Krzywda uczyniona ojcu Rydzykowi

Data: 2013-08-03 19:44:10
Autor: jr
Krzywda uczyniona ojcu Rydzykowi

kiedy w roku 2006 ujawniono fakt tajnej współpracy z SB księdza Michała Czajkowskiego, ojciec Rydzyk nie trąbił z tego powodu na alarm. Można śmiało stawiać tezę o tym, iż mamy tu do czynienia z podwójnymi standardami.
Kiedy je zastosujemy, okaże się, że obciążające fakty z peerelowskiej przeszłości mogą dotyczyć tylko katolików niewłaściwych, bo sympatyzujących ze środowiskami dawnej solidarnościowej "lewicy laickiej". Co innego będzie w przypadku ludzi Kościoła o konserwatywnych poglądach - oni zawsze muszą być w porządku, bo tropią zbrodnie nowej lewicy.
Ale przy okazji wyciągnięcia sprawy arcybiskupa Wielgusa można przypomnieć egzotyczny, chociaż oczywiście jak najbardziej mimowolny, sojusz środowisk radiomaryjnych z "Gazetą Wyborczą". Tworzyły one swoisty antylustracyjny front, świadczący o tym, iż kiedy zachodzi potrzeba, ideologiczne podziały biorą w łeb.
Więcej:
http://www.rp.pl/artykul/10,1034552-Memches-- Krzywda-uczyniona-ojcu-Rydzykowi.html

Data: 2013-08-03 11:44:29
Autor: leming.show
Krzywda uczyniona ojcu Rydzykowi
Można śmiało stawiać tezę o tym, iż mamy tu do czynienia z podwójnymi standardami.

Pewnie ze mozna. Tak samo jak tefauen nie trabi o przekrecie holokaustu i wyludzeniu 65mld dolcow od polandii.

https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4
Nie darmo Sikorski byl na kongresie zydow a Olechowski z Vincentem na zjezdzie grupy Bilderberg. Tylko ze dzialania Rydzyka mnie nic nie kosztuja, a jesli nawet to o trzy rzedy mniej niz klamstwa TVN i GW. Kasa panie, kasa!

Data: 2013-08-04 09:56:40
Autor: xantiros
W dniu 2013-08-03 20:44, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

To ile winny jest ci TVN i GW ?

Data: 2013-08-04 22:23:44
Autor: jr

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:e1742a63-4c12-48f1-a1c4-3cc300637726googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Jedni i drudzy nas kosztują (jako kraj). Jedni i drudzy produkują polityczno-medialne sekty żywiące sie tematami zastępczymi (antysemityzm, tematy seksualno-obyczajowe). Jedni i drudzy są sobie nawzajem potrzebni.

Data: 2013-08-05 12:04:52
Autor: Rafał Maszkowski
On sob, 03 sie 2013 20:44:29 leming.show@gmail.com wrote:
Można śmiało stawiać tezę o tym, iż mamy tu do czynienia z podwójnymi standardami.
Pewnie ze mozna. Tak samo jak tefauen nie trabi o przekrecie holokaustu i wyludzeniu 65mld dolcow od polandii.

Może nie rządzą nim świry.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-08-06 02:15:16
Autor: jr

Użytkownik "Rafał Maszkowski" <rzm@icm.edu.pl> napisał w wiadomości news:kto4d2$gas$1news.icm.edu.pl...

| Może nie rządzą nim świry.

'Świr' według ciebie to ten, co ujawnia przekręty?
Śpij słodko w GazoWni, złodziej zadba o ciebie...

Krzywda uczyniona ojcu Rydzykowi