Kryzys? - Raczej brak luksusu.

Data: 2009-03-16 13:53:03
Autor: M
Kryzys? - Raczej brak luksusu.
Samochodów w Polsce jest tyle, że nie ma gdzie zaparkować. Ludzie ze sklepów
wywożą żarcie całymi wózkami. Polacy stają się coraz grubsi. Tak więc co się stanie jak pensję spadną np. o 50% nic. Ludzie zaczną więcej
jeździć rowerem bądź chodzić na piechotę. Będą mniej jeść. Więc w czym problem.
Kilka lat temu płace były o połowę niższe i co ktoś umarł z głodu? Nie wiem o
co ten lament?
Takie chyba bicie piany przez media. --

Data: 2009-03-16 15:09:08
Autor: Wojciech Frybyśu
Kryzys? - Raczej brak luksusu.
 M pisze:
[...]

Ekolog czy idiota?

Data: 2009-03-16 15:01:15
Autor:
Kryzys? - Raczej brak luksusu.
Wojciech Frybyśu <wfru8548222@pocztaNO-SPAM.iUSUNTOnteria.pl> napisał(a):
 M pisze:
> [...]
> jeździć rowerem bądź chodzić na piechotę. Będą mniej jeść. > Więc w czym problem.

A benzyna powinna być po 10-20zł. Wtedy wreszcie zniknęłyby korki z naszych
miast. Świat byłby piękniejszy bez tylu samochodów, grubasów i szczurów
korporacyjnych.

Data: 2009-03-16 15:59:16
Autor: Pester
Kryzys? - Raczej brak luksusu.

" M" <mati83@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gplljv$aup$1inews.gazeta.pl...
[...]

Starara pierdolo saska lub bangladeska a na pewno komunistyczna.
Od kiedy to kryzys w kapitalizmie polega na pustych pulkach sklepowych???
Nauczyles sie stary komuchu krzyczec ze jest kryzys gdy pulki sklepowe sa puste.
Tacy jak ty (Polacy) rzucili sie w pazdzierniku w Islandii wykupywac cukier make i makaron bo jak uslyszeli, ze kryzys to im sie kojarzyl z pustymi pulkami. A wtedy kupcy zaczeli dostarczac do sklepu tysiace ton cukru, maki i makaronu i bardzo sie ucieszyli z tej glupoty pracujacych tam Polakow.
Kryzys w kapitalizmie, imbecylu, polega na tym, ze sklepy i magazyny sa zawalone towarem BARDZIEJ niz gdy nie ma kryzyzu. Tyle, ze nie ma kto tego towaru kupowac, nie ma za co kupowac, bo sa zwolnienia z pracy, bo upadaja fabryki.
W grudniu hipermarkety w Wielkiej Brytanii zanotowaly sprzedaz o niemal 30% nizsza niz rok temu mimo pelnych i zawalonych polek i magazynow. I te 30% to byla wlasnie miara kryzysu. Bo teraz o 30% mniej beda sklepy zamawiac towaru i 30% producentow pojdzie z torbami lub pozamykaja zaklady.
Firmy samochodowe upadaja bo ludzie nie kupuja tyle samochodow co przedtem (nas to nie dotyczy w Polsce bo jewszce sie Rynek nie nasycil i jeszce nie jest u nas w modzie zmieniac samochod co rok lub dwa).
Dofinasowanie General Motors, Forda Chryslera czy innych producentow samochodow to moim zdaniem grube nieporozumienie, bo oni i tak przejedza te pieniadze np na wysokie premie dla Zarzadu a ludzie i tak samochodow nie beda kupowac no bo kto ich zmusi do tego?

Pester

Data: 2009-03-16 15:05:28
Autor:
Kryzys? - Raczej brak luksusu.
Pester <pester@o2.pl> napisał(a):

> [...]
Dofinasowanie General Motors, Forda Chryslera czy innych producentow samochodow to moim zdaniem grube nieporozumienie, bo oni i tak przejedza te pieniadze np na wysokie premie dla Zarzadu a ludzie i tak samochodow nie beda kupowac no bo kto ich zmusi do tego?

To co jest tera to dopiero komuna. Utrzymywanie na siłę banków i firm
motoryzacyjnych z budżetu. Tak więc co oznacza według Ciebie kryzys?
Bo po co to idiotyczne słowo wymawiać?
"Kryzys" to szansa, żeby bogaci nachapali się za państwową kasę. Bo chyba nie
byli takimi idiotami, żeby stracić tyle miliardów na nieruchomościach. Tego
nawet nasz bałwan po machajmłotku by nie zrobił. Tak więc te pieniądze nie
wyparowały tylko są w czyichś kieszeniach. A teraz do drugiej kieszeni ładują
pieniądze od naiwniaków typu Obama. Ehhh.

Data: 2009-03-17 00:32:38
Autor: Dieter
Kryzys? - Raczej brak luksusu.
Pojedz gdzies na wschod Polski albo w Bieszczady i powiedz to tamtejszym ludziom. Daj znac jak Ci poszlo. Poza tym naduzywasz slowa samochod. To >15 letnie trupy popowodziowe.

D.

Kryzys? - Raczej brak luksusu.