Kryzys imigracyjny. UK+FR

Data: 2019-03-24 06:45:36
Autor: bytomir.torpeksowy
Kryzys imigracyjny. UK+FR
Zajrzałem se do ruskiej budy i taki niusik.

Operacja w Libii została zainicjowana nie przez NATO, lecz przez wiele krajów europejskich, które później zdały sobie sprawę, że potrzebują pomocy ze strony Sojuszu, powiedział sekretarz generalny organizacji Jens Stoltenberg na konferencji w Berlinie.
https://pl.sputniknews.com/swiat/201811139181999-sputnik-nato-libia/

Co jest oczywiste dla szyszkowników na szczeblu premiera cyz prezydenta,
jest tajemnicą dla takiego szarego ludka jak ja.
Teraz czekam na info kto odpowiada za pierdolnik w Syrii.

Kryzys imigracyjny. UK+FR