Krywań (tatrzański)

Data: 2009-06-27 17:12:42
Autor: Szymon R.
Krywań (tatrzański)
Witajcie!

Mam szybkie pytanko: jak wyglądają szlaki na Krywań po sezonie zimowo-lawinowym? Widziałem, że kilka fragmentów dość poważnie była (jest?) zawalona powalonymi drzewami. Nie orientujecie się może jak to aktualnie wygląda na zielonym i/lub niebieskim szlaku?

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-07-06 19:09:27
Autor: adamzel
Krywań (tatrzański)
Pewnie już za późno ale właśnie wróciłem z gór. W sobotę wchodziłem na Krywań zielonym szlakiem - bez zarzutu.

Użytkownik "Szymon R." <bacowkaSP@m.gory.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h25dfi$8fu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Pozdrawiam

Data: 2009-07-06 22:26:13
Autor: Szymon R.
Krywań (tatrzański)
Dnia 2009-07-06 19:09, adamzel napisal(a) te oto slowa:
Pewnie już za późno ale właśnie wróciłem z gór. W sobotę wchodziłem na Krywań zielonym szlakiem - bez zarzutu.

Dzięki za info, ale istotnie nieco za późno.
Ja także w sobotę byłem na Krywaniu, wychodziłem także zielonym, schodziłem niebieskim. Na szczycie byłem od 12.45 - 14. Mieliśmy okazję się spotkać?

PS.
W niedziele przeszedłem grań Otargańców - piękna grań :) (szczególnie napotkawszy 2 burze po drodze ;) )

Data: 2009-07-06 23:05:56
Autor: adamzel
Krywań (tatrzański)
:)
Ja z synem byliśmy na szczycie od 13.17 do 14.04 :)
spróbuję zamieścić link do naszych fotek

Data: 2009-07-06 23:28:05
Autor: adamzel
Krywań (tatrzański)
Data: 2009-07-07 21:38:31