Krzyż w Sejmie...

Data: 2011-10-14 20:49:23
Autor: oyster
Krzyż w Sejmie...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
Nie lepiej zamienić go na Tarczę Dawidową?... Wygląda o wiele ładniej,
dobrze się kojarzy, a i stosunki polsko-żydowskie uległyby dzięki temu
radykalnej poprawie.. Stany Zjednoczone również przyjęłyby tę decyzję
z aprobatą...

Jeśli już, to pamiętaj, ze Chiny rosną w siłę, pierdzimąko.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-14 11:56:38
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
oyster napisał(a):

Jesli juz, to pamietaj, ze Chiny rosna w sile, pierdzimzko.

W takim razie możecie zapobiegliwie gdzieś z boku powiesić portret
Mato Tze Tunga... Chociaż moim zdaniem Tarcza Dawidowa w zupełności
wystarczy, bo żółte masy też siedzą w naszej kieszeni...

Data: 2011-10-14 12:02:25
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 8:56 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
oyster napisał(a):

> [...]

Mato Tze Tunga... Chociaż moim zdaniem Tarcza Dawidowa w zupełności
wystarczy, bo żółte masy też siedzą w naszej kieszeni...

Te, tzwelo, a co powiesz na zawolania, ze zydowscy bankierzy to sa
"NAZI" , slyszane na 5-th Anenue...?

Data: 2011-10-14 12:22:46
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

Te, tzwelo, a co powiesz na zawolania, ze zydowscy bankierzy to sa
"NAZI" , slyszane na 5-th Anenue...?

Nie wiem na kogo ci ludzie wołali tam per "nazi", które to słowo w USA
uchodzi za synonim człowieka wrogiego narodowi żydowskiemu... Być może
wołali w stronę Polaków pracujących na wizie turystycznej w
burgerkingu naprzeciwko?..

Data: 2011-10-14 12:31:33
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 9:22 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

uchodzi za synonim człowieka wrogiego narodowi żydowskiemu... Być może
wołali w stronę Polaków pracujących na wizie turystycznej w

To sie dowiedz ! To sie dowiedz !
Oni mieli na mysli wlasnie Zydow !!!

Krzyż w Sejmie...