Krytyka Roberta Kiyosaki

Data: 2009-03-20 15:06:54
Autor: Łukasz
Krytyka Roberta Kiyosaki
Na zimowy weekendowy wieczór polecam przeczytać i przemyśleć sobie ten artykuł.

http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html

Data: 2009-03-20 18:19:36
Autor: Maciej Zywno
Krytyka Roberta Kiyosaki
Łukasz wrote:
http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html

moglbys w skrocie o co chodzi?
MaciejZ

Data: 2009-03-20 17:29:21
Autor: kc
Krytyka Roberta Kiyosaki
Maciej Zywno <milosc@gazeta.pl> napisał(a):
moglbys w skrocie o co chodzi?

Jeżeli chodzi o język, to tu jest tłumaczenie. Niedoskonałe, ale coś tam można wyczytać

http://tinyurl.com/clx9c4

kc

Data: 2009-03-20 17:33:54
Autor: kc
Krytyka Roberta Kiyosaki
  Przyjrzałem się teraz temu tłumaczeniu. Nie nic nie można zrozumieć. Te automatyczne tłumaczenia są jednak g... warte.

kc

Data: 2009-03-20 20:49:32
Autor: Łukasz
Krytyka Roberta Kiyosaki
moglbys w skrocie o co chodzi?

Rich Dad, Poor Dad is one of the dumbest financial advice books I have ever read. It contains many factual errors and numerous extremely unlikely accounts of events that supposedly occurred.

No i później cały czas wyjaśnia dlaczego tak uważa ;)

Data: 2009-03-22 13:59:33
Autor: miszczkierownicy
Krytyka Roberta Kiyosaki
Łukasz <no_adress@domain.com> napisał(a):
> [...]

No i później cały czas wyjaśnia dlaczego tak uważa ;)

dokladnie :)
pojawiaja sie niby inne argumenty ale wszystkie oscyluja wokol tego jednego. kiyosaki ma swoje slabe strony  (np. network marketing do mnie nie przemawia
zupelnie), jednak jego spojrzenie na zrodla zarabiania pieniedzy i caly
mechanizm tworzenia bogactwa to dla mnie majstersztyk ;)

... swoja droga ciekawy jestem jak jego biznes oparty na nieruchomosciach ma
sie teraz ;P

pozdro

Data: 2009-03-22 22:54:32
Autor: Henio
Krytyka Roberta Kiyosaki
  miszczkierownicy pisze:
Łukasz <no_adress@domain.com> napisał(a): .. swoja droga ciekawy jestem jak jego biznes oparty na nieruchomosciach ma
sie teraz ;P

z tego co pamietam ok 1,5 roku temu przewidywal i glosil katastrofe na nieruchomosciach, wiekszosc sfinalizowal,
ale nadal wtedy podtrzymywal, ze mozna znalezc okazje...

Pozdrawiam
Henio

Krytyka Roberta Kiyosaki