Krystyna Janda - "ta kobieta ma klimakterium w ostrym stadium"

Data: 2016-01-25 12:09:17
Autor: A. Filip
Krystyna Janda - "ta kobieta ma klimakterium w ostrym stadium"
http://kobieta.wp.pl/kat,26399,title,Krystyna-Janda-o-posel-Pawlowicz-Ta-kobieta-ma-klimakterium-w-ostrym-stadium,wid,18123580,wiadomosc.html
| [...] Przypuszczam, ĹĽe ta kobieta ma klimakterium w ostrym stadium.
| I ja to znam: uderzenia gorÄ…ca, nieopanowane ruchy. [...]

Kto mieczem wojuje, ten niech mieczem obrywa.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Czego chce kobieta, tego i BĂłg chce.  (PrzysĹ‚owie francuskie)

Data: 2016-01-25 13:08:08
Autor: dante
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| I ja to znam: uderzenia gorÄ…ca, nieopanowane ruchy. [...]

Kto mieczem wojuje, ten niech mieczem obrywa.

W czym masz problem filipku? Intersują cię takie rozmamłane babcie?

Data: 2016-01-25 14:43:45
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 12:09 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

> [...]
| I ja to znam: uderzenia gor±ca, nieopanowane ruchy. [...]

Kto mieczem wojuje, ten niech mieczem obrywa.

To straszny dziadunio ma już okres przekwitania daleko za sob±.
--
  stevep
-- -- -

Krystyna Janda - "ta kobieta ma klimakterium w ostrym stadium"