Kryterium uliczne wg M. Mazura

Data: 2009-10-30 10:48:16
Autor: Wojtek
Kryterium uliczne wg M. Mazura
Nie wiem, czy było na grupie gdyż nie jestem na bieżąco ostatnio:
http://www.tvn24.pl/1404173,61,,,,,maciej-mazur,kryterium-uliczne,blog.html

Jeżeli ktoś miał wiarę logikę rozumowania tego Pana, warto przeczytać aby się upewnić ;)
Już dzisiaj natomiast występuję z postulatem, by zamknąć ruch samochodów   w naszym kraju, no i wtedy nie będzie w ogóle wypadków :)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-10-30 02:54:30
Autor: Stefandora
On 30 Paź, 10:48, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
[...]

"A gdyby tak do przepisu zakazującego jazdy rowerem po chodniku (wiem,
są drobne wyjątki) wprowadzić przepis zakazujący jazdy po ulicy,
jeżeli równolegle do niej wytyczona jest ścieżka?"

Czy jestem zupełnie nieprzytomna? Czy tylko mi się wydaje, że taki
przepis już istnieje?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-30 10:14:12
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-30, Stefandora wrote:
On 30 PaĹş, 10:48, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
[...]

 w naszym kraju, no i wtedy nie będzie w ogĂłle wypadkĂłw :)

[...]

przepis juĹź istnieje?

Niestety, istnieje. Stąd wynalazki w postaci oznaczania drogi jako dla
pieszych z "nie dotyczy rowerów" - wtedy powstaje nieobowiązkowy ciąg
pieszo-rowerowy. :)

Data: 2009-10-30 03:19:12
Autor: Stefandora
Kryterium uliczne wg M. Mazura
On 30 Paź, 11:14, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:
On 2009-10-30, Stefandora wrote:

> [...]

Niestety, istnieje. Stąd wynalazki w postaci oznaczania drogi jako dla
pieszych z "nie dotyczy rowerów" - wtedy powstaje nieobowiązkowy ciąg

Wiem, że istnieje - jestem zaskoczona, że ten gościu to w ogóle
napisał. Chyba, że jak stwierdził na początku tego wpisu, wsadza kij w
mrowisko i tylko o ferment mu chodzi. Czyli standard doskonale
wpisujący się w stale obniżający się poziom tej stacji...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-30 11:43:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kryterium uliczne wg M. Mazura
Stefandora bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Czyli standard doskonale
wpisujący się w stale obniżający się poziom tej stacji...

Nie ma co płakać - nie tylko tej.
Proponuję telewizor sprzedać i kupić w zamian jakieś części do roweru ;-)

Data: 2009-10-30 03:53:17
Autor: Stefandora
Kryterium uliczne wg M. Mazura
On 30 Paź, 11:43, Marek 'marcus075' Karweta
Proponuję telewizor sprzedać i kupić w zamian jakieś części do roweru ;-)

Nie mogę sprzedać *tego* telewizora - łączy nas emocjonalna więź. Ten
stary grat ma już 16 lat i za cholerę nie chce się zepsuć :) Takie
fajne są teraz płaskie, duże HiperDuper i w ogóle, a tu nic - nawet
małego pretekstu nam nie daje na wymianę... ech, dzisiaj takiej
jakości się już nie sprzedaje.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-30 17:05:37
Autor: Wojtas
Stefandora pisze:

małego pretekstu nam nie daje na wymianę... ech, dzisiaj takiej
jakości się już nie sprzedaje.

No ba, dzisiaj nawet, karbonowe wózki przerzutek shitmano pękają :)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-10-30 17:09:30
Autor: Coaster
Wojtas wrote:
Stefandora pisze:

małego pretekstu nam nie daje na wymianę... ech, dzisiaj takiej
jakości się już nie sprzedaje.

No ba, dzisiaj nawet, karbonowe wózki przerzutek shitmano pękają :)

A co dopiero bedzie jutro! Strach sie bac... ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-10-30 12:00:16
Autor: Coaster
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Popieram - ogladanie telewizji to strata czasu!

Data: 2009-10-30 18:28:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kryterium uliczne wg M. Mazura
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Wiadomo powszechnie, że takie "Wiadomości" to zabierają gdzieś z 15km!

Data: 2009-10-30 10:58:05
Autor: T0M0
[...]

Jest, Pan policjant juz mnie pouczył na ten temat.

--
T0M0

Data: 2009-10-30 11:01:55
Autor: Wojtek
Stefandora pisze:
[...]

Jeżdżę albo na szosie, albo góralem... w tym drugim przypadku unikam asfaltu jak ognia. Na szczęście nie dojeżdżam do pracy rowerem, bo w ogóle nie dojeżdżam do pracy... :)

W każdym razie im więcej czytam, tym bardziej odnoszę wrażenie żE WY, W TEJ WARSZAWIE macie przerąbane!

Boże dzięki Ci, że mieszkam na Śląsku.

Data: 2009-10-30 16:18:27
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 30 Oct 2009, Wojtek wrote:

Stefandora pisze:
[...]

  To prawda.
  Ale z rowerowego p. widzenia - nie ciesz się.
  Jeszcze.
  Albo może - jeszcze się ciesz.
  Moje narzekania na utrudnienia "śmieszką" mają miejsce w Zabrzu, i to
wcale nie w centrum, a na peryferiach.
  Droga "w polu" (dosłownie, acz niekoniecznie same pola, bo jest co nieco
nieużytków z okazji cieków wodnych i śladów po lasach), *bardzo* potrzebna
droga spacerowa (kostka "bezkrawędziowa", piesi nie mieli jak chodzić,
szczególnie "na mokro", a z dziećmi przy drodze też nie bardzo) - ale
oznakowana jako DDR.
  Nie znasz dnia ani godziny...

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-30 15:18:13
Autor: Adrian S.
Kryterium uliczne wg M. Mazura
Mogła sobie koleżanka kupić jakiś normalny samochód który się bardziej rzuca
w oczy :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Kryterium uliczne wg M. Mazura