Krzyz dzieki pisowcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!

Data: 2010-07-15 16:56:32
Autor: konus
Krzyz dzieki pisowcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!
Kaczynski i jego pisowskie podnozki potrafia zniszczyc wszystko , nawet swietosc .
Symbol , ktory przez 2 tysiace lat traktowany byl , rowniez przez niewiarzacych , jako symbol milosci i poswiecenia , dzieki pisowskiemu geniuszowi nagle stal sie w Polsce symbolem nienawisci .
To jedyna " zasluga " Kaczynskich , obu Kaczynskich .
Potrafili jak nikt nigdy dotad tylko niszczyc w tym zakresie byli a jeden nadal jest , geniuszem . Nawet tak wazne dla Polakow symbol w ich interpretacji staje sie zlem ! .
Tfu ! .

kwakwa

Data: 2010-07-15 08:35:50
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 16:56, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
[...]

co ty powiesz?
a przez ktorych niewierzacych byl tak traktowany? muzulmanow, zydow?

[...]

krzyz nie jest symbolem milosci ale zwyciestwa nad smiercia czyli
symbolem prawdy
dlatego Komoroski tak sie boi bo ten krzyz symbolizuje mu wyjasnienie
przyczyn katastrofy czyli : prawde i jej ujawnienie!

Data: 2010-07-15 18:15:14
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-15 17:35, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

A symbolem czego byl dla Rzymian, ktorzy go wymyslili?

Data: 2010-07-15 09:22:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 18:15, Bartek <1...@2.pl> wrote:
> [...]

> symbolem prawdy

A symbolem czego byl dla Rzymian, ktorzy go wymyslili?

meczenskiej smierci na krzyzu
Jezus przezwyciezyl smierc i odtad krzyz stal sie symbolem
zmartwychwstania
- to sa podstawy. Skonczcie jakis kurs katachetyczny to nie bedziecie
takich pytan zadawali...

Data: 2010-07-15 18:33:43
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-15 18:22, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

A nie lepiej byloby moze poczytac historie? Uniknalbys fanatyzmu.

Data: 2010-07-15 18:51:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyz dzieki pisowcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8e715dbd-4cc5-4186-a571-cccdfe676faaz10g2000yqb.googlegroups.com...

Wole mity greckie

Data: 2010-07-15 17:31:12
Autor: abc
To Kaczyński chce żeby usunąć krzyż?
Byłem przekonany, że to Komorowski chce, żeby usunąc ten krzyż, bo nie może nań patrzeć.

Krzyz dzieki pisowcom staje sie symbolem nienawisci a nie milosci !!!