Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   Krzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że kopert a była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w koperci e................

Data: 2010-09-02 11:43:39
Autor: Charlie delta
Krzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że kopert a była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w koperci e................
http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan/

ile może wejść do takiej koperty ?

Data: 2010-09-02 21:18:33
Autor: Endriu
Krzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że koperta była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w kopercie................
http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan/

esbekowi który najczęściej zatrzymywał mnie, obiłem w latach 90-tych pysk, solidnie

Durniu, nie rozumiesz że tu i teraz ty i twoi idole z PiS-u stajecie się jak ten SB-ek któremu kiedyś obiłes mordę ?.

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-02 22:58:48
Autor: ichi
Charlie delta wrote:

http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan/

ile może wejść do takiej koperty ?

chłopie, jak ty wynajdujesz te wszystkie pojechane portale?

--
ichi

Data: 2010-09-03 11:52:06
Autor: Charlie delta
On 2 Wrz, 22:58, ichi <a...@def.gh> wrote:
Charlie delta wrote:
> [...]

> ile może wejść do takiej koperty ?

chłopie, jak ty wynajdujesz te wszystkie pojechane portale?

to moje umiłowanie prawdy i pragnienie wolności

POlszewia tego nie rozumie

Data: 2010-09-03 12:52:16
Autor: kroovka
Krzywonos na zdjęciu ma kopertę, widać że koperta była otwierana, sprawdzano zawartość, co jest w kopercie................
Nawiedzony propagator pogoni grupe całą, pokaleczoną, na Bosaka...czy do Anglii (to sie dowiemy....za Bosakiem); jak wielu Innych do ameryki poludniowej...tam jest ślicznie. tylko wyplute płuco przeszkadza w dotlenieniu mózgu.

kroovka