Krzywe kolo :(

Data: 2010-01-16 03:00:29
Autor: Michał
Krzywe kolo :(
Co moze byc przyczyna z tylu kombiaka krzywego kola? Stojac na dosc rownym podlozu kolo z prawej strony przechylone jak w Trabancie.

bardzo mocne uderzenie w krawężnik ?

Data: 2010-01-16 04:39:40
Autor: Lukasz
Krzywe kolo :(
W dniu 2010-01-16 04:00,  Michał pisze:

bardzo mocne uderzenie w krawężnik ?

Nie ukrywam ze kupilem go dzisiaj poznym wieczorem, i ze jest to liga okregówka - czyli bardzo stare auto rok 95. I takie dostalem kolo w pakiecie :) Wiec nie znam historii, jak dzialac ? :)

Data: 2010-01-16 05:05:42
Autor: Michał
Krzywe kolo :(
> [...]

Nie ukrywam ze kupilem go dzisiaj poznym wieczorem, i ze jest to liga okregówka - czyli bardzo stare auto rok 95. I takie dostalem kolo w pakiecie :) Wiec nie znam historii, jak dzialac ? :)

Ja miałem takie coś w jeszcze starszym ;) co zrobić ? oddać do mechanika
a potem żeby wyregulowali wszystkie koła.
U mnie było do wyregulowania wszystkie kąty wszystkich kół (renault) i coś tam małego do wymiany na czym jakas śruba była - czy jakoś tak :) (tylnie koło było "wgniecione" do środka auta). Było to dość wyczuwalne
>160km/h i elektornika szybciej wchodziła.

Uderzenie bokiem do około 4..6km/h nie psuje tu nic, no poza wstrząsem który
zmusza klimatronik do ustawienia klapek nawiewu na nowo ;)
Uderzenie od wewnątrz, wieszało cały komuter trakcji, wyłaczało absy itp...
i zaczynała się lawina kontrolek i gadanina komputera.

tyle wiem ;) wiem ze w lanosie jak sie uderzy to nie ma regulacji i jest źle.
bo to nie duperel na kilkanaście minut (jak są częsci), tylko coś do prostowania.

pozdrawiam.

--

Krzywe kolo :(