Krzyż na drogę do Czechosłowacji

Data: 2013-08-23 11:45:33
Autor: Towarzysz Gnój
Krzyż na drogę do Czechosłowacji
"Ludzie pozdrawiali żołnierzy, stali wzdłuż dróg z krzyżami, zapalonymi świecami, kładli na czołgi kwiaty; kobiety klęczały, modląc się za wojsko. Krzyczano, by poradzili sobie z "pepikami", by ratowali Polskę".
http://www.rp.pl/artykul/843344,1040891-45-- rocznica-najazdu-wojsk-Ukladu-Warszawskiego-na-Czechoslowacje.html

No cóż...
Nawet towarzysz Wyszyński błogosławił ludowemu wojsku w jego 'bratniej pomocy'.
Dwudziestego trzeciego sierpnia 1968 r. w Częstochowie ksiądz prymas powiedział, że "zawsze nieśliśmy wolność i miłość innym narodom", oraz podkreślał konieczność obrony granic Rzeczpospolitej.
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TH/THW/kosciolpl_1968.html

Data: 2013-08-23 13:22:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-23 11:45, Towarzysz Gnój pisze:
"Ludzie pozdrawiali żołnierzy, stali wzdłuż dróg z krzyżami, zapalonymi
świecami, kładli na czołgi kwiaty; kobiety klęczały, modląc się za wojsko.
Krzyczano, by poradzili sobie z "pepikami", by ratowali Polskę".

Brawo!! Przyznam że nie znane mi  były do tej pory powyższe fakty. Interwencja wojsk UW na długie lata nie pozwoliła na zagrożenie kapitalistyczną zarazą Polski od południa.

Data: 2013-08-23 16:30:43
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Brawo!! Przyznam że nie znane mi  były do tej pory powyższe fakty.

Możecie na nas liczyć towarzyszu Trybun!
(tylko uażajcie na trockistów)
_kolektyw

Data: 2013-08-23 18:28:50
Autor: Mark Woydak
[...]

Zarazę kapitalistyczną to wy macie w siwej główeńce towarzyszu!

MW

Krzyż na drogę do Czechosłowacji