Kryzys dla Tusku potrzebny jak powietrze

Data: 2013-09-15 18:43:09
Autor: Mark Woydak
Kryzys dla Tusku potrzebny jak powietrze
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5235b3dd$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
Późno wróciłem z wczoraj na dzisiaj z jednej bardzo udanej imprezy muzycznej więc musiało we mnie dojść do brutalnej walki między tym, że mi się dziś nic nie chce a moim grafomańskim uzależnieniem od pisania.

To, że koleś nie lubi jakiegoś Kuczyńskiego nie oznacza, że Tusk marzy o kryzysie. Jeżeli już to o kryzysie w PiS-ie. Adaś z wielkim fiutem już się o to postarał! Podkarpaccy "zwycięzcy" mili kwaśne miny. Ciekaw jestem treści orędzia prezesa do ochlajów. Czy z należytą skruchą przyjeli zjebkę prohibicyjną!?

MW

Data: 2013-09-16 00:10:14
Autor: Kaczysta
Kryzys dla Tusku potrzebny jak powietrze
A dlaczego nikt nie analizuje podsłuchanych i nagranych rozmów premiera z działaczami? Tam co chwila pada: "k**wa, ch**".
AZ

Użytkownik "Mark Woydak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l14o3m$12g$3@news.albasani.net...

[...]

prohibicyjnÄ…!?

MW

Kryzys dla Tusku potrzebny jak powietrze