Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoją teori ę

Data: 2020-05-28 22:00:40
Autor: z
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoją teori ę
Takie pierdolenie.
Za dużo zmiennych. Porównywać będą historycy.

Jakież było oburzenie jak zamykano granice jak jak zamykano ludzi w domach, jak kazano nosić maseczki, jak można zdjąć, jak była susza, jak w maju leje...
:-)

Data: 2020-05-29 06:59:15
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Jakież pierdolenie o zamykaniu granic? Ja 25 marca przyjechałem z Niemiec do Polski i nawet kwarantanny nie musiałem przechodzić. Teraz we wtorek przyjechałem do Niemiec i to samo, nikt nikogo na granicy nie kontrolował. Granice są niestrzeżone i ruch ciężarówek i osobówek jest jak był.

boukun

Data: 2020-05-28 22:40:54
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Bo to pandemia panujonca w mediach ;P
A maseczki noszom ich wyznawcy ;)))

Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoją teori ę