Kryzys

Data: 2012-10-20 12:24:29
Autor: onarjusz
Kryzys
W dniu 2012-10-19 22:32, J.F. pisze:
a aut w Polsce spada już czwarty rok z rzędu, ale tak głębokiego
załamania jak teraz nasze fabryki nie notowały od końca 2008 r., gdy
rozpoczął się kryzys na świecie. [..]
W pierwszej połowie roku 1,18 proc. (czyli 3730 sztuk) samochodów osobowych
z naszych fabryk trafiło na krajowy rynek. [...]
- Ratunkiem dla fabryk samochodów mogłoby być zwiększenie sprzedaży w
kraju. Ale to mało realne. Polacy oszczędzają, bo obawiają się o swoją
przyszłość i w pierwszym rzędzie rezygnują z tak kosztownych zakupów jak
samochody"

A 2500 euro doplaty bedzie ?

Będzie jak sobie sam dopłacisz!
Kryzys to bzdura!
  Gdzieś czytałem że ludzie w lekkiej depresji są bardziej efektywni w produkcji dóbr.

Data: 2012-10-22 17:52:19
Autor: z
Kryzys
W dniu 2012-10-20 12:24, onarjusz pisze:
Kryzys to bzdura!
  Gdzieś czytałem że ludzie w lekkiej depresji są bardziej efektywni w
produkcji dóbr.

Jeśli nie chodzi tu o popyt wśród bogacących się Chińczyków to ewidentnie pogłębia się rozwarstwienie społeczne.
Bogaci się bogacą a biedni biednieją.
Mały procent bogatych ma w posiadaniu ogromny procent majątku całego społeczeństwa.
Nie to żeby zaraz gnębić bogatych ale takie zachwianie proporcji (brak klasy średniej) do niczego dobrego nie prowadzi.

Kryzys