Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teorię

Data: 2020-05-28 21:06:05
Autor: boukun
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teorię
Znoszenie obostrzeń to bł±d. Tomasz Rożek widzi dwa scenariusze

Od 6 czerwca zostan± zniesione kolejne obostrzenia. Tomasz Rożek w programie specjalnym Wirtualnej Polski mówi, jakie mog± być tego skutki. Dziennikarz naukowy przewiduje dwa scenariusze, gdzie jeden z nich nie jest optymistyczny. Twierdzi, że je¶li ogniska s± zdefiniowane, to one daj± wysokie liczby, a poza nimi sytuacja jest opanowana. Jednak nie ma takich informacji, bo rz±d ich nie udostępnia w pełni. Jeżeli poza ogniskami jest sporo przypadków, to noszenie maseczek nie powinno zostać znoszone. One nie s± czym¶ kłopotliwym, to tylko kwestia gustu. To, że epidemia się kończy to jest nieprawda. Zniesienie obostrzeń jest błędne - przyznaje Tomasz Rożek, dziennikarz naukowy.

https://kobieta.wp.pl/znoszenie-obostrzen-to-blad-tomasz-rozek-widzi-dwa-scenariusze-6515434077083777v

boukun

Data: 2020-05-28 15:20:03
Autor: Zexon
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teori Ä™
On 5/28/2020 13:06, boukun wrote:
Znoszenie obostrzeń to bł±d. Tomasz Rożek widzi dwa scenariusze

Od 6 czerwca zostan± zniesione kolejne obostrzenia. Tomasz Rożek w

boukun
Teraz każdy wioskowy mędrek uważa się za eksperta od COVID-19 a antypolski folksdojcz boukun natychmiast takie głupkowate teorie przedstawia, jako eksperta od COVID-19.

Data: 2020-05-28 22:00:40
Autor: z
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teori Ä™
Takie pierdolenie.
Za dużo zmiennych. Porównywać będ± historycy.

Jakież było oburzenie jak zamykano granice jak jak zamykano ludzi w domach, jak kazano nosić maseczki, jak można zdj±ć, jak była susza, jak w maju leje...
:-)

Data: 2020-05-29 06:59:15
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

Jakież pierdolenie o zamykaniu granic? Ja 25 marca przyjechałem z Niemiec do Polski i nawet kwarantanny nie musiałem przechodzić. Teraz we wtorek przyjechałem do Niemiec i to samo, nikt nikogo na granicy nie kontrolował. Granice s± niestrzeżone i ruch ciężarówek i osobówek jest jak był.

boukun

Data: 2020-05-28 22:40:54
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Bo to pandemia panujonca w mediach ;P
A maseczki noszom ich wyznawcy ;)))

Data: 2020-05-29 15:59:51
Autor: Budzik
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teorię
UĹĽytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Znoszenie obostrzeń to błąd. Tomasz Rożek widzi dwa scenariusze

Od 6 czerwca zostanÄ… zniesione kolejne obostrzenia. Tomasz RoĹĽek w
programie specjalnym Wirtualnej Polski mówi, jakie mogą być tego
skutki. Dziennikarz naukowy przewiduje dwa scenariusze, gdzie
jeden z nich nie jest optymistyczny. Twierdzi, że jeśli ogniska są
zdefiniowane, to one dajÄ… wysokie liczby, a poza nimi sytuacja
jest opanowana. Jednak nie ma takich informacji, bo rzÄ…d ich nie
udostępnia w pełni. Jeżeli poza ogniskami jest sporo przypadków,
to noszenie maseczek nie powinno zostać znoszone. One nie są czymś
kłopotliwym, to tylko kwestia gustu. To, że epidemia się kończy to
jest nieprawda. Zniesienie obostrzeń jest błędne – przyznaje
Tomasz RoĹĽek, dziennikarz naukowy.

https://kobieta.wp.pl/znoszenie-obostrzen-to-blad-tomasz-rozek-widz
i-dwa-scenariusze-6515434077083777v
Niech pan Tomek Rozek sprobuje pracowac w maseczce fizycznie 8-10h i potem wroci ze swoja opinia.

Znoszenie maseczek na dworze to jest sensowne posuniecie (a raczej nakaz ich noszenia na zewnatrz to był głupi pomysł) Z jednym zastrzezeniem: powinien byc nakaz ich noszenia w przypadku duzych skupisk ludzkich, np na protestach, manifestacjach, w kolejkach do sklepów, przystankach itp.

Wtedy one maja jakis sens i nawet jezeli troche przesadzamy to trudno.

W rzeczach które az tak bardzo nie przeszkadzaja - lepiej zrobic troche za duzo niz za mało.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieni±dz, pieni±dz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-05-29 20:53:07
Autor: z
W dniu 2020-05-29 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

Z tego co zrozumiałem to wła¶nie tak ma być.
Jak nie jeste¶ w stanie na ulicy zachować 2 m odstępu masz mieć maseczkę.

Data: 2020-05-30 07:09:12
Autor: Runt
Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teori Ä™, a ty?
W dniu 2020-05-28 o 21:06, boukun pisze:
Znoszenie obostrzeń to bł±d. Tomasz Rożek widzi dwa scenariusze

A co ty widzisz? Co z zabójcza technologi± 5G na wprowadzenie której wyraziło zgodę twoje ukochane PiS? Dlaczego nie pyszczysz, masztów nie podpalasz, ruterów przez okno nie wyrzucasz, telefonów komórkowych nie topisz w wyschniętym stawie? Co z tob±? Wklejałe¶ setki linii tekstu o szkodliwo¶ci 5G i co? Podwin±łe¶ ogon? Antena lokalnego krótkofalarza napromieniowała ci zwoje mózgowe? Dlaczego siedzisz jak myszka?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Krzywa nie opada. Dziennikarz ma swoj± teorię