Krzyż w Sejmie...

Data: 2011-10-14 10:54:53
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Nie lepiej zamienić go na Tarczę Dawidową?... Wygląda o wiele ładniej,
dobrze się kojarzy, a i stosunki polsko-żydowskie uległyby dzięki temu
radykalnej poprawie.. Stany Zjednoczone również przyjęłyby tę decyzję
z aprobatą...

Data: 2011-10-14 11:40:08
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 7:54 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Data: 2011-10-14 11:45:02
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Data: 2011-10-14 11:54:15
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 8:45 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Po tobie oczekiwalbym, zeby to Izrael zostal "ziemia obiecana" ...
Ameryka Obamy zaczyna przypominac wschod...- Zydzi obnizaja ocene
amerykanskiej gospodarki.

Data: 2011-10-14 21:13:10
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 20:45, Tzva Adonai pisze:
Marek napisał(a):

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Bierzesz relamax cwelik ? :)

Data: 2011-10-14 12:34:14
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
[...]

Te tzwelo, ty jestes przeciez rewolucjonista, to co ty sadzisz o tych
ludziach, ktorzy protestuja przed bialym domem przeciwko dominacji
zydow w strukturach finansowych Ameryki ?

Data: 2011-10-14 12:41:24
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

 ty jestes przeciez rewolucjonista,

Ja rewolucjonista?.. Dobre sobie.. Mnie pasuje to, co sprawia, że jest
mi dobrze.. Gdy przestanie mi być dobrze, to może i stanę się
rewolucjonistą, ale jak na razie nie mam tego w planach...

co ty sadzisz o tych
ludziach, ktorzy protestuja przed bialym domem przeciwko dominacji
zydow w strukturach finansowych Ameryki ?

Nic nie myślę, każdy w USA ma prawo do protestowania w ramach
obowiązującego prawa... To nie Rosja putinowska, ani 3RP, żeby ludziom
zamykano usta...

Data: 2011-10-14 21:56:38
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 21:41, Tzva Adonai pisze:
Nic nie myślę, każdy w USA ma prawo do protestowania w ramach
obowiązującego prawa... To nie Rosja putinowska, ani 3RP, żeby ludziom
zamykano usta...

No ale prawo wyklucza lewo :) Tak wiec albo jest freedom of speech albo
jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)

Data: 2011-10-14 13:05:34
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
u2 napisał(a):

 Tak wiec albo jest freedom of speech albo jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)

Pod tym względem USA funkcjonuje niezmiennie i sprawnie od ponad 300
lat.. W Stanach mówisz co chcesz.. Większość brutalnie antysemickich
portali w Internecie otwarcie nawołujących do fizycznej likwidacji
ludzi narodowości żydowskiej jest umiejscowiona na amerykańskich
serwerach, właśnie z tego powodu.. Nawet wasz polski "redwatch"
również korzysta z dobrodziejstw amerykańskiej wolności słowa:

http://redwatch.info/sites/redwatch.htm

Napis pod spodem: "All Rights Reserved. Protected by the First
Amendment of the United States of America."

To swego rodzaju ironia losu, że fanatyczni antysemici korzystają z
konstytucji kraju, który zgodnie uważają za światową stolicę
żydowskości, ale tak właśnie wyglądają fakty.. Nawet Hamas i Hezbollah
używają amerykańskich serwerów do szerzenia swojej propagandy w
necie...

Takie kraj jak Polska czy Rosja to chujnia z grzybnią pod tym
względem.. A im bardziej na wschód i im bardziej się robi słowiańsko,
narodowo i patriotycznie, tym de facto mniej można powiedzieć,
zwłaszcza pod adresem władzy..

Data: 2011-10-14 22:08:36
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:05, Tzva Adonai pisze:
Tak wiec albo jest freedom of speech albo jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)
Pod tym względem USA funkcjonuje niezmiennie i sprawnie od ponad 300
lat.. W Stanach mówisz co chcesz

No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
na glowie czy krzyzy na szyi.

Data: 2011-10-14 13:12:40
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
u2 napisał(a):

No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
na glowie czy krzyzy na szyi.

Co ty Władek pierdolisz?.. U was to można pójść do ciupy nie tylko za
negowanie Holocaustu, ale nawet za "obrazę uczuć religijnych", albo
"poderwanie autorytetu prezydenta RP"... Nie mówiąc już o publicznym
oddawaniu kału na polską flagę ("zniewaga symboli narodowych") albo
moczu na pomnik Jana Pawła II... W USA możesz jednocześnie srać na
amerykańską flagę, wyzywać Obamę od negrów i twierdzić, że ani jeden
Żyd nie zginął podczas 2WŚ i nikt ci nawet mandatu nie wystawi...

Data: 2011-10-14 22:15:03
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:12, Tzva Adonai pisze:
No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
> na glowie czy krzyzy na szyi.
Co ty Władek pierdolisz?

Jaki wladek, znowu w dupe dostales cwel :) Skoro mozna robic to co robi
sie w hameryce to tam jest prawdziwa liberty :)

Data: 2011-10-14 22:16:33
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:15, u2 pisze:
[...]

W dodatku tam szanuja krzyz, nie tak jak u nas palikmioty, ktore sraja
na ludzi.

Data: 2011-10-14 19:58:04
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 19:54, Tzva Adonai pisze:
[...]

A to musialbys sie, cwel, dostac so Knesetu i tam bedziesz mobl
sobie/sie po-wiesic :)

Data: 2011-10-14 11:11:53
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
u2 napisał(a):

A to musialbys sie, cwel, dostac so Knesetu i tam bedziesz mobl
sobie/sie po-wiesic :)

Nie ma co się oburzać.. Obok tarczy dawidowej można by powiesić np.
tarczę Swaroga, jak niedawno proponował boukun.. Swaróg symbolizował
by obecność w parlamencie prawdziwych etnicznych prorosyjskich posłów-
Polaków-Słowian uważających, że PRL był cool (co prawda jest ich
niewielu, ale jednak...), zaś tarcza dawidowa oznaczałaby obecność
posłów proamerykańskich i przyjaznych narodowi żydowskiemu... Ten cały
krzyż każdemu w Polsce staje ością w gardle, prócz sukienkowych,
aktywistów PiS i wąskiego grona fanów Radia Maryja...

Data: 2011-10-14 20:21:05
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 20:11, Tzva Adonai pisze:
A to musialbys sie, cwel, dostac so Knesetu i tam bedziesz mogl
sobie/sie po-wiesic :)
Nie ma co się oburzać.

Czyli nadal nie obcieli tobie fiutka. Tak sadzilem, zes zwykly prowok
cwelik :)

Data: 2011-10-15 23:01:42
Autor: pluton
Krzyż w Sejmie...
[...]

No i popielniczke obok kszyrza. Sporo narodu to palacze.

Nullification

Data: 2011-10-14 20:05:02
Autor: Kaczysta
Krzyż w Sejmie...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:020e5656-b98f-4def-8ed2-661a65de005aa12g2000vbz.googlegroups.com...
[...]
Każdy głos, aby ten symbol religujny usunąć - wywoływałby ogromne oburzenie na świcie.
Ale to jest pomysł - taki ekumeniczny: krzyż katolicki, krzyż ewangelicki (bez postaci Chrystusa), krzyż prawosławny, gwiazda Dawida. Nikt chyba jeszcze czegoś na świecie nie zrobił - a to byłby świetny przyklad dla innych krajów, słynących z tzw. tolerancji.
AZ

Data: 2011-10-14 20:07:51
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 20:05, Kaczysta pisze:
[...]

Dzisiaj wpadl mi w raczki propaganducha z mswia o krzyzach. Strasza
kodeksem karnym za propagowanie roznych krzyzykow. Widac ze radsik
zabiera sie za tepienie krzyzykow, ale nie krzyzakow :)

Data: 2011-10-15 23:02:48
Autor: pluton
Krzyż w Sejmie...
[...]

I butelke. Wiekszosc narodu to pijaki. Np. Dorn i Kruk.

Nullification

Data: 2011-10-14 20:48:06
Autor: matusm
Krzyż w Sejmie...

[...]

krok po kroku,kropla drąży skałe  i kto wie ,kto wie w koncu nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-14 20:49:23
Autor: oyster
Krzyż w Sejmie...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
[...]

Jeśli już, to pamiętaj, ze Chiny rosną w siłę, pierdzimąko.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-14 11:56:38
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
oyster napisał(a):

Jesli juz, to pamietaj, ze Chiny rosna w sile, pierdzimzko.

W takim razie możecie zapobiegliwie gdzieś z boku powiesić portret
Mato Tze Tunga... Chociaż moim zdaniem Tarcza Dawidowa w zupełności
wystarczy, bo żółte masy też siedzą w naszej kieszeni...

Data: 2011-10-14 12:02:25
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 8:56 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
oyster napisał(a):

> [...]

Mato Tze Tunga... Chociaż moim zdaniem Tarcza Dawidowa w zupełności
wystarczy, bo żółte masy też siedzą w naszej kieszeni...

Te, tzwelo, a co powiesz na zawolania, ze zydowscy bankierzy to sa
"NAZI" , slyszane na 5-th Anenue...?

Data: 2011-10-14 12:22:46
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

Te, tzwelo, a co powiesz na zawolania, ze zydowscy bankierzy to sa
"NAZI" , slyszane na 5-th Anenue...?

Nie wiem na kogo ci ludzie wołali tam per "nazi", które to słowo w USA
uchodzi za synonim człowieka wrogiego narodowi żydowskiemu... Być może
wołali w stronę Polaków pracujących na wizie turystycznej w
burgerkingu naprzeciwko?..

Data: 2011-10-14 12:31:33
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 9:22 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

uchodzi za synonim człowieka wrogiego narodowi żydowskiemu... Być może
wołali w stronę Polaków pracujących na wizie turystycznej w

To sie dowiedz ! To sie dowiedz !
Oni mieli na mysli wlasnie Zydow !!!

Krzyż w Sejmie...