Krzyż w Sejmie...

Data: 2011-10-14 12:34:14
Autor: Marek
Krzyż w Sejmie...
On Oct 14, 7:54 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Nie lepiej zamienić go na Tarczę Dawidową?... Wygląda o wiele ładniej,
dobrze się kojarzy, a i stosunki polsko-żydowskie uległyby dzięki temu
radykalnej poprawie.. Stany Zjednoczone również przyjęłyby tę decyzję
z aprobatą...

Te tzwelo, ty jestes przeciez rewolucjonista, to co ty sadzisz o tych
ludziach, ktorzy protestuja przed bialym domem przeciwko dominacji
zydow w strukturach finansowych Ameryki ?

Data: 2011-10-14 12:41:24
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
Marek napisał(a):

 ty jestes przeciez rewolucjonista,

Ja rewolucjonista?.. Dobre sobie.. Mnie pasuje to, co sprawia, że jest
mi dobrze.. Gdy przestanie mi być dobrze, to może i stanę się
rewolucjonistą, ale jak na razie nie mam tego w planach...

co ty sadzisz o tych
ludziach, ktorzy protestuja przed bialym domem przeciwko dominacji
zydow w strukturach finansowych Ameryki ?

Nic nie myślę, każdy w USA ma prawo do protestowania w ramach
obowiązującego prawa... To nie Rosja putinowska, ani 3RP, żeby ludziom
zamykano usta...

Data: 2011-10-14 21:56:38
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 21:41, Tzva Adonai pisze:
Nic nie myślę, każdy w USA ma prawo do protestowania w ramach
obowiązującego prawa... To nie Rosja putinowska, ani 3RP, żeby ludziom
zamykano usta...

No ale prawo wyklucza lewo :) Tak wiec albo jest freedom of speech albo
jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)

Data: 2011-10-14 13:05:34
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
u2 napisał(a):

 Tak wiec albo jest freedom of speech albo jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)

Pod tym względem USA funkcjonuje niezmiennie i sprawnie od ponad 300
lat.. W Stanach mówisz co chcesz.. Większość brutalnie antysemickich
portali w Internecie otwarcie nawołujących do fizycznej likwidacji
ludzi narodowości żydowskiej jest umiejscowiona na amerykańskich
serwerach, właśnie z tego powodu.. Nawet wasz polski "redwatch"
również korzysta z dobrodziejstw amerykańskiej wolności słowa:

http://redwatch.info/sites/redwatch.htm

Napis pod spodem: "All Rights Reserved. Protected by the First
Amendment of the United States of America."

To swego rodzaju ironia losu, że fanatyczni antysemici korzystają z
konstytucji kraju, który zgodnie uważają za światową stolicę
żydowskości, ale tak właśnie wyglądają fakty.. Nawet Hamas i Hezbollah
używają amerykańskich serwerów do szerzenia swojej propagandy w
necie...

Takie kraj jak Polska czy Rosja to chujnia z grzybnią pod tym
względem.. A im bardziej na wschód i im bardziej się robi słowiańsko,
narodowo i patriotycznie, tym de facto mniej można powiedzieć,
zwłaszcza pod adresem władzy..

Data: 2011-10-14 22:08:36
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:05, Tzva Adonai pisze:
Tak wiec albo jest freedom of speech albo jej ni ma :) A ty reprezentujesz lewo cweliku :)
Pod tym względem USA funkcjonuje niezmiennie i sprawnie od ponad 300
lat.. W Stanach mówisz co chcesz

No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
na glowie czy krzyzy na szyi.

Data: 2011-10-14 13:12:40
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w Sejmie...
u2 napisał(a):

No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
na glowie czy krzyzy na szyi.

Co ty Władek pierdolisz?.. U was to można pójść do ciupy nie tylko za
negowanie Holocaustu, ale nawet za "obrazę uczuć religijnych", albo
"poderwanie autorytetu prezydenta RP"... Nie mówiąc już o publicznym
oddawaniu kału na polską flagę ("zniewaga symboli narodowych") albo
moczu na pomnik Jana Pawła II... W USA możesz jednocześnie srać na
amerykańską flagę, wyzywać Obamę od negrów i twierdzić, że ani jeden
Żyd nie zginął podczas 2WŚ i nikt ci nawet mandatu nie wystawi...

Data: 2011-10-14 22:15:03
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:12, Tzva Adonai pisze:
No to tak jak u nas, tyle ze w hameryce nie sciga sie za noszenie burek
> na glowie czy krzyzy na szyi.
Co ty Władek pierdolisz?

Jaki wladek, znowu w dupe dostales cwel :) Skoro mozna robic to co robi
sie w hameryce to tam jest prawdziwa liberty :)

Data: 2011-10-14 22:16:33
Autor: u2
Krzyż w Sejmie...
W dniu 2011-10-14 22:15, u2 pisze:
[...]

W dodatku tam szanuja krzyz, nie tak jak u nas palikmioty, ktore sraja
na ludzi.

Krzyż w Sejmie...