Krzyz dzieki pe³owcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!

Data: 2010-07-15 08:09:26
Autor: Pistacjusz
Krzyz dzieki pe³owcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!
Tusk boi siê 8 mln ludzi którzy nie wierz± w jego bajki o
"katastrofie". Dlatego z nienawi¶ci do tych ludzi chce im odebraæ znak
mi³o¶ci i nadziei, usun±æ mi³o¶æ i zast±piæ j± swoim jadem nienawi¶ci.
W ten oto sposób krzy¿ pod pa³acem staje siê symbolem wspólnej
nienawi¶ci Tuska i Komorowskiego.

Data: 2010-07-15 17:24:35
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-15 17:09, Pistacjusz pisze:
[...]

Krzy¿ postawili harcerze... Podzielaj± pomys³ Komorowskiego o przeniesieniu krzy¿a w bardziej godne dla niego miejsce. Pa³ac Prezydencki to nie prywatny domek Kaczyñskich, a j±trzeniem ty siê zajmujesz i tobie podobni.

Data: 2010-07-15 08:26:45
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 17:24, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Krzy¿ postawili harcerze... Podzielaj± pomys³ Komorowskiego o
przeniesieniu krzy¿a w bardziej godne dla niego miejsce.

to znaczy, ze komoroski uwaza obecne miejsce krzyza za "nie godne"...
no tak, jemu wystarczy zyrandol...

Data: 2010-07-15 17:39:16
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-15 17:26, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

to znaczy

¿e krzy¿ by³ stawiany przed pa³acem tymczasowo, ale ciemne ludki wykorzystuj± symbol mêki Chrystusowej do w³asnych brudnych politycznych celów.

Data: 2010-07-15 08:41:30
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 17:39, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> to znaczy

¿e krzy¿ by³ stawiany przed pa³acem tymczasowo, ale ciemne ludki
wykorzystuj± symbol mêki Chrystusowej do w³asnych brudnych politycznych
celów.

no i stoi tymczasowo wiec o co chodzi?

Data: 2010-07-15 17:49:50
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-15 17:41, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

To ty mi powiniene¶ napisaæ o co wam chodzi :> Jeszcze trochê, a zaczniecie siê do niego przypinaæ ³añcuchami. Heh,.

Data: 2010-07-15 08:55:12
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 17:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> no i stoi tymczasowo wiec o co chodzi?

To ty mi powiniene¶ napisaæ o co wam chodzi :> Jeszcze trochê, a
zaczniecie siê do niego przypinaæ ³añcuchami. Heh,.

o to chodzi, ze nie szanujecie ludzi tam przychodzacyc.
Poprzychodza, poprzychodza i przestana przychodzic wtedy przeniescie
a wy ich prowokujecie chcac przeniesc teraz...

Data: 2010-07-15 18:01:32
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-15 17:55, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

PiS robi cyrk wokó³ tego krzy¿a i sami wzbudzaj± spo³eczne konflikty... Ju¿ widzê, jak przestan± sk³adaæ wieñce pod krzy¿em :> Ostentacyjnie wykorzystuj± symbol religijny i ¶miem twierdzi, ¿e go w perfidny sposób profanuj±.

Data: 2010-07-15 18:08:56
Autor: Bartek
[...]

No wlasnie, skoro postawiony tymczasowo, niech stoi tymczasowo. A co komu symbolizuje, to juz inna sprawa. Dla mnie np symbolizuje stan umyslow moich rodakow, mojego kraju. Jest jak jest, tu i teraz! A ze jest kolejnym pretekstem do klotni PO-wcow z PiS-owcami - trudno, obie te niewydarzone, pozerskie partie ciagle szukaja nowych pretekstow by sie zrec. Na glupote ponoc nie ma lekarstwa.

Data: 2010-07-15 18:29:22
Autor: !' he®sk
Krzyz dzieki pe³owcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!
On Thu, 15 Jul 2010 08:09:26 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

dobra, dobra. kto zmusil pilotow do ladowania ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-07-15 19:00:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 18:29:22 +0200, !' he®sk napisał(a):

On Thu, 15 Jul 2010 08:09:26 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Tusk boi się 8 mln ludzi którzy nie wierzą w jego bajki o
"katastrofie". Dlatego z nienawiści do tych ludzi chce im odebrać znak
miłości i nadziei, usunąć miłość i zastąpić ją swoim jadem nienawiści.
W ten oto sposób krzyż pod pałacem staje się symbolem wspólnej
nienawiści Tuska i Komorowskiego.

dobra, dobra. kto zmusil pilotow do ladowania ?

Pewnie pełowcy-nadubowcy tacy jak ty Heniu heheheh

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Krzyz dzieki pe³owcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!