Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Kryzysowe dętki ?

Kryzysowe dętki ?

Data: 2011-09-13 12:21:06
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Kryzysowe dętki ?
Dnia 12-09-2011 o 06:44:16 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

Czołem.

Gumę da się złapać na postoju :) Wczoraj, ni z tego ni z owego z dętki (  559 x 25 ) stojącego roweru  uszło gwałtownie powietrze. Pękła guma w  okolicy zaworu, dętka nie nadawała się już do niczego. Była to nowiuśka  Rubena, założona na ten sezon. Poprzednio w podobny sposób ( wyrwany  zawór ) rozleciały mi się jakieś Hutchinsony ( ale te były lekkie, coś  koło 70 gramów ) i Micheliny. Fakt, że te dętki łatwego życia nie mają,  (7-8 atmosfer) , ale coś to już za dużo bubli. Macie jakieś sprawdzone  typy dętek w tym wymiarze ( 559 x 25 ). Na wadze już mi nie zależy,  ważne by zawory nie oddzielały się zbyt łatwo od reszty.


skoro wyrywa ci wentyl to znaczy że opona sie przekręca po obręczy i  ciągnie za sobą dętkę.
proponuje zasypać do opony trochę talku/pudru dla dzieci, żeby opona była  śliska od wewnątrz i nie przeciągała dętki.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/
oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl
Sledz postepy: http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144
gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi

Data: 2011-09-13 12:58:31
Autor: ...::QRT::...
Kryzysowe dętki ?
Dnia Tue, 13 Sep 2011 12:21:06 +0200, Leszek 'QSi' Pasoń napisał(a):

Dnia 12-09-2011 o 06:44:16 PeJot <PeJot@o2.pl> napisał(a):

Czołem.

Gumę da się złapać na postoju :) Wczoraj, ni z tego ni z owego z dętki (  559 x 25 ) stojącego roweru  uszło gwałtownie powietrze. Pękła guma w  okolicy zaworu, dętka nie nadawała się już do niczego. Była to nowiuśka  Rubena, założona na ten sezon. Poprzednio w podobny sposób ( wyrwany  zawór ) rozleciały mi się jakieś Hutchinsony ( ale te były lekkie, coś  koło 70 gramów ) i Micheliny. Fakt, że te dętki łatwego życia nie mają,  (7-8 atmosfer) , ale coś to już za dużo bubli. Macie jakieś sprawdzone  typy dętek w tym wymiarze ( 559 x 25 ). Na wadze już mi nie zależy,  ważne by zawory nie oddzielały się zbyt łatwo od reszty.


skoro wyrywa ci wentyl to znaczy że opona sie przekręca po obręczy i  ciągnie za sobą dętkę.
proponuje zasypać do opony trochę talku/pudru dla dzieci, żeby opona była  śliska od wewnątrz i nie przeciągała dętki.

Ja na ten przykład to też ćwiczyłem - zresztą zawsze talkuje opony i mi
osobiście nic to nie pomagało.
Różnica jest tak iż ja jeżdżę na niskim ciśnieniu i dętka sie przesuwa
wzglęgem obręczy tak czy owak - oczywiście to co jakiś czas to przesunięie
koryguje i korygowałem - różnica z dętkami schwalbe jest taka iż nie urywa
wentyla ni z tego ni z owego zupełnie nagle.

Kryzysowe dętki ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona