Kryzys w PO. Bunt, nastroje siadły, na sali pus tki

Data: 2012-06-04 00:13:10
Autor: Przemysław W
Kryzys w PO. Bunt, nastroje siadły, na sali pus tki
Kryzys w PO. Bunt, nastroje siadły, na sali pustki

Maszynki do głosowania w PO zaczynają się buntować. Czy Platforma wyjdzie z kryzysu?

Nastroje w PO siadły. Od lokalnych działaczy i posłów coraz częściej słychać, że są tylko maszynkami do głosowania. A w dodatku tracą wpływy na rzecz PSL - pisze "Gazeta Wyborcza".

- To my wygraliśmy wybory, a PSL zbiera frukty - mówi znany poseł o decyzji premiera, który oddał agencje rolne koalicyjnemu PSL. Niedługo później nowy szef Agencji Nieruchomości Rolnych, były poseł ludowców Leszek Świętochowski, odwołał trzech platformerskich dyrektorów ANR: w Bygdoszczy, Olsztynie i Poznaniu.

Atmosferę w partii dobrze oddaje obrazek z ostatniej rady krajowej PO sprzed tygodnia - sala świeciła pustkami. Do Warszawy przyjechało zaledwie 246 z 500 członków rady. Tusk był zirytowany demobilizacją w partyjnych szeregach.

Premier liczy, że lekarstwem na marazm w PO i słabnące notowania będzie Euro 2012. Oczywiście wiele będzie zależało od wyników polskiej drużyny. No ale co będzie po wakacjach, gdy energia z Euro się wyczerpie? Powróci pytanie, po co Platforma zamierza być przy władzy przez następne trzy lata.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11857560,Maszynki_do_glosowania_w_PO_zaczynaja_sie_buntowac_.html

Data: 2012-06-04 17:26:32
Autor: BomBel

Użytkownik "Wałbrzyska gnida rAzor" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqhg59$vb6$2dont-email.me...
[...]

-- "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy

Data: 2012-06-04 17:56:48
Autor: BomBel
Kryzys w PO. Bunt, nastroje siadły, na sali pustki
A tys co za jeden Å‚ajdacka kanalio?

From: "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Do mkrwana
Date: Mon, 4 Jun 2012 17:29:17 +0200

BomBel

Użytkownik - BomBel  napisaÅ‚::

[...]

AtmosferÄ™ w partii dobrze oddaje obrazek z ostatniej rady krajowej PO
[...]

bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na
pewno..."

Data: 2012-06-04 16:17:17
Autor: bully300 psychol
Kryzys w PO. Bunt, nastroje siad³y, na sali pustki
BomBel <hrabia_bobrowski@gazeta.SKASUJTO.pl> napisa³(a):
A tys co za jeden Å‚ajdacka kanalio?

From: "BomBel" <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 4 Jun 2012 17:29:17 +0200

BomBel

Użytkownik - BomBel  napisaÅ‚::

--

Kryzys w PO. Bunt, nastroje siadły, na sali pus tki