Krystian Zimerman na prezydent!

Data: 2009-04-28 02:07:48
Autor: Canon
Krystian Zimerman na prezydent!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt54j6$a6i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zimerman zbliżał się już do końca swego sobotniego recitalu w Walt
 Disney Concert Hall, [...]  gdy zwrócił się do publiczności i
 cichym, ale pełnym gniewu głosem powiedział, że nie będzie więcej grać
 w kraju, którego armia chce kontrolować cały świat.
 "Zostawcie mój kraj w spokoju" - powiedział.

boukun

A powiedzial o jaki kraj chodzi?
Bo z zydami to nie wiadomo.

Data: 2009-04-28 09:27:24
Autor: boukun

Użytkownik "Canon" <c@non.pl> napisał w wiadomości news:gt5hfu$bri$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zimerman jest Polakiem, li i tylko
Data i miejsce urodzenia 5 grudnia 1956
Zabrze Pochodzenie  Polska Instrument fortepian Gatunek muzyka poważna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krystian_Zimerman

boukun

Data: 2009-04-28 14:22:28
Autor: Canon
[...]

Bagsik i Gasiorowski tez niby Polacy a jak
przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Data: 2009-04-28 14:25:39
Autor: Panslavista

> [...]
>
> boukun

Bagsik i Gasiorowski tez niby Polacy a jak
przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Nogi to se mogli dać, gorzej, że nasza polska kasa też dała nogę razem z
nimi i nie odnalazła drogi powrotnej.

Data: 2009-04-28 14:54:44
Autor: Canon
> [...]

przyszlo co do czego to dali noge do Izraela.

Nogi to se mogli dać, gorzej, że nasza polska kasa też dała nogę razem z

Bo na tym polega geszeft , nie ?

Data: 2009-04-28 15:18:13
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gt6b8t$2mc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Też Polak:
# Bronisław Geremek, ur. Benjamin Lewertow[1] (ur. 6 marca 1932 w Warszawie, zm. 13 lipca 2008 w Lubieniu) - polski historyk-mediewista, polityk, od 18 grudnia 2000 do 14 października 2001 przewodniczący Unii Wolności, minister spraw zagranicznych w latach 1997-2000, w latach 1989-2001 poseł na Sejm X, I, II i III kadencji, od 2004 do śmierci poseł do Parlamentu Europejskiego. #
Ze strony:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bronisław_Geremek

--
stevep