Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Krzysztof Jackowski jasnowidz z Człuchowa przewidział tsunami w Japonii 2011 równiez mowi ze PIS stworzy rząd na jesien z SLD!

Data: 2011-04-08 05:02:02
Autor: muto2100
Krzysztof Jackowski jasnowidz z Człuchowa przewidział tsunami w Japonii 2011 równiez mowi ze PIS stworzy rząd na jesien z SLD!
http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110317/KRAJSWIAT/914524291

o  tym    ze  PO    niewygra  wyborów    i   zostanie
zdegalizowana    za   miliony   przekretow     ktore  wyjda
po    wyborach    to  kazdy  wie!    .Też    mi   nowina   -  nawet
dzieci  z  przedszkola     juz  to  wiedzą   ze   to  pokraki   te
cale    platwusy!

Data: 2011-04-08 05:54:14
Autor: u2
On 8 Kwi, 14:02, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Tylko dlaczego dowiadujemy się o tym po tsunami, a nie przed ?

Mądry Polak po szkodzie ?

Data: 2011-04-08 06:45:13
Autor: muto2100
On 8 Kwi, 14:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> cale    platwusy!

Tylko dlaczego dowiadujemy się o tym po tsunami, a nie przed ?

bylo   tutaj   podawalem  linka   przed  tsunami!

Data: 2011-04-08 07:18:04
Autor: zbig
Krzysztof Jackowski jasnowidz z Człuchowa przewidział tsunami w Japonii 2011 równiez mowi ze PIS stworzy rząd na jesien z SLD!
On 8 Kwi, 15:45, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

Co za tuman! Żeby w XXI w. wspominać w ogóle o jakichś rojeniach
szarlatanów.

Data: 2011-04-08 15:54:50
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-04-08 15:45, muto2100 pisze:
bylo   tutaj   podawalem  linka   przed  tsunami!

Jackowski wiedział wcześniej bo Tusk zdradził jemu swoje plany co do Japonii.

Data: 2011-04-08 14:09:27
Autor: PesTYcyD
Krzysztof Jackowski jasnowidz z Człuchowa przewidział tsunami w Japonii 2011 równiez mowi ze PIS stworzy rząd na jesien z SLD!
Jak widać Jackowski przepowiada same katastrofy. Ciekawe tylko jak SLD pogodzi pedalstwo z lizaniem dupy rydzykowi. Toż to kościół wróci na swoje właściwe tory ;)