Krzyż czarnym czkawka się odbija.

Data: 2010-09-29 11:10:03
Autor: Wiesiaczek
Krzyż czarnym czkawka się odbija.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4ca2be59$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Dzięki hucpie pod pałacem prezydenta media wreszcie zdobyły się na odwagę i zaczęły pisać o "majątku odzyskanym" przez czarnych.
Nagle wszyscy zaczęli zadawać pytanie, ile właściwie dostał kk i czy aby na pewno uczciwie.

Przez ostatnie 20 lat oddawaliśmy Kościołowi 3 mln złotych dziennie!

(o uczciwości można podyskutować)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-29 13:51:47
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Przez ostatnie 20 lat oddawaliśmy Kościołowi 3 mln złotych dziennie!

Gdyby taka bylo, to byloby to RATOWANIE pieniedzy dla Polski i dla Narodu. A przynajmniej dla 90% Narodu. Bo pieniadze te zostaną w Narodzie a nie pojda w łapy zydostwa, na czym ci tak bardzo zalezy. Dlatego wy Zydzi taką nagonke robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 14:19:17
Autor: sofu

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki
glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polskiej kurwie daj te forse to na jedno wyjdzie. Bedzie leczyc france u
polskiego doktora itd.
A żydów szukaj w swoje rodzinie, bo ja swoja znam i parchów tam nie ma głupi
kołtunie.

sofu
--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-29 15:11:01
Autor: Belius
[...]

Gdybys nie mial Zydow w swojej rodzinie to bys nie chcial oddawac im calej polskiej kasy. Parchu niedomyty.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 19:23:19
Autor: sofu

> [...]
> kołtunie.

Gdybys nie mial Zydow w swojej rodzinie to bys nie chcial oddawac im calej

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja komuś chce oddawać jakąś polską forsę?
To jak na razie ty chcesz ja garciami oddawac czarnym zbokom.
Dobrze ci radze: przestań wachac klej moherowy kołtunie bo ci się mózg
lasuje.

sofu

Data: 2010-09-29 18:38:47
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vb3q$uml$1node1.news.atman.pl...

> [...]
robicie na kosciol, gdy ratujeje sie przed wami Narod. Ale narod nie taki
glupi i juz sie w tym polapal, o co w tym wszystkim chodzi.

Przepraszam, że się podczepiam do wątku, ale Belius jest u mnie w KF-ie i nie wiem, dlaczego ten głąb odpowiada na moje posty?

A kysz  Belius!
PLONK !

Data: 2010-09-29 15:01:57
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

Data: 2010-09-29 15:20:17
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

Wczoraj czy dzisiaj?

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 15:54:36
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca33e5f$0$21003$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
to zalezy gdzie ale w tvn24 znajdziesz nadreprezentacje, podobnie w gw
awe

Data: 2010-09-29 16:15:47
Autor: Belius
Krzyż czarnym czkawka się odbija.
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

875. Ale nie mow nikomu.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 17:44:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vhmr$5oj$1opal.futuro.pl...
Mozesz mnie poinformować ile jest w Polsce żydów, o których ciągle piszesz?

875. Ale nie mow nikomu.

Biedaku! Współczuję ci.

Data: 2010-09-29 15:53:25
Autor: awe

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:i7uvml$gs2$1news.onet.pl...

[...]

zabrac kosciolowi i cofnac wszystkie prywatyzacje i zaczynamy od nowa. jestem za
awe

Krzyż czarnym czkawka się odbija.