Krzyşówka - teoretycznie banalne pytania o to "kto pierwszy"

Data: 2009-05-28 14:30:13
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-28, ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:
Pytanie jest oczywiście wynikiem nadużycia alkocholu (nie za
kierownicą), ale jakoś zaczęło mnie męczyć.

Mam nadzieję, że jak wytrzeźwiejesz to Ci się wątpliwości rozwieją...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-28 06:05:57
Autor: ZbyszekZ
Krzyżówka - teoretycznie banalne pytania o to "kto pierwszy"
On May 28, 2:30 pm, Krzysiek Kielczewski
On 2009-05-28, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:

> Pytanie jest oczywiście wynikiem nadużycia alkocholu (nie za
> kierownicą), ale jakoś zaczęło mnie męczyć.

Mam nadzieję, że jak wytrzeźwiejesz to Ci się wątpliwości rozwieją...

Problem w tym że, wytrzeźwiałem a wątpliwości pozostały :-(

--
ZZ@private

Data: 2009-05-28 16:07:49
Autor: Robert_J
Krzyżówka - teoretycznie banalne pytania o to "k to pierwszy"
Problem w tym że, wytrzeźwiałem a wątpliwości pozostały :-(

To lepiej nie jeździj autem ;-))).

Data: 2009-05-28 07:58:20
Autor: slaweks
On 28 Maj, 16:07, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> Problem w tym że, wytrzeźwiałem a wątpliwości pozostały :-(

To lepiej nie jeździj autem ;-))).

Niedawno spotkałem kobiete-kierowce, która chyba rozumowała wg
drugiego krytrium i coś
na mnie krzyczała jak jej ustępowałem bo byłem tym skręcającym. Teraz
już wiem jakie było jej rozumowanie.
I była chyba trzeźwa. ;-)

Data: 2009-05-28 18:25:58
Autor: Robert_J
Krzyżówka - teoretycznie banalne pytania o to "k to pierwszy"
Niedawno spotkałem kobiete-kierowce, która chyba rozumowała wg
drugiego krytrium i coś

To jeszcze nic. Ja parę miesięcy temu w Szczecinie miałem taki motyw, że jechałem drogą z pierwszeństwem (dwujezdniowa), na skrzyżowaniu chciałem skręcić w lewo. Zatrzymałem się, bo z przeciwka jechało auto, więc musiałem je puścić. A w tym samym czasie z prawej drogi podporządkowanej nadjechał facio, wjechał na środek (na część rozdzielającą jezdnie), po czym jak ten z mojego przeciwka przejechał zaczął bezczelnie pchać mi się pod maskę, myśląc że ma pierwszeństwo ;-). Namachał się przy tym gałęziami i nawrzeszczał że szok...

Data: 2009-05-28 09:48:30
Autor: ZbyszekZ
On May 28, 6:25 pm, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> [...]

że ma pierwszeństwo ;-). Namachał się przy tym gałęziami i nawrzeszczał że

Echhh, zaczynam rozumieć dlaczego w USiech jest reguła kto pierwszy
ten lepszy.
Nie ma takich dylematów, a kiedyś mi sie wydawało że to może być
problem :-)

--
ZZ@private

Data: 2009-05-29 03:37:48
Autor: Rafal...
Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d2d8616-8c77-4369-9a75-8638dcdf4f8fj32g2000yqh.googlegroups.com...

Echhh, zaczynam rozumieć dlaczego w USiech jest reguła kto pierwszy
ten lepszy.
Nie ma takich dylematów, a kiedyś mi sie wydawało że to może być
problem :-)

Bo tam auto to jak dla nas buty, bez auta nigdzie się nie ruszysz. Z racji tego wytworzyła się nieco inna kultura jazdy. A i rozwiązania komunikacyjne "nieco" lepsze.

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-05-28 23:55:13
Autor: ZbyszekZ
On May 29, 3:37 am, "Rafal..." <ra...@in-addr.arpa> wrote:
Użytkownik "ZbyszekZ" <zbysz...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7d2d8616-8c77-4369-9a75-8638dcdf4f8fj32g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

Bo tam auto to jak dla nas buty, bez auta nigdzie się nie ruszysz. Z
racji tego wytworzyła się nieco inna kultura jazdy. A i rozwiązania

Tubylcy inaczej to tłumaczą - nie każdy wie która strona to prawa a
która lewa.

--
ZZ@private

Krzyşówka - teoretycznie banalne pytania o to "kto pierwszy"