Krzyż czarnym czkawka się odbija.

Data: 2010-09-29 06:19:32
Autor: WW
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Witam

Dzięki hucpie pod pałacem prezydenta media wreszcie zdobyły się na odwagę i zaczęły pisać o "majątku odzyskanym" przez czarnych.
Nagle wszyscy zaczęli zadawać pytanie, ile właściwie dostał kk i czy aby na pewno uczciwie.

Choć odpowiedz na to pytanie normalni ludzie znają od dawna, to już samo to, że media odważyły się ruszyć ten temat, dobrze wróży....nam a zle czarnym.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-09-29 06:35:10
Autor: Panslavista
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4ca2be59$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

    Czy tobie się coś pod czachą nie pokićkało? Kościół miał przed wojną majątki, żyło z nich sporo ludzi, w tym także klasztory, zakłady opieki, ochronki itd.
    Te majątki zostały zagarnięte przez żydokomuszerię czyli nazistów. Część zwrócono jako normalny ich stan posiadania, część w wyniku zamiany - oryginalne obiekty zastały trwale przejęte przez inne podmioty i ich zwrot w naturze nie jest możliwy.
    Majątki kościoła są zbiorowym majątkiem katolików polskich, a więc przeważającej części Narodu Polskiego, przeciw któremu występujesz atakując KRK.

Data: 2010-09-29 07:38:56
Autor: sofu

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Majątki kościoła są zbiorowym majątkiem katolików polskich, a więc
przeważającej części Narodu Polskiego, przeciw któremu występujesz

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie bądz naiwny w mysleniu o kosciele katolickim w Polsce.
To narodowy pasożyt, a nie zakład uzytecznosci publicznej.
Oni zawsze mysleli najpierw o swoich wielkich brzuszyskach, a dopiero bardzo
daleko potem o swoich strzyzonych owieczkach.
KRK miał majatek i komunisci mu go zabierali, ale tez dawali w wielkiej
ilości na ziemiach odzyskanych i w postaci funduszu koscielnego.
KRK do dzis pełnymi garsciami korzysta z wielu form dofinansowania go mimo
że z tzw Funduszu Koscielnego od lat nie powinien brać ani złotówki.
Dla czego nie oddano zakładów pracy przedwojennym wlascicielom
(spadkobiercą) ani ich ziemi, a tylko KRK?
KRK jest świetą krowa, ktora mało mleka daje, ale żre za całe stado.
To na co sie zgadzał ciemny naród wieki temu niekonicznie musi byc dzisiaj.
Polska i tak jest ewenementem na skale światową. Liderem kołtuństwa ciemnoty
w psuciu demokratycznego państwa.
Pamietaj że to co nazywasz Kosciołem to zbiorowsko w przeważajacej części
różnej masci spasionych zboków i cwaniaków żyjacych ponad stan w oderwaniu
od reszty naródu.

sofu

 --

Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-29 07:56:00
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
"sofu"

Pomyliles gosciu kosciol z klerem. To nie to samo. Kiedy mowimy o wlasnosci kosciola, mowimy o wlasnosci nas wszystkich, ochrzczonych katolikow, a nie kleru. Zaden ksiadz katolicki nie jest w satnie takiej wlasnosci zachowac dla siebie ani przekazc dziedzicznie komukolwiek i nie jest wlascicielem. Ksiadz na Parafii raz jest innym razem moze go nie byc, bo bedzie przesuniety na inna parafie i nawet gdyby sie przywyczail do jakiejs nieswojej wlasnosci, to wkrotce musi sie z nia pozegnac i isc na jakas pipidowke na wies jedzac ziemniaki z kwasnym mlekiem.
Tak wiec tzw. wlasnosc koscielna, nie posiada takiej samej firmy wlasnosci, jaka np. ty mozesz miec, kupujac dom. Bo ty mozesz swom domem dowolnie dysponowac, sprzedac go czy przekazac w testamencie potomkom. Wlasnosc koscielna zas to wlasnosc 90% kataolikow polskich a nie kleru. W koncu powienienes zrozumiec te podstawowe rzeczy.

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 08:36:45
Autor: awe

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7ukde$np7$1opal.futuro.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
dokladnie, przeciez to byla wlasnosc prywatna tej organizacji. to byly nadania ziemskie idace do poczatku panstwowosci polskiej. ziemie te przyznawali krolowie, magnaci i szlachta. kosciol placil od tego podatki. osiagal z tego przychody potrzebne im na finansowanie dzialalnosci.
wszystko to zostalo zagrabione przez komunistow i nie pracowalo na rzecz tej organizacji wyznaniowej przez dziesiatki lat od 1945 roku. A gdzie odsetki od tych utraconych zyskow z majatku. Gdybysmy wzieli to pod uwage mogloby sie okazac ze zwrot majatku koscielnego zostal niedoszacowany.
nawet nie chce bronic KK bo zdaje sobie sprawe ze jest tak wiele zwyklych kurew ktore wspolpracowaly z komunistami i zle zycza Polsce. Chocby taki zycinski czy goclowski.
awe

Data: 2010-09-29 09:06:59
Autor: sofu
> [...]

> Wlasnosc koscielna zas to wlasnosc 90% kataolikow polskich a nie kleru.
> koncu powienienes zrozumiec te podstawowe rzeczy.

-- -- -- -- -- -- --

gosciu bynajmniej nie pomyliłem kosciola z klerem.
Dla kotabasow z KRK kosciol to przede wszystkim oni sami.
Sa poza wszelka kontrola owieczek w przeciwienstwie np. do kosciółow
np. luteranskich.
To oni decyduja co robia z majatkiem jaki posiadają i na co idzie forsa jaka
wyrwią temu biednemu narodowi.
Przeciez czesc otrzymanego majatku została natychmiast opylona o
zwielokrotnionej cenie.
Wiec nie bredz o tym, ze majatek koscioła jest majatkiem Narodu Polskiego.
Za komuny wszelki wekszy przemysł: zakłady, huty, stocznie, itp. były niby
własnoscia Narodu Polskiego.
Naród go budował dostajac grosze za swoja płace. Czyj jest ten majatek
dzisiaj? Podobnie jest z majatkiem koscielnym.
Co ma Naród Polski do majatku koscielnego?
Argument ze kotabasy nie sa prywatnymi włascicielami majatku KRK, to zaden
argument. Gdyby byli dawno by KRK szlag trafil, bo by juz dawno rozkradli to
co sami zgromadzili. A tak kto nalezy do ich bandy ten ma sie dobrze i
interes sie kreci juz od wieków bez zakłóceń.

sofu

Data: 2010-09-29 09:50:15
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
gosciu bynajmniej nie pomyliłem kosciola z klerem.

Bardzo wyraznie pomyliles, co co jasno i klarownie udowodnilem.

[...]

Jezeli 90% katolikow to Polacy, to jest to majatek Narodu Polskeigo, a nie was, Zydow, ktorzy teraz te nagonke rozpetaliscie, aby ten majatek wam kolo nie przeszedl. Nie mozecie sie z tym pogodzic, ze majatek ten zostanie w Narodzie.

Co ma Naród Polski do majatku koscielnego?

Narod jest kosciolem a kler jest raz taki raz inny. Tak jak powiedzialem, ksiadz na Parafii raz jest taki raz jest inny. Raz jest na parafii duzej raz idzie na wies biedowac i jesc ziemniaki z siadlym mlekiem. Teraz coraz powszechnieszja jest w kosciele rotacja ksiezy, tzn. kadencyjnosc 5-letnia, objela ona juz wiekszosc diecezji.
Ksiadz nie moze tak jak ty, dysponowac nawet pojednynczym koscilem, bo raz ze nie ma dzieci a nawet gdyby mial to i tak by nie mogl przekazac. Wiec co to za wlasnosc? To jest wlasnosc KATOLIKOW a nie Zydow i daltego tak to Zydow boli i dlatego teraz tak krzycza.

Data: 2010-09-29 13:32:32
Autor: awe

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7ur3q$8v2$1opal.futuro.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
trzeba zrobic lustracje w kosciele i wsrod politykow i administracji kto to widzial zeby Ubek handlowal majatkiem koscielnym. przypomne ze wczesniej inwiligowal kler. Trzeba wywalic takich ludzi jak Zycinski, czy Goclowski. Wtedy bedzie normalny kosciol a nie ubecka przystawka do dojenia kasy na wlasne konto. Ciekawe ile tych kapusi w kosciele musi sie oplacac ubekom. Ciekawe co maja na Tuska skoro robi z siebie lokaja Putina.
najwyszszy czas dofinansowac IPN i rozliczyc sie z tym gownem
awe

Data: 2010-09-29 15:44:20
Autor: cyc
[...]

Czlowieku nie wiesz o czym mowisz !!.
Marzeniem kazdego z nas byloby "nie miec nic" w takim pojceiu jak Ty i kler to prezentuje .
To jedynas grupa spoleczna w naszym kraju , ktora mimo kryzysu zyje coraz lepiej i najczesciej bez zadnych ogranicznen wynikajacych z warunkow finansowych .
Co z tego , ze ksiadz nie ma nic swojego , jak cale jego zycie uplywa w niczy nie chamowanym bogactwie , ze ie powiem w rozpuscie . Tej szeroko pojetej .
Oczywiscie jak to w zyciu nie dotyczy to wszystkich ale jest niemal regula !.
Ksiadz nie ma nic swojego ale ten sam " ubogi ksiadz jezdzi incognito na wakacje na Baleary , ten sam nic nie posiadajacy ksiadz ma kochanke , ktorej funduje najdrozsze futra i wcale nie gorsze samochody , rowniez to na jego wlasnie stole gosci niemal na codzien kawior , malze i cala mase innych wykwintnych dan gotowanych przez umyslne osoby i tylko przejedzenie " tematyczne " ogranicza   game roznorodnosci posilkow  .Jesli zauwazy sie , ze osoba ta mieszka w wielopokojowej willi , ma sluzbe , najczesciej luksusowy samochod i taki sam  wystroj swoich " pustelniczych  cel " , oraz , ze obowiazki jego maja rownie mialka wymowe  odpowiedzialnosci jak np.ta ktora charakteryzuja dzialania menela , to obraz ksiedza mamy jak na obrazku ..
Przetrzyj oczy , spojrz na problem otwierajac je  nie ulegajac propagandowym haslom zaklamanych i klamiacych niemal z urzedu funkcjonariuszom kosciola .
2000 lat nauczylo ich do perfekcji obludy . Szanuje ksiezy prawdziwych , kaplanow przez duze "K" ale tych coraz mniej . To juz tylko szczatkowa postac tych , ktorych Chrystus powolal do swojej sluzby !.
Podejrzewam , ze zdecydowana wiekszosc z nich dzisiaj to osoby niewierzace , to zwyczajni oszusci , dla ktorych Bogeim jest pieniadz !.

cyc

Data: 2010-09-29 08:34:33
Autor: Roman Rumian
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Panie Jerzy,

W dniu 2010-09-29 06:35, Panslavista pisze:

(...)

[...]

bardzo dobrze napisane. :-)

Panu WW, któremu jeszcze nie zdarzyła się rozsądna wypowiedź pod adresem KK, najwyraźniej nasilają się objawy fobii (wypowiedź i jego stopka). Buraczeje coraz bardziej.

Dotychczas zwrócono nam, katolikom, dopiero 1/3 majątku zagrabionego przez komunistyczne władze, bardzo często z naruszeniem obowiązującego wówczas prawa(lewa ?).

W merdiach trwa od 20 lat koordynowana nagonka na Kościół, jedyną realną opozycję wobec razwiedki.
Władze kościelne popełniły poważne błędy, nie przeprowadzając lustracji, dając kupić swoje poarcie dla EuroSojuza, czy korzystając z tak śmierdzącej pomocy esbeka w sprawach majątkowych. Wszyscy rozsądni ludzie na katolickich portalach pisali, że to pachnie intrygą.

Dzisiaj patrzyłem na czołówkę Angory, gdzie szczuje sie tytułem "Biedni jak Chrystus", a poniżej "Kościół DOSTAŁ" ileś tam ha, nieruchomości, zamiast ODZYSKAŁ.

Wyraźnie padł rozkaz dostosowania nas do Eurosojuza, przygotowania gruntu pod zapateryzm, a osłabienie KK, również ekonomiczne jest bardzo na rękę razwiedce i strategicznym partnerom.

Pozdrowienia

RR

Data: 2010-09-29 17:26:17
Autor: WW
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
W dniu 2010-09-29 08:34, Roman Rumian pisze:
Panie Jerzy,
  a poniĹźej "Kościół DOSTAŁ" ileś tam ha, nieruchomości,
zamiast ODZYSKAŁ.

Rozsądny człowiek zapytał by, dlaczego w państwie prawa i sprawiedliwości tylko kk "odzyskał" ?.
Inni nie chcieli ?

Data: 2010-09-29 17:31:34
Autor: Panslavista

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4ca35aa0$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Komuchy mocni w kupie. Więc ci mali są bezsilni...

Data: 2010-09-29 17:45:58
Autor: WW
Krzyďż˝ czarnym czkawka siďż˝ odbija.
W dniu 2010-09-29 17:31, Panslavista pisze:
"WW"<wuwu0@vp.pl>  wrote in message
W dniu 2010-09-29 08:34, Roman Rumian pisze:
Panie Jerzy,
  a poniÂżej "KoÂśció³ DOSTAÂŁ" ileÂś tam ha, nieruchomoÂści,
zamiast ODZYSKAÂŁ.

RozsÂądny czÂłowiek zapytaÂł by, dlaczego w paĂąstwie prawa i sprawiedliwoÂści
tylko kk "odzyskaÂł" ?.
Inni nie chcieli ?

Komuchy mocni w kupie. WiĂŞc ci mali sÂą bezsilni...

Komuchy i kk to jedna kupa  ?.

A wiesz, Ĺźe jestem skłonny się z tym zgodzić  :-P

Data: 2010-09-29 20:23:35
Autor: Grzegorz Z.
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Dotychczas zwrócono nam, katolikom

Masz jakieś kwity na to co już ci zwrócono?

Bo ja przed 20 lat nic nie dostałem, a też jestem katolikiem.

, dopiero 1/3 majątku zagrabionego przez komunistyczne władze

Aha! A skąd ten majątek kościołowi się wziął? Kupili?

--
"Ale Pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła
moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans."

Data: 2010-09-29 20:21:10
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Zaraz zaraz? Skąd je miał? Kupił?

Data: 2010-09-29 11:10:03
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4ca2be59$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przez ostatnie 20 lat oddawaliśmy Kościołowi 3 mln złotych dziennie!

(o uczciwości można podyskutować)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-29 13:51:47
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Przez ostatnie 20 lat oddawaliśmy Kościołowi 3 mln złotych dziennie!

Gdyby taka bylo, to byloby to RATOWANIE pieniedzy dla Polski i dla Narodu. A przynajmniej dla 90% Narodu. Bo pieniadze te zostaną w Narodzie a nie pojda w łapy zydostwa, na czym ci tak bardzo zalezy. Dlatego wy Zydzi taką nagonke robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

Data: 2010-09-29 14:19:17
Autor: sofu

> [...]
robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki
glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskiej kurwie daj te forse to na jedno wyjdzie. Bedzie leczyc france u
polskiego doktora itd.
A żydów szukaj w swoje rodzinie, bo ja swoja znam i parchów tam nie ma głupi
kołtunie.

sofu

Data: 2010-09-29 15:11:01
Autor: Belius
[...]

Gdybys nie mial Zydow w swojej rodzinie to bys nie chcial oddawac im calej polskiej kasy. Parchu niedomyty.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 19:23:19
Autor: sofu

> [...]
> kołtunie.

Gdybys nie mial Zydow w swojej rodzinie to bys nie chcial oddawac im calej

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja komuś chce oddawać jakąś polską forsę?
To jak na razie ty chcesz ja garciami oddawac czarnym zbokom.
Dobrze ci radze: przestań wachac klej moherowy kołtunie bo ci się mózg
lasuje.

sofu

Data: 2010-09-29 18:38:47
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vb3q$uml$1node1.news.atman.pl...

> [...]
robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki
glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

Przepraszam, że się podczepiam do wątku, ale Belius jest u mnie w KF-ie i nie wiem, dlaczego ten głąb odpowiada na moje posty?

A kysz  Belius!
PLONK !

Data: 2010-09-29 15:01:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7v98g$eud$1opal.futuro.pl...
[...]

Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

Data: 2010-09-29 15:20:17
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

Wczoraj czy dzisiaj?

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 15:54:36
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca33e5f$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
to zalezy gdzie ale w tvn24 znajdziesz nadreprezentacje, podobnie w gw
awe

Data: 2010-09-29 16:15:47
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

875. Ale nie mow nikomu.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 17:44:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vhmr$5oj$1opal.futuro.pl...
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

875. Ale nie mow nikomu.

Biedaku! Współczuję ci.

Data: 2010-09-29 15:53:25
Autor: awe

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:i7uvml$gs2$1news.onet.pl...

[...]

zabrac kosciolowi i cofnac wszystkie prywatyzacje i zaczynamy od nowa. jestem za
awe

Data: 2010-09-29 15:52:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-29 06:19, WW pisze:
[...]

Wygląda na to Ĺźe "sprawa krzyĹź"  to była największą rozterka kleru  od lat - ująć się za barankami (obrońcami krzyĹźa) czy za ręka ktĂłra ich szczodrze karmi i nadaje lenna (rządem).

Data: 2010-09-29 17:30:18
Autor: WW
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
W dniu 2010-09-29 15:52, jadrys pisze:

Wygląda na to że "sprawa krzyż" to była największą rozterka kleru od lat
- ująć się za barankami (obrońcami krzyża) czy za ręka która ich
szczodrze karmi i nadaje lenna (rządem).

Postawienie krzyża zaplanowali czarni. Większość "harcerzy" to kadra ZHR z kościelnym rodowodem. Była to próba, jak daleko mogą się posunąć przy nowej władzy.
Tym razem przesadzili
Skutki widać.

Data: 2010-09-29 19:30:02
Autor: sofu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

lat - ująć się za barankami (obrońcami krzyża) czy za ręka która ich
szczodrze karmi i nadaje lenna (rządem).

Przesadzasz, nie bylo zadnej rozterki.
Jeśli w gre wchodzą pieniadze, to dla kotabasów wybór jest zawsze tylko
jeden.
Inna sprawa, że nie chcieli za bardzo zadzierać z owieczkami, bo ci też kase
dają jakby nie było.
Dla tego połozyli uszy po sobie jak długo sie tylko dało.

sofu

Data: 2010-09-29 18:20:56
Autor: WW
W dniu 2010-09-29 17:52, `heÂŽsk pisze:
On Wed, 29 Sep 2010 06:19:32 +0200, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

[...]

  media popierdza i tyle tego bedzie. temat zastepczy.

Pozdrawiam
   WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

  jestes Polakiem ?

Już nie raz zdarzyło mi się do tego nie przyznawać, widząc zachowanie rodaków.