Krystian Zimerman na prezydent!

Data: 2009-04-27 22:20:02
Autor: boukun
Krystian Zimerman na prezydent!
Zimerman zbliżał się już do końca swego sobotniego recitalu w Walt
  Disney Concert Hall, [...]  gdy zwrócił się do publiczności i
  cichym, ale pełnym gniewu głosem powiedział, że nie będzie więcej grać
  w kraju, którego armia chce kontrolować cały świat.
  "Zostawcie mój kraj w spokoju" - powiedział.

boukun

Data: 2009-04-27 20:44:14
Autor: Hans Kloss
Krystian Zimerman na prezydent!
I w tym momencie opadły twoje gacie, kałmuku. Nie podoba ci się prezydent
Kaczyński, 100% polski patriota a chcesz na prezydenta 100%  Żyda Cymermana.
Tfu, kacapska mordo, bodajbys zdechł w męczarniach ;)
J-23

Data: 2009-04-27 23:06:21
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt55eu$gvj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zimerman jest Polakiem ponad Polakami, a Kaczyński to żydowski nacjonalista (jeden i drugi). Ty baranie, to nie lata 60', żeby być tak Ameryka zaoroczonym, dziś już nikt Ameryki nie poważa.
Teraz się miarka przelała. Widać Zimerman dusił to w sobie długi czas, tak jak ja.
Gdybym miał taką okazję jak on, to samo bym powiedział, zresztą na forum zawsze
to mówię.

boukun

Data: 2009-04-27 14:31:30
Autor: mrdevilyn
Krystian Zimerman na prezydent!
On Apr 27, 11:06 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Zimerman jest Polakiem

Chyba cie doszczetnie pojebało, to czysty żyd czego zresztą nigdy
specjalnie nie ukrywał. Że mu sie nie podoba wtrącanie sie US of A w
sprawy Izraela to jestem w stanie pojąc- ale jaka ty masz z tego
radośc to już zupełnie nie.
J-23

Data: 2009-04-27 23:35:24
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c404aa4b-3842-40e4-b598-96e5639e5776z8g2000prd.googlegroups.com...
[...]

Błazen jesteś. Zimerman napluł przy okazji Żydowi Kaczyńskiemu w twarz, mówiąc Amerykanom, żeby przestali dyrygować Kaczyńskimi, Kwaśniewskim i Tuskiem, że mamy
wysyłać wojsko do Iraku, Afganistanu i udzielić terytorium na amerykańską
tarczę.

boukun

Data: 2009-04-27 23:55:23
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt58is$hg5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no dobra boukun ale na powaznie o co biega, jakos umknelo mi co zimer i komu nawtykal i w obronie czego lub kogo
awe

Data: 2009-04-28 06:00:34
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt57a2$ela$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A co z nazwiskiem? :)

--
stevep

Data: 2009-04-28 07:35:34
Autor: Piotr
Krystian Zimerman na prezydent!
Dnia Tue, 28 Apr 2009 06:00:34 +0200, cirrus napisał(a):

A co z nazwiskiem? :)

A co ma być cyrkus? Jeden się nazywa Niedźwiecki, drugi Zimmerman, w
czym problem?
Piotr
PS. Ty jesteś pieprzonym rasistą Stiff?

Data: 2009-04-28 09:25:26
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gt5slo$brq$1news.vectranet.pl...
[...]

Co ma być, facet nie ukrywa się pod obcym.

boukun

Data: 2009-04-28 15:14:15
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt6bir$1li$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ala żyd, czy nie? :)

--
stevep

Data: 2009-04-27 22:22:27
Autor: rAzor
Użytkownik boukun napisał:
Zimerman zbliżał się już do końca swego sobotniego recitalu w Walt
 Disney Concert Hall, [...]  gdy zwrócił się do publiczności i

BYŁO!

 cichym, ale pełnym gniewu głosem powiedział, że nie będzie więcej grać
 w kraju, którego armia chce kontrolować cały świat.
 "Zostawcie mój kraj w spokoju" - powiedział.

boukun

A poza tym - ŻYD! he he he

Data: 2009-04-27 22:43:19
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.jp> napisał w wiadomości news:gt537j$9ej$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

Nie taki Żyd jak Polak, ponad Polakami.
I kocha ten kraj ponad wszystko. Jednym słowem napluł przy okazji Kwaśniewskiemu, Kaczyńskiemu (obu) i Tuskowi w twarz.

boukun

Data: 2009-04-27 22:26:25
Autor: Piotr
Krystian Zimerman na prezydent!
Dnia Mon, 27 Apr 2009 22:20:02 +0200, boukun napisał(a):

boukun

Zimmerman na przezydent, a ty na Madagaskar.
Piotr

Data: 2009-04-27 22:34:20
Autor: rAzor
Użytkownik Piotr napisał:
Dnia Mon, 27 Apr 2009 22:20:02 +0200, boukun napisał(a):
boukun

Zimmerman na przezydent, a ty na Madagaskar.
Piotr

Przecież tam bieda - z czego bedzie żył , skoro znikomy procent malgaszów wie co to alufelgi?

Data: 2009-04-27 22:40:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 27 Apr 2009 22:34:20 +0200, rAzor napisał(a):

Przecież tam bieda - z czego bedzie żył , skoro znikomy procent malgaszów wie co to alufelgi?

Znajdzie jakąś babę, która będzie na niego robić. Un przecie taki
przystojny inaczej, he, he... I wprawę już ma.
Piotr

Data: 2009-04-28 11:06:24
Autor: raff
[...]

Pozwie ich do sadu ze te Zydy nie chca mu dac pracy i bedzie spoczko.

R.

Data: 2009-04-28 02:07:48
Autor: Canon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt54j6$a6i$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A powiedzial o jaki kraj chodzi?
Bo z zydami to nie wiadomo.

Data: 2009-04-28 09:27:24
Autor: boukun

Użytkownik "Canon" <c@non.pl> napisał w wiadomości news:gt5hfu$bri$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zimerman jest Polakiem, li i tylko
Data i miejsce urodzenia 5 grudnia 1956
Zabrze Pochodzenie  Polska Instrument fortepian Gatunek muzyka poważna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krystian_Zimerman

boukun

Data: 2009-04-28 14:22:28
Autor: Canon
[...]

Bagsik i Gasiorowski tez niby Polacy a jak
przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Data: 2009-04-28 14:25:39
Autor: Panslavista

> [...]
>
> boukun

Bagsik i Gasiorowski tez niby Polacy a jak
przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Nogi to se mogli dać, gorzej, że nasza polska kasa też dała nogę razem z
nimi i nie odnalazła drogi powrotnej.

Data: 2009-04-28 14:54:44
Autor: Canon
> [...]

przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Nogi to se mogli dać, gorzej, że nasza polska kasa też dała nogę razem z

Bo na tym polega geszeft , nie ?

Data: 2009-04-28 15:18:13
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt6b8t$2mc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Też Polak:
# Bronisław Geremek, ur. Benjamin Lewertow[1] (ur. 6 marca 1932 w Warszawie, zm. 13 lipca 2008 w Lubieniu) - polski historyk-mediewista, polityk, od 18 grudnia 2000 do 14 października 2001 przewodniczący Unii Wolności, minister spraw zagranicznych w latach 1997-2000, w latach 1989-2001 poseł na Sejm X, I, II i III kadencji, od 2004 do śmierci poseł do Parlamentu Europejskiego. #
Ze strony:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bronisław_Geremek

--
stevep