Krzywonos nie przekonała Sędziego ...

Data: 2010-08-31 21:33:30
Autor: Jarek od kżyża
Krzywonos nie przekonała Sędziego ...

Użytkownik "plessis" <terreblanche@o2.pl> napisał

Ten wyrok oczywiście nie zalatwia sprawy ... Wałęsa powinien przeprosić Wyszkowskiego i Solidarność jako taką ... Czasami na tym właśnie polega godność ...

To wyrok się już uprawomocnił?

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-08-31 21:34:58
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 21:33, Jarek od kżyża pisze:
To wyrok się już uprawomocnił?

Sąd Okręgowy to dosyć wysoka instancja, ale nie wiem czy Bolek dożyje
wyższej instancji.

Data: 2010-08-31 21:42:29
Autor: Jarek od kżyża
Krzywonos nie przekonała Sędziego ...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Sąd Okręgowy to dosyć wysoka instancja...

Zajebiście. Wyższe od rejonowych, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-01 00:59:54
Autor: zbig
On 31 Sie, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-31 21:33, Jarek od kżyża pisze:

> To wyrok się już uprawomocnił?

Sąd Okręgowy to dosyć wysoka instancja, ale nie wiem czy Bolek dożyje
wyższej instancji.
Dlaczego nie kontestujecie tego wyroku?
Mamy gdzieś orzeczenia pełowskich sądów!

Data: 2010-08-31 21:52:06
Autor: plessis
Krzywonos nie przekonała Sędziego ...
W dniu 2010-08-31 21:33, Jarek od kżyża pisze:

To wyrok się już uprawomocnił?

a czemu pytasz ? pamiątki po bolku chce zabrać rodzina ze wsi ?

Data: 2010-08-31 21:57:01
Autor: Jarek od kżyża

Użytkownik "plessis" <terreblanche@o2.pl> napisał w wiadomości news:i5jmh8$52r$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 2010-08-31 21:33, Jarek od kżyża pisze:

To wyrok się już uprawomocnił?

a czemu pytasz ? pamiątki po bolku chce zabrać rodzina ze wsi ?

Pytam, bo sprawa jest niezakończona. O jakich pamiątkach piszesz?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-01 00:20:45
Autor: plessis
W dniu 2010-08-31 21:57, Jarek od kżyża pisze:

To wyrok się już uprawomocnił?

a czemu pytasz ? pamiątki po bolku chce zabrać rodzina ze wsi ?

Pytam, bo sprawa jest niezakończona. O jakich pamiątkach piszesz?

wiesz dobrze o jakich ... jest ksiazka IPN-u w sieci z podaniem
zrodel i wystarczy pare minut w google, zeby sie zapoznac ... odpalono kolosalna akcje propagandowa, zeby w interesie obecnych prominentow zdyskredytowac system informacyjny sluzb PRL-u ale ten system nie byl tworzony po to, zeby byl niewiarygodny ... wrecz przeciwnie mial dokumentowac i co do zasady dokumentowal, chociaz naduzycia rejestracyjne czy bledy tez sporadycznie sie zdarzaly ...

Data: 2010-09-01 08:36:20
Autor: Jarek od kżyża

Użytkownik "plessis" <terreblanche@o2.pl> napisał w wiadomości news:4C7D803D.1090605o2.pl...
[...]

Zapomniałeś, że to właśnie IPN przyznał Lechowi Wałęsie status pokrzywdzonego, a prezes gdańskiego IPNu tak to skomentował:

"Podkreślam dzisiaj z najwyższą starannością. Instytut nie przyznaje statusu pokrzywdzonego, bo ten status Lech Wałęsa sam swoją działalnością sobie przyznał. My tylko potwierdzamy. Instytut potwierdził dzisiaj, że informacje zgromadzone w dokumentach IPN uprawniają Instytut do uznania Lecha Wałęsy za pokrzywdzonego - powiedział Państwowej Agencji Prasowej Leon Kieres, prezes gdańskiego IPN."

Co do książki, którą nazywasz pamiątką:

"Spółka Arcana - wydawca książki Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie naruszyła dobra osobiste Anny Domińskiej, córki byłego prezydenta. Gdy wyrok się uprawomocni wydawca będzie musiał usunąć w kolejnych wydaniach książki fragmenty, które sąd uznał za nieprawdziwe".

Zapomniałeś również o wyroku sądu lustracyjnego:

"Lech Wałęsa został w 2000 r. oczyszczony z zarzutu współpracy z SB, bo podczas rozprawy okazało się, że obciążają go sfałszowane materiały, a SB preparowała dokumenty na jego temat - przypomniał wczoraj sąd

W specjalnym oświadczeniu Barbara Trembska, rzeczniczka warszawskiego sądu, który wydał orzeczenie w sprawie lustracyjnej Wałęsy, przypominała, że wyrok oparty został na:

* opinii grafologicznej z listopada 1990 r. stwierdzającej, że własnoręczne "doniesienie" z dnia 12 stycznia 1971 r. i dwa pokwitowania odbioru pieniędzy z 18 lutego 1971 r. i z 29 czerwca 1974 r. nie zostały sporządzone przez Lecha Wałęsę".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-01 09:15:01
Autor: \\eÂŽsk
Krzywonos nie przekonała Sędziego ...
On Wed, 1 Sep 2010 08:36:20 +0200, Jarek od kżyża <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

> [...]

* opinii grafologicznej z listopada 1990 r. stwierdzającej, że własnoręczne "doniesienie" z dnia 12 stycznia 1971 r. i dwa pokwitowania odbioru pieniędzy z 18 lutego 1971 r. i z 29 czerwca 1974 r. nie zostały sporządzone przez Lecha Wałęsę".

 sadzisz, ze to piskomusze towarzystwo zrozumie? oni nie chca faktow,
 oni onanizuja sie swoja wyobraznia. usprawiedliwiaja swoje winy.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 09:24:38
Autor: Jarek od kżyża
Krzywonos nie przekonała Sędziego ...

Użytkownik ""\\eRsk"" <eu_bigbrednie@interia.pl> napisał

sadzisz, ze to piskomusze towarzystwo zrozumie? oni nie chca faktow,
oni onanizuja sie swoja wyobraznia. usprawiedliwiaja swoje winy.

To, że antypolska banda pisuarowców coś zrozumie, jest ostatnią rzeczą, której mogę oczkiwac...

Przemysław Warzywny