Kryżaków remasterują

Data: 2010-06-08 16:45:40
Autor: Telev
Kryżaków remasterują
ale po co, to nie wiem

czyżby w odrestaurowanej cyfrowo wersji film ten miał być przykładem na to,
jak nie należy reżyserować i opowiadać wydarzeń z Historii? przecież temu
arcydziełu żadne sztuczki nie pomogą!

[no chyba, żeby negatyw pociąc na drobne kawałki, wymieszać z nawozem i
rozrzucić tak powstałą papkę na polach Gunwaldu- to wtedy byłby z tego
jeszcze jakiś pożytek]

TV

Data: 2010-06-08 17:14:42
Autor: Rais
Kryżaków remasterują
W dniu 2010-06-08 16:45, Telev pisze:
ale po co, to nie wiem

Może 3D zrobią...

Taki trynd teraz...

--
pzdr

Data: 2010-06-08 18:03:02
Autor: RedLite
Kryżaków remasterują
[...]

Zawsze to taniej aniżeli pędzić tłumy na jakąś prerię pod Łodzią ;

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-08 18:13:07
Autor: moon
Kryżaków remasterują
Telev wrote:
[...]

W latach 60tych bardzo się podobał.
Czasy się zmieniają.

moon

Data: 2010-06-08 21:34:33
Autor: Telev
Kryżaków remasterują

Użytkownik "moon" <munip79@yahoo.com
W latach 60tych bardzo się podobał.
Czasy się zmieniają.

tak, zgadza się

ale od tego czasu film się zestarzał [nie w sensie fizycznym] do stanu nieoglądalności; z kadrów wylewa się przaśność a wartość poznawcza jest znikoma; jego reżyseria już wtedy była zła, scenariusz kiepski, dialogi niedobre itp. itd.

no więc po co się ratuje takiego gniota? bo jeszcze żyje iluśtam spośród tych 32 milionów widzów i można im to na nowo wciskać?

TV

Data: 2010-06-08 22:57:26
Autor: ApanasBudriszko
Kry�ak�w remasteruj�
W dniu 2010-06-08 21:34, Telev pisze:
Telev wrote:
ale po co, to nie wiem

czy�by w odrestaurowanej cyfrowo wersji film ten mia� by� przyk�adem
na to, jak nie nale�y re�yserowa� i opowiada� wydarze� z Historii?
przecie� temu arcydzie�u �adne sztuczki nie pomog�!

U�ytkownik "moon"<munip79@yahoo.com
W latach 60tych bardzo siďż˝ podobaďż˝.
Czasy siďż˝ zmieniajďż˝.

tak, zgadza siďż˝

ale od tego czasu film siďż˝ zestarzaďż˝ [nie w sensie fizycznym] do stanu
nieogl�dalno�ci; z kadr�w wylewa si� prza�no�� a warto�� poznawcza jest
znikoma; jego re�yseria ju� wtedy by�a z�a, scenariusz kiepski, dialogi
niedobre itp. itd.

no wi�c po co si� ratuje takiego gniota? bo jeszcze �yje ilu�tam spo�r�d
tych 32 milion�w widz�w i mo�na im to na nowo wciska�?

Przesadzasz, 99% produkcji filmowych można opisać w taki sposób ...
Teraz jest nowy klyent co może blu-ray kupi i na swych wielkich 40" zobaczy tę wspaniałą produkcję ... (bedzie lepiej widać zegarki na rękach czy słupy trakcji elektrycznej)

Data: 2010-06-09 01:11:44
Autor: moon
Kryżaków remasterują
Telev wrote:
Telev wrote:
[...]

nawet jest i zegarek na ręku rycerza:) i druty telegraficzne w tle!
ktoś jeszcze mi mówił, że gdzieś tam widać auto, ale ja nie stwierdziłem.
ALE... jako pacholę oglądałem w szkole z taśmy 16mm i gębusię miałem otwartą.
Nikt z 10 latków się nie nudził!

moon

Data: 2010-06-09 09:05:28
Autor: Rais
Kryżaków remasterują
moon pisze:
Telev wrote:

[...]

Ponoć to szybko wycięto...

A że film się zestarzał... Większość filmów się zestarzało.
--
pzdr

Data: 2010-06-09 20:26:50
Autor: Artur O.
Kryżaków remasterują

"moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:humine$5l0$1news.onet.pl...
[...]

Scena z pojedynku gdzie kamera patrzy przez przylbice rycerza wydaje mi sie nowoczesna i sugestywna nawet dzis !

Krzyzacy rządzą !! :-)

AO

Data: 2010-06-09 21:40:25
Autor: RadoslawF
Kryżaków remasterują
Dnia 2010-06-09 21:26, Użytkownik Artur O. napisał:

Scena z pojedynku gdzie kamera patrzy przez przylbice rycerza wydaje mi sie nowoczesna i sugestywna nawet dzis !

Z punktu widzenia historyka ten pojedynek z waleniem w tarcze wykonane
z metalu to jakaś wielka pomyłka. Tarcze wykonane z metalu nie istniały
poza oczywiście niskonakładowymi filmidłami dla analfabetów.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-09 21:59:32
Autor: Ghost
Kryżaków remasterują

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tarcza_(uzbrojenie)

Data: 2010-06-09 23:38:04
Autor: RadoslawF
Kryżaków remasterują
Dnia 2010-06-09 21:59, Użytkownik Ghost napisał:

[...]

W wikipedii jest sporo błędów.
W przypadku tarcz tekst "później także z w całości z metalu" jest
nieprawdziwy.
Pogadaj z jakimkolwiek historykiem i zadaj pytanie a metalowe tarcze
do walki wręcz. Tylko nie myl z tarczami z okuciami metalowymi i
pokrytych metalem. One nie dadzą takiego dźwięku jak te z filmu.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-06-09 22:22:43
Autor: Telev
Kryżaków remasterują
[...]

poza tym tam prawie w ogóle piechoty nie było, tylko jazda

TV

Data: 2010-06-09 21:39:08
Autor: Artur O.
Kryżaków remasterują

"Telev" <televizyjna@gazeta.pl> wrote in message news:huotja$78d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czepiasz sie koles !

Jazda wyglada efektowniej.

Widze ze dla ciebie wzorem filmow historycznych sa filmy amerykanskie typu Unglorious Basterds ....

Kryżaków remasterują