Krzyż w Sejmie...

Data: 2011-10-14 11:40:08
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 7:54 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Nie lepiej zamienić go na Tarczę Dawidową?... Wygląda o wiele ładniej,
dobrze się kojarzy, a i stosunki polsko-żydowskie uległyby dzięki temu
radykalnej poprawie.. Stany Zjednoczone również przyjęłyby tę decyzję
z aprobatą...

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Data: 2011-10-14 11:45:02
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Data: 2011-10-14 11:54:15
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 8:45 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Po tobie oczekiwalbym, zeby to Izrael zostal "ziemia obiecana" ...
Ameryka Obamy zaczyna przypominac wschod...- Zydzi obnizaja ocene
amerykanskiej gospodarki.

Data: 2011-10-14 21:13:10
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 20:45, Tzva Adonai pisze:
Marek napisał(a):

Ty tzwelo myslisz dalej, ze zydo-ameryka jest naszym bogiem ?

Tak właśnie myślę.. I nie tylko waszym, więc relax!...

Bierzesz relamax cwelik ? :)

Krzyż w Sejmie...