Krzyż z tym krzyżem

Data: 2013-12-10 13:02:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyż z tym krzyżem
Jest taki stary dowcip. Co to jest: dwie deski i trzy gwoździe? To zestaw wypoczynkowy Jezus. I taki właśnie zestaw w najlepsze dalej będzie sobie dyndał na sejmowej ścianie. Tym razem w świetle prawa, bo tak uznał sąd.

Ów sąd wytłumaczył również, że te dwie listewki zwane krzyżem, nie godzą ani w moje uczucia osobiste, ani też w wyznawane wartości religijne. To półprawda. Bo w uczucia osobiste godzą jak najbardziej, zaś w wyznawane wartości religijne rzeczywiście nie, z prostej przyczyny, że takowych uczuć po prostu nie posiadam. Więc tę część uzasadnienia sądu mam najzwyczajniej w dupie. I myślę że podobne odczucia ma znaczna część normalnych i zdrowych umysłowo ludzi.

Poza tym niechaj sobie ten krzyż ci wszyscy wierni wielbią, kochają i pieszczą, niechaj się nim onanizują, wsadzają gdzie chcą, mnie nic do tego. Ich wiara, ich sprawa, ich krzyż. Tylko niechaj robią to prywatnie, u siebie w domu, a nie w publicznej instytucji neutralnego światopoglądowo państwa. W prywatnej szkole, knajpie albo ogrodzie, nie zaś w sejmie, ministerstwie czy publicznej toalecie. To tak oczywiste, że jako taki kumaty sędzia winien to rozumieć. Niestety ciągle trafiają się sędziny kuchty.

A może tak dla odmiany i dla pobudzenia doznaÅ„ estetycznych, odwróćmy ten sejmowy krzyż do góry nogami. Jak już tam musi wisieć, to niech chociaż bÄ™dzie inaczej. Niech nie zwisa tak smutno nad drzwiami.  I powiem wam jeszcze jedno: tak naprawdÄ™ ten krzyż to ich problem, tych wszystkich obroÅ„ców, nie nasz.

http://tiny.pl/qwgx7

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-10 06:46:46
Autor: stchebel
Krzy¿ z tym krzy¿em
W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 13:02:35 UTC+1 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
Jest taki stary dowcip. Co to jest: dwie deski i trzy gwo¼dzie? To zestaw wypoczynkowy Jezus. I taki w³a¶nie zestaw w najlepsze dalej bêdzie sobie dynda³ na sejmowej ¶cianie. Tym razem w ¶wietle prawa, bo tak uzna³ s±d.

Ów s±d wyt³umaczy³ równie¿, ¿e te dwie listewki zwane krzy¿em, nie godz± ani w moje uczucia osobiste, ani te¿ w wyznawane warto¶ci religijne. To pó³prawda. Bo w uczucia osobiste godz± jak najbardziej, za¶ w wyznawane warto¶ci religijne rzeczywi¶cie nie, z prostej przyczyny, ¿e takowych uczuæ po prostu nie posiadam. Wiêc tê czê¶æ uzasadnienia s±du mam najzwyczajniej w dupie. I my¶lê ¿e podobne odczucia ma znaczna czê¶æ normalnych i zdrowych umys³owo ludzi.

Poza tym niechaj sobie ten krzy¿ ci wszyscy wierni wielbi±, kochaj± i pieszcz±, niechaj siê nim onanizuj±, wsadzaj± gdzie chc±, mnie nic do tego. Ich wiara, ich sprawa, ich krzy¿. Tylko niechaj robi± to prywatnie, u siebie w domu, a nie w publicznej instytucji neutralnego ¶wiatopogl±dowo pañstwa. W prywatnej szkole, knajpie albo ogrodzie, nie za¶ w sejmie, ministerstwie czy publicznej toalecie. To tak oczywiste, ¿e jako taki kumaty sêdzia winien to rozumieæ. Niestety ci±gle trafiaj± siê sêdziny kuchty.

A mo¿e tak dla odmiany i dla pobudzenia doznañ estetycznych, odwróæmy ten sejmowy krzy¿ do góry nogami. Jak ju¿ tam musi wisieæ, to niech chocia¿ bêdzie inaczej. Niech nie zwisa tak smutno nad drzwiami.  I powiem wam jeszcze jedno: tak naprawdê ten krzy¿ to ich problem, tych wszystkich obroñców, nie nasz.

ODDAJCIE K¯Y¯A MJASTU !!

Data: 2013-12-10 15:27:34
Autor: leming.show
Krzy¿ z tym krzy¿em
u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
Jest taki stary dowcip. Co to jest: dwie deski i trzy gwo¼dzie?

Ta sama palikociarnia ktora wrzeszczy na krzyz, pod TYM krzyzem urzadzala prowokacje i podstawiala wlasnych ludzi, niby najwiekszych fanatykow. A to pic na wode.

Krzyż z tym krzyżem