Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów

Data: 2017-08-09 10:56:45
Autor: boukun
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów. "Nie ma co marnować czasu"
Posłanka Prawa i Sprawiedliwości Krystyna Pawłowicz domaga się odszkodowania od Niemiec za czas II wojny światowej. Twierdzi, że Polsce w tej sprawie przyda się pomoc prawników. Jednak nie polskich. Polityk proponuje amerykańskich i żydowskich specjalistów.

https://wiadomosci.wp.pl/krystyna-pawlowicz-chce-pomocy-zydow-nie-ma-co-marnowac-czasu-6153248781699201a

Hmm, ona myśli, że żydzi są najlepsi w wyłudzaniu....

boukun

ss
33 min. temu

buahahahaha czyli wszystkie kraje wystąpią o odszkodowanie?????????????? A może Niemcy powiedzą dobrze płacimy a wy oddajcie Polskę zachodnią. Szok Gdzie ci ludzie się kształcili kto to jest

jan_
36 min. temu

Śląsk i Pomorze do Niemiec zanim Polska zostanie wyrzucona z Unii. A potem tak zwane reparacje mogą być rozliczone ze zwrotem unijnych dotacji :-)

Bolek
1h temu

Ziemie zachodnie, nie jest to wystarczajaca rekompensata ? Dlaczego nikt z pisu o tym nie mowi.Inne kraje potrafia z soba wspolpracowac,mysla o przyszlosci,tylko Polska ciagle wraca de przeszlosci.Polsce sie tylko nalezy, Polska jest tylko ofiara ? A kto stracil ojczyzne jak nie pomorzanie,slazacy, kto stracil majatki jak nie zydzi.Tak,zaraz zaczna sie przeklenstwa ale jak obecny rzad chce sie rozliczyc to moze sie przeliczyc. Tak agresywnie zachowywala sie Polska przed wojna i pies z kulawa noga jej nie pomogl.Na USA i Wegry bym nie liczyl a reszta ma polski dosyc,slusznie

NIE
5 min. temu

NIE !!!! NIGDY Żydów! W zamian ZABRALIBY 7/8 obszaru całej Polski! ZADNYCH interesów z ta nacją!

Data: 2017-08-09 11:17:24
Autor: Lord Donate
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:omeiof$1bj7$2gioia.aioe.org...
[...]

Do kogo wróci Sienna 29? ;-)))

CL

Data: 2017-08-09 12:54:03
Autor: z
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów
Mam dziwne przeczucie że nasze wnuki będą się domagać odszkodowania za szkody wyrządzone przez Niemców po roku 89. :-)

Data: 2017-08-09 13:06:04
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Mam dziwne przeczucie że nasze wnuki będą się domagać odszkodowania za
szkody wyrządzone przez Niemców po roku 89. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A dlaczego nie do Geremka, Mazowieckiego, Kuronia, Michnika & Consortes?

boukun

Data: 2017-08-09 13:24:50
Autor: z
W dniu 2017-08-09 o 13:06, boukun pisze:

A dlaczego nie do Geremka, Mazowieckiego, Kuronia, Michnika & Consortes?

Bo oni będą już prochem marnym :-)

Data: 2017-08-10 00:43:58
Autor: andal
On Wed, 09 Aug 2017 13:06:04 +0200, boukun wrote:

[...]

dlatego ze szwaby spowodowaly wojne a ruskie ja dokonczyli ustanawiajac zydowskie wladze

Data: 2017-08-10 08:13:36
Autor: boukun
Użytkownik "andal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pierdolisz, staryś a głupi...
Żydowskie władze ustanowił już Piłsudski, dokonując zamachu majowego...

boukun

Data: 2017-08-10 00:42:10
Autor: andal
On Wed, 09 Aug 2017 10:56:45 +0200, boukun wrote:

[...]

ten komentator powinien wrocic do szkoly po zwrot pieniedzy wyludzonych na falszywe wyksztalcenie

[...]

ten ciul podobnie jak wyzej

jak szwaby maja jakies roszczenia to niech je zglosza do bylego zsrr

Tak agresywnie zachowywala sie Polska przed wojna i pies z kulawa noga
jej nie pomogl.Na USA i Wegry bym nie liczyl a reszta ma polski
dosyc,slusznie

NIE 5 min. temu

ten powinien wyprowadzic sie z Polski

NIE !!!! NIGDY Żydów! W zamian ZABRALIBY 7/8 obszaru całej Polski!
ZADNYCH interesów z ta nacją!

ten ma troche racji

Data: 2017-08-10 07:26:14
Autor: Zenek Kapelinder
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów
Jak nie Amerykanie to moze Giertych nas bedzie reprezentowl? Reprezentowac ma nas najskuteczniejsza i najdrozsza kancelaria w stanach. Bo jesli my jej nie wynajmiemy to wynajma ja niemcy. Beda chceli jeden procent to dac, beda chcieli dwa procent tez zaplacic. Szklem dupy nie ma co obcierac.

Data: 2017-08-10 07:44:48
Autor: japanizer
On Thursday, August 10, 2017 at 11:26:15 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Już nie pękaj o to! Ziobro na pewno wynajmie najdroższych kolesi bez kompetencji i zapłaci im wielokrotne stawki rynkowe, wszystko niezgodnie z prawem. Czyli tak jak to robi do tej pory.
Temat do bicia piany i wyprowadzania kasy dla TKM jest wręcz idealny.

Data: 2017-08-10 17:00:58
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 16:44 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Projekcja.

Hanna Gronkiewicz Waltz, profesor prawa (prezydencki 2o13 z rąk  Bul-Komorowskiego), tylko po to, żeby nie zapłacić 12 tys. PLN za  niestawiennictwo przed Komisją Weryfikacyjną ds. Reprywatyzacji, wynajęła  zewnętrzną kancelarię prawną za bagatela 400 tys. PLN (na razie)..

Pieniądze płaci miasto stołeczne Warszawa. Wiedzy prawnej profesorce prawa  Gronkiewicz Waltz brakuje, podobnie prawnikom departamentu prawnego  warszawskiego ratusza.

https://www.tvp.info/33539537/gronkiewiczwaltz-nie-zaplacila-kary-a-wynajela-prawnikow-za-400-tys-zl

Robić z siebie złodzieja za gówniane 12 tys. to tylko w Płaczformie!

--
Trefniś

Data: 2017-08-10 17:07:58
Autor: Lord Donate
Kto kogo okrada?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y4rfzwbzmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...

[...]

Łzesz! 400 tys to roczne koszty obsługi "ratusza" przez wynajętą kancelarię prawną. Tak z ciekawości. Czy wiesz ile kosztowała lipcowa miesięcznica? Będziesz kręcił i unikał odpowiedzi więc podaję: siedemset sześćdziedziesiąt tysięcy złotych (760 000 zł). Ile bedzie kosztować dzisiejsza? 12 tysięcy? A może mniej? Kto tu jest złodziejem? Szach i mat cieniasie! ;-))))

CL

Data: 2017-08-10 18:57:29
Autor: Trefniś
Kto kogo okrada?
W dniu .08.2017 o 17:07 Lord Donate <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Czytaj ciotuniu co podlinkowałem i tam zgłaszaj pretensje.

--
Trefniś

Data: 2017-08-10 10:02:13
Autor: japanizer
Kto kogo okrada?
On Friday, August 11, 2017 at 1:57:33 AM UTC+9, Trefniś wrote:
> [...]

> Robić z siebie złodzieja za gówniane 12 tys. to tylko w Płaczformie!

Czytaj ciotuniu co podlinkowałem i tam zgłaszaj pretensje.

Często sam ze sobą rozmawiasz?

Data: 2017-08-11 08:15:46
Autor: Lord Donate
Kto kogo okrada?
ciota "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y4rld3wpmtaby1tncap.home...
[...]

Cioto PiS-owska. TVP Info to PiS-owska gadzinówka więc jest gówno warta jako źródło informacji. Pisałem , już - koszty obsługi. ROCZNE! Ile kosztowała wczorajsza hućpa smoleńska? Lipcowwa 760 000 zł. Drobiazg, nie?

CL

Data: 2017-08-10 17:32:47
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale na co? Ziemie musielibyśmy Niemcom oddać..., a jak nie, to w końcu wjadą do nas siłą, jak będziemy podskakiwać..., damy im pretekst i może oto chodzi sprzedawczykom i mącicielom z PiSu?

boukun

Data: 2017-08-10 09:30:14
Autor: Zenek Kapelinder
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów
Dlatego najkorzystniejsze bylo by dogadanie sie z niemcami. Zamiast na sto mogli bysmy im rozlozyc na sto piecdziesiat lat. I za sto piecdzisiat lat niech sobie wroca do dawnych granic. Mozna zrobic referendum na terenach zachodnich. Jak ludzie beda tam chcieli byc niemcami to co im zabraniac. Oczywiscie w tamte tereny nie inwestujemy grosza z reparacji do czasu przekazania. Generalnie zwrot ziemi niemcom po splaceniu wszystkiego. Polska nie musi byc od morza do morza, wazne zeby Polakom sie bezpiecznie i dobrze zylo. Im wiecej zostanie niemcami tym wiecej kasy dla Polakow zostanie. I tak nie znasz wszystkich Polakow z imienia i nazwiska to co Cie swedzi ktos chcacy byc niemcem zyjacy  pod Gubinem. Mniejsza Polska latwiejsza i tansza do obrony. W przypadku uzyskania reparacji bilion dolcow przeznaczyc na uzbrojenie. Na wzor Szwajcarii przeszkolic i uzbroic obywateli. Nikt nie napadnie na panstwo ktore w przeciagu dwoch godzin bedzie potrafilo zmobilizowac 3 miliony zolnierzy i bedzie mialo w zasiegu swoich rakiet stolice potencjalnych najezdzcow. Sadzisz ze jak bedziemy ulegli to oni sie o swoje tereny na wschodzie nie upomna? Im bardziej bedziemy ulegli tym bardziej niemcy beda nas naciskali na zwrot. Ojszczac cieplym moczem tereny na zachodzie jakie dostalismy za te na wschodzie. Te na wschodzie zostawic ukraincom bo lepiej ich nie miec z granicach Polski. Beda Ukraincy chcieli przyjezdzac do nas do pracy, nie widze przeciwskazan. Odebranie terenow na wschodzie wiazalo by sie ze Ukraincy byli by w polskim sejmie, senacie. Chcialbys zeby do godla Polski tryzub dolaczyc?

Data: 2017-08-10 09:39:47
Autor: japanizer
On Friday, August 11, 2017 at 1:30:15 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Wiadomo, żeś zdrajca i ruski kacap!!!

Data: 2017-08-10 10:48:25
Autor: Zenek Kapelinder
Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów
za straty materialne jest ok 10% tego co za ludzi. Informuje i objasniam ze wedlug danych jakie sa w necie ONZ wycenia na milion dolcow czlowieka zabitego przez agresora. Kwota jest zaporowa zeby odstraszala. Sa w tej chwili dawne tereny niemiec jakie znalazly sie w Polsce troche warte. Ale bez inwestowania przez dwadziescia lat beda niewiele warte. Po stu latach beda tam bobry i wiewiorki mieszkaly.

Data: 2017-08-10 23:02:19
Autor: boukun
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I gdzie tak płacą?
Może za ofiary smoleńskie?

boukun

Data: 2017-08-11 08:09:43
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3839701-0a86-49a7-a5d3-48d9fdcb4050googlegroups.com...
[...]

Buuuuhahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahaaaaa! Z Człuchowa jesteś? ;-)))))))))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-08-10 19:24:02
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Puknij się w łeb, zagarnięte Niemcom ziemie są o wiele więcej warte, niż to co zniszczyli w dalszej części Polski...
Nie wkurwiajcie Niemców i nie dajcie się prowokować Żydom  PiSu, bo chcą nam wojnę wywołać najwyraźniej.

Na scp fatso mądrze napisał:

To kiedy Polska zacznie wyplacac odszkodowania niemieckim wypedzonym?
Ofiarom polskich obozow koncentracyjnych dla niemieckich slazakow po wojnie?
Kiedy uisci pierwsza oplate za arende scisle niemieckich miast, z ktorych wygnano jej niemieckich mieszkancow? Angela, siadaj na bialego Leoparda i pogon
precz z Berlina tych bezczelnych polskich swinskich ryjow!

boukun

Data: 2017-08-11 08:08:38
Autor: Lord Donate
Czarna pzryszłośc Niemiec

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9739800e-2d3e-4802-80b1-9685a050b4d2googlegroups.com...
[...]

Buuuuhahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaaaaaaaaaa!

CL

Krystyna Pawłowicz chce pomocy Żydów