, byleby frajerzy wpłacali, najlepiej oszczędności życia:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 23:20:44
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 22.04.2019 o 22:07, u2 pisze:

[...]

To od początku było moim zdaniem oszustwo.

[...]

Sumaryczna wartość wszystkich BTC zależy od sumarycznie wpłaconej
normalnej waluty. Im więcej osób zaufa BTC, tym będzie on droższy.

Data: 2019-04-23 00:28:32
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:20:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Az sie pewnego dnia okaze, ze on jednak niewiele warty i wartosc
zacznie spadac.

A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska, a kto bedzie zwlekal moze
stracic wszystko :-)

J.

Data: 2019-04-23 10:28:06
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 00:28, J.F. pisze:
A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska

tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz kupić, ale nie możesz sprzedać:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:34:48
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:28:06 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 23.04.2019 o 00:28, J.F. pisze:
A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska

tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz kupić, ale nie możesz sprzedać:)))))))))))

" - Napławdę?"

Data: 2019-04-23 14:37:59
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:28, u2 pisze:

A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska
tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz kupić, ale
nie możesz sprzedać:)))))))))))

Ciekawa konstatacja. Czemu nie można sprzedać?

Data: 2019-04-23 14:47:58
Autor: u2
Kryptowaluta
[...]

spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa, tylko polegająca na dzieleniu włosa (BTC), na wiele miejsc po przecinku, frajerów zawsze oszuści znajdą:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 17:21:58
Autor: z
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 14:47, u2 pisze:

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa, tylko polegająca na dzieleniu włosa (BTC), na wiele miejsc po przecinku, frajerów zawsze oszuści znajdą:)

Jeśli już z zamiarem to sprytnie opakowana.
Faktem jest że do krypto dorwali się wszelakiej maści spekulanci a wahania kursu w innych walutach miesięczne tu dzieją się w minutach i godzinach.
Takie eldorado dla grupy która trzyma w garści większość waluty. (chyba 80%) Oni mogą zrobić z kursem co im się żywnie podoba.
A plebs normalnie: karmiony innowacyjnością zaślepiony wizją wielkiego zysku kupuje...

Data: 2019-04-23 21:47:39
Autor: Animka
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-23 o 17:21, z pisze:
[...]

Ja już 1 szt. za 2400 zł na pewno nie kupiłabym.

--
animka

Data: 2019-04-23 20:46:22
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 14:47, u2 pisze:

[...]

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.

Data: 2019-04-23 21:07:27
Autor: u2
Kryptowaluta

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.

czyli wierzysz na słowo, że można sprzedać ? a wiesz przynajmniej gdzie można sprzedać i co jest wymagane ?:)

https://kantorbitcoin.pl/kupno-sprzedaz-bitcoin/

https://kantorbitcoin.pl/regulamin-serwisu/

to powyżej to nie jest polski kantor, tylko ma domenę z PL, a kantor jest ulokowany w UK

adres poczty tradycyjnej: Bitcoin Wealth Management Group Ltd., 590 Kingston Road, London, SW20 8DN, United Kingdom

no i ile zarabiają na transakcjach :

Prowizja za zakup kryptowaluty BTC, LTC, XMR 1,5%
Prowizja za sprzedaż kryptowaluty BTC, LTC, XMR   1,5%

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 19:23:18
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 21:07, u2 pisze:

Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
sprzedać nie dawało i dlatego pytam.
czyli wierzysz na słowo, że można sprzedać ? a wiesz przynajmniej gdzie
można sprzedać i co jest wymagane ?:)

Chwilowo chciał poznać Twoje stanowisko.

[...]

Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

no i ile zarabiają na transakcjach :
Prowizja za zakup kryptowaluty BTC, LTC, XMR     1,5%
Prowizja za sprzedaż kryptowaluty BTC, LTC, XMR   1,5%

Pisałeś, że sprzedać się nie da, a teraz podsyłasz informację o prowizji
od sprzedaży. Czyli ustawili sobie prowizję od czegoś, czego nie da się
zrobić? Przyznasz, że dość kuriozalne.

Data: 2019-04-26 19:34:45
Autor: u2
Kryptowaluta
Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w realu w Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 20:56:01
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-26 o 19:34, u2 pisze:

Takich kantorów jest masa. Co to wnosi do tematu?

to jest kant-or on-line czyli typowy kant, nie możesz sprzedać BTC w realu w Bolanda:)

Nigdzie nie można w realu bo BTC nie ma banknotów ani bilonu.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-26 21:31:41
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 20:56, RadoslawF pisze:
[...]

ale ale płaci się realnymi polskimi pieniędzmi, w zagranicznych kantorach, nie polskich, to przypomina kredyty we frankach szwajcarskich w polskich bankach:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 21:33:45
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
[...]

Nie do końca masz rację. Istnieje możliwość reprezentacji fizycznej tej
waluty. Możesz sobie to wydrukować :-)

Data: 2019-04-27 00:39:32
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

I ktoś to przyjmie?

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 09:55:56
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 00:39, RadoslawF pisze:

[...]

ano właśnie, pytania się mnożą:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 13:23:59
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
[...]

Nie wiem, ale widziałem i miałem w ręce.

Data: 2019-04-27 13:59:28
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

Obawiam się że to tylko wydruk który ktoś przed akceptacją
i tak musi w systemie sprawdzić. Podobnie jest z biletami
na samolot czy autobus, wpłacasz przez sieć i dostajesz numerek.
I ten numerek jest poświadczeniem wpłaty do sprawdzenia w systemie.
Ale dla oldbojów przewidziano możliwość zrobienia wydruku
żeby czyli się pewniej że mają kwitek.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 13:59:48
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

No i w sumie tak samo jak z banknotami...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2019-04-27 16:49:15
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-27 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

To już sklepy maja obowiązek przyjmowania tych kwitków?
Bo jak jeszcze nie to jednak nie tak samo. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 16:59:47
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Ale sklepy przyjmuja tez konkretne banknoty (które de facto mozesz sprawdzic pod wzgledem pochodzenia) a nie kazdy kwitek na którym jest napisane 10zł...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-04-27 19:44:22
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-27 o 18:59, Budzik pisze:

[...]

Przyjmują bony do przyjęcia których zobowiązuje je prawo lub
do przyjęcia których zobowiązały się same podpisując jakieś umowy.
Do przyjmowania wydruków z bitcoinami nie są zobowiązani.
Więc porównywanie "każdego zwitka" z banknotami jest twoim
kiepskim pomysłem.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-28 10:59:45
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Nie zrozumiałes co porównywałem.
Ja tylko mowie ze tak samo jak wartosc bitcoina to nie jest ten wydruk tylko coś co on potwierdza, tak samo wartoscia banknotu nie jest wartosc swistka a to co on sobą reprezentuje.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-04-28 23:27:53
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-28, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Ja tylko mowie ze tak samo jak wartosc bitcoina to nie jest ten wydruk tylko coś co on potwierdza, tak samo wartoscia banknotu nie jest wartosc swistka a to co on sobą reprezentuje.

Tak to by było gdyby ten świstek zawsze miał swojego gwaranta (np. złoto w jakimś skarbcu centralnym). Pod tym względem można się zastanawiać co dla BTC będzie tym gwarantem a co banknotem.

--
Marcin

Data: 2019-04-29 06:31:25
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta

[...]

Dla banknotu gwarantem jest emitent czyli państwo, dla BTC nic takiego
nie ma. Warty będzie dokładnie tyle ile ktoś zechce za niego zapłacić.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-29 15:59:58
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

A ze złotówka tak nie jest ze jest warta dokładnie tyle ile ktos zechce za nia zapłacic?
Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz kostke masła?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2019-04-30 17:55:11
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-04-29 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

A porównujesz do ceny masła czy do innej waluty?

Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz kostke
masła?

Nie.

Pozdrawiam

Data: 2019-05-07 11:59:57
Autor: Budzik
Kryptowaluta

[...]

Bez znaczenia.
I tu i tu mechanizm jest podobny.
Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia czegokolwiek za dana walute.

Uwazasz ze jak dzis masło kosztuje 5zł to za 5zł zawsze kupisz
kostke masła?

Nie.

:) Uff

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2019-05-07 15:38:08
Autor: RadoslawF
Kryptowaluta
W dniu 2019-05-07 o 13:59, Budzik pisze:

[...]

Ma znaczenie. Towary robione na miejscu bez "wkładu dewizowego"
nie zmienią ceny tak jak towary sprowadzane z zagranicy.

I tu i tu mechanizm jest podobny.

Tylko do momentu kiedy zrozumiesz że masło zależy od ceny waluty
ale cena waluty nie zależy od ceny masła.

Kwestią moze byc tylko skala ewentualnego braku mozliwości kupienia
czegokolwiek za dana walute.

Tak było za komuny.
Dzisiaj kupisz ale przelicznik będzie skrajnie niekorzystny.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-27 15:35:04
Autor: Robert Tomasik
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 13:59, RadoslawF pisze:

[...]

Ja bym bez sprawdzenia nie przyjął, zaś mając nie dałbym nikomu do
sprawdzenia. Stad faktycznie znaczenie ma niewielkie, ale to już inna
sprawa.

Data: 2019-04-27 20:12:21
Autor: J.F.
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:59:28 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Poniekad tak dziala ten system, wiec to zaden zarzut.

Ale dla oldbojów przewidziano możliwość zrobienia wydruku
żeby czyli się pewniej że mają kwitek.  :-)

Kwitek sie tak latwo nie zepsuje, jak np twardy dysk :-)

No i bylo jeszcze monety
https://www.theverge.com/2013/12/13/5207256/casascius-maker-of-shiny-physical-bitcoins-shut-down-by-treasury

Tzn te monety ciagle sa na rynku ... ale na jakiej zasadzie dzialaja ? J.

Data: 2019-04-28 23:20:07
Autor: Marcin Debowski
Kryptowaluta
On 2019-04-27, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mike Caldwell, the man who designed a set of collectible coins with Bitcoin keys hidden inside, has shut down his business after receiving a letter from the government.

Pewnie na zasadzie karty zdrapki do doładowania telefonu :) Ciekawe, czy jakby to była właśnie karta zdrapka to by tez podpadło...

The Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN), a branch of the Treasury Department, informed him last month that minting physical bitcoins qualifies him as a money transmitter business, which means he needs to register at the federal level and probably get state licenses too.

--
Marcin

Data: 2019-04-25 07:37:59
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 14:47:58 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu zaczyna się schemat Ponziego?

[...]

..

Data: 2019-04-25 11:18:02
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 25.04.2019 o 07:37, dantes pisze:

Ciekawa konstatacja. Czemu nie można sprzedać?

spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))

ztcw nie można sprzedać BTC w Bolanda, są jakieś kantory on-line ulokowane n.p. w UK, to tak jak pożyczka we frankach szwajcarskich w polskich bankach onegdaj:)

btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa,

Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu
zaczyna się schemat Ponziego?

proste, na szczycie piramidki jest twórca BTC, potem idzie dzielenie włosa na czworo, czyli BTC na miejsca po przecinku, ilość BTC jest ponoć stała więc zarabia szczyt piramidki:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 12:08:13
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 25.04.2019 o 11:18, u2 pisze:

[...]

poniżej masz możliwy scenariusz oszustwa z użyciem BTC, idealny dla oszustów ze względu na anonimowość właścicieli BTC :

https://pl.wikipedia.org/wiki/HYIP

High Yield Investment Program - rodzaj internetowego oszustwa finansowego, opartego na piramidzie finansowej (tzw. schemat Ponziego). Jest to rodzaj cyberprzestępczości[1].

Polega na oferowaniu za pomocą stron internetowych programów inwestycyjnych o nieproporcjonalnie wysokiej stopie zwrotu, osiąganej w bardzo krótkim czasie. Niektóre programy tego typu działają bardzo długo, nawet pół roku i dłużej, a także mają niezależne od instytucji finansowych nazwy niezwiązane z bankami. Oszuści sugerują powiązania ze znanymi instytucjami finansowymi i sektorem bankowym[2].

W praktyce oszuści finansują wypłaty dla wcześniejszych inwestorów ze środków wpłacanych przez nowych inwestorów. Po pewnym czasie właściciele strony znikają wraz z powierzonymi pieniędzmi.

Przyjmowanie płatności

Programy HYIP wykorzystują zazwyczaj operatorów płatności, słabo weryfikujących tożsamość klientów, często z krajów o słabych regulacjach zapobiegających praniu pieniędzy. Płatności przyjmowane są także za pomocą bezpośrednich przekazów pieniężnych. Najczęściej wykorzystywani operatorzy to Liberty Reserve, GlobalDigitalPay, AlertPay, Webmoney, e-gold czy Western Union i MoneyGram, Perfect Money, Bitcoin (ze względu na anonimowość). Niekiedy oszuści tworzą własne systemy płatności (np. StormPay).

Po wpłaceniu przez klienta, środki trafiają na konta do krajów o wysokim poziomie tajemnicy bankowej (np. Panama lub Kajmany), a później są transferowane do beneficjenta przez szereg tzw. słupów.

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 09:29:04
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 11:09:41
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

coś ty...

Data: 2019-04-26 11:14:59
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

Wskaz "miejsce" [w procesie powstawania BTC],
gdzie zaczyna się schemat Ponziego,
bo tylko wówczas będziesz mógł pierdolić farmazony o piramidzie... Geniuszu.

Data: 2019-04-26 11:52:14
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 11:14, dantes pisze:
[...]

to jest krypto-waluta, anonimowość gwarantowana, typowe dla oszustów i ich oszukańczych praktyk:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 12:15:44
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 11:52:14 +0200, u2 napisał(a):

[...]

to jest krypto-waluta,

Krypto - od kryptografia...

a nie jak piszesz:
anonimowość gwarantowana, typowe dla oszustów i ich oszukańczych praktyk:))))))))))))))))

Wskaz "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Dajesz...

Data: 2019-04-26 13:16:36
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 12:15, dantes pisze:
to jest krypto-waluta,
Krypto - od kryptografia

każdy może sobie utworzyć i pobierać zyski z takiej kryptowaluty, czaisz bazę ?:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:44:34
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:43, dantes pisze:
[...]

zobacz sam ile jest tych para-walut z kapitalizacją powyżej 2 mld USD :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kryptowaluta

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:48:20
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:44:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jestem wstrząśnięty.

Data: 2019-04-26 13:45:54
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:44, dantes pisze:

Dajesz

żaden szanujący się oszust nie wskaże tobie na czym polega oszustwo:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:49:19
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:45:54 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 13:44, dantes pisze:

Dajesz

żaden szanujący się oszust nie wskaże tobie na czym polega oszustwo:)))))))))))

Przyznajesz się, że oszukujesz?

Data: 2019-04-26 13:48:33
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:49, dantes pisze:
[...]

ja nie jestem twórcą kryptowaluty, więc nie oszukuję:)))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:52:00
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:48:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ale wzbraniałeś i nadal wzbraniasz się przed wskazaniem...

Data: 2019-04-26 14:27:34
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:52, dantes pisze:
ja nie jestem twórcą kryptowaluty, więc nie oszukuję:)))))))))))))))))
Ale wzbraniałeś i nadal wzbraniasz się
przed wskazaniem...

przeca wskazuje, ten kto tworzy takie kryptowaluty to oszust:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 07:44:20
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 14:27:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Dobrze wiesz, że chodzi o to byś wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Powodzenia...

Data: 2019-04-27 09:57:07
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 07:44, dantes pisze:
Dobrze wiesz, że chodzi o to byś
wskazał "miejsce" gdzie zaczyna się schemat Ponziego

nakręciłeś się, ja już wskazałem, zaczyna się na samym szczycie, kiedy twórca wprowadza taką para-walutę, aby wyciągnąć od frajerów realną walutę:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 10:34:52
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Sat, 27 Apr 2019 09:57:07 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jest Pan niedouczony.

Data: 2019-04-27 13:08:45
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 27.04.2019 o 10:34, dantes pisze:
[...]

swoje wiem, w końcu jestem magistrem inżynierem:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 09:00:02
Autor: bytomir.kwasny
Kryptowaluta
W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 13:08:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> swoje wiem, w końcu jestem magistrem inżynierem:))))))))

Inżynier konserwator powierzchni płaskich?
https://youtu.be/0yhh8-MDOSU

Data: 2019-04-26 14:05:07
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Oszukujesz...
twierdząc, że to piramida... .

Jeśli nadal stoisz na swoim stanowisku
wskaż "miejsce", gdzie zaczyna się schemat Ponziego...

Jeśli tego nie wykażesz, udowodnisz tym samym, że jesteś niedouczonym kłamcą i oszustem.

Powodzenia...

Data: 2019-04-26 13:47:02
Autor: dantes
Kryptowaluta
[...]

Cos mi się wydaje,
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii...

Ale...
nie uprzedzajmy faktów...

Data: 2019-04-26 13:46:58
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 26.04.2019 o 13:47, dantes pisze:
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii

trylogia, jak sama nazwa wskazuje, składa się z czech części:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-26 13:50:26
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 13:46:58 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 13:47, dantes pisze:
że nadciąga kolejna już strona czwartej części Trylogii

trylogia, jak sama nazwa wskazuje, składa się z czech części:))))))))))

Z... Geniuszami
nigdy nic nie wiadomo...

Data: 2019-04-26 11:20:03
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
nie na temat

nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

No i nie zapomnij uwzględnić "zasady ciągłości Leibniza"... Geniuszu.

Data: 2019-04-26 08:06:00
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Thu, 25 Apr 2019 11:18:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

proste,
Naprawde...

na szczycie piramidki jest twórca BTC,
No cóż... polecę Duńczykiem:
 " - Shinichi Mochizuki und Sohn" nie byli by zadowoleni,
gdyby to usłyszeli... .

potem idzie dzielenie włosa na czworo,
Kto dzieli, i w jaki sposób?

czyli BTC na miejsca po przecinku,
Yhmmmmmm....

ilość BTC jest ponoć stała
Coś Ty?

Data: 2019-04-23 15:59:56
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska
tyle że BTC można wymienić tylko w jedną stronę, czyli możesz
kupić, ale nie możesz sprzedać:)))))))))))

Ciekawa konstatacja. Czemu nie można sprzedać?

Oczywiście ze mozna...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-04-23 18:13:49
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia 23 Apr 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Czy TY, kurwa wiesz, na czyje posty odpowiadasz?

Data: 2019-04-24 04:59:56
Autor: Budzik
Kryptowaluta
Użytkownik dantes dantes@qmail.com ...

[...]

A co, kurwa, wzbudziło Twoje wątpliwości w tym temacie?
Jest jakiś przekaz między wierszami, którego nie wyłapałem?

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-04-23 10:26:34
Autor: u2
Kryptowaluta

To od początku było moim zdaniem oszustwo.

zamierzone oszustwo:)

[...]

jak by nie patrzeć BTC to też jest oszustwo, za wirtualną kaskę płacą frajerzy realną kaską:)
--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:33:38
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:26:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Napisz coś, o frajerach kupujących... "dzieła sztuki"
Zacznijmy od bohomazów... jakiś ćpaków... .
Wybierz sobie dowolnego ćpaka.

I dajesz...Geniuszu...

Data: 2019-04-23 10:36:51
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:33, dantes pisze:
[...]

dużo kropek, czyżby autocenzura ? pytania się mnożą:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:45:13
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:43, dantes pisze:
[...]

najpierw naubliża, potem daje niemieckie VON:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 10:52:10
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 10:45:13 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A co ćpasz... przepraszam... zażywasz?

Data: 2019-04-23 12:23:08
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 10:52, dantes pisze:
[...]

a teraz znowu daje dużo kropek, czyżby kolejna autocenzura ? pytania się mnożą:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 12:28:06
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 12:23:08 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jak tam żona? Ucieszyła się z diamentowej kolii?

Data: 2019-04-23 12:33:52
Autor: u2
Kryptowaluta
W dniu 23.04.2019 o 12:28, dantes pisze:
[...]

:))))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-23 12:54:38
Autor: dantes
Kryptowaluta
Dnia Tue, 23 Apr 2019 12:33:52 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Acha...
Ucieszyła się aż taaaaaaak:
szeroko?

Yhm.

A co mówiła do swojego Pana Rycerza Okrągłego Stołu Tibia & King'a ?

Kryptowaluta