Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..

Data: 2009-11-03 07:18:28
Autor: Tzva Adonai
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..
Wygląda na to, że mamy do czynienia z prawdziwym przełomem...
Orzeczenia ECtHR obowiązują również w Polsce...

***

Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł, że wieszanie
krzyży w klasach to naruszenie "prawa rodziców do wychowania dzieci
zgodnie z własnymi przekonaniami" oraz "wolności religijnej uczniów".

Orzeczenie wydał po skardze, złożonej przez pochodzącą z Finlandii
Włoszkę. Nakazał nawet wypłacenie jej odszkodowania. Trybunał nakazał
państwu włoskiemu wypłatę kobiecie odszkodowania w wysokości 5 tysięcy
euro za "straty moralne".

http://www.dziennik.pl/swiat/article473815/Krzyz_w_klasie_narusza_prawa_czlowieka.html

Data: 2009-11-03 09:29:32
Autor: Antenka
On 3 Lis, 16:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

A gwiazda Dawida to już nie? he he he

Antenka

Data: 2009-11-03 19:46:20
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

W szkołach nie powinno być _żadnych_ symboli religijnych. Na manifestację swojej wiary są świątynie.

Data: 2009-11-03 19:50:27
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcptpp$qgv$4news.onet.pl...

W szkołach nie powinno być _żadnych_ symboli religijnych. Na manifestację swojej wiary są świątynie.

Szkoły publiczne są opłacane z podatków.
Większość podatników to katolicy.
Skoro ci nie odpowiada to wyślij dzieci do szkoły prywatnej gdzie nie ma krzyży.

Data: 2009-11-03 11:00:54
Autor: Merib
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..
Mi to nie odpowiada, wobec tego mogę przestać płacić podatki?
Nie, więc wniosek prosty, krzyże znikają.

Data: 2009-11-03 20:04:48
Autor: raff
Merib pisze:
Mi to nie odpowiada, wobec tego mogę przestać płacić podatki?
Nie, więc wniosek prosty, krzyże znikają.

Mozesz przestac.

R.

Data: 2009-11-03 11:15:08
Autor: Antenka
On 3 Lis, 20:04, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Merib pisze:

> Mi to nie odpowiada, wobec tego mogę przestać płacić podatki?
> Nie, więc wniosek prosty, krzyże znikają.

Mozesz przestac.

Zajmie się nim "skarbówka" hihi

Antenka

Data: 2009-11-03 20:44:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "Merib" <maciek.hawryluk@gmail.com> napisał w wiadomości news:d482f0a3-d7cb-490a-a68b-8f8feab92291d10g2000yqh.googlegroups.com...
Mi to nie odpowiada, wobec tego mogę przestać płacić podatki?
Nie, więc wniosek prosty, krzyże znikają.

Podatki płacisz nie tylko na szkolnictwo.

Data: 2009-11-03 19:53:53
Autor: u2
mkarwan pisze:

[...]

Obecnie wystarczy, że wyśle do Włoch. A ja we Włoszech byłem i widziałem
naszego Papieża na żywo :)

Data: 2009-11-03 20:13:01
Autor: jadrys
u2 pisze:
mkarwan pisze:

[...]

Neapol też widziałeś?

Data: 2009-11-03 20:22:39
Autor: u2
jadrys pisze:

Obecnie wystarczy, że wyśle do Włoch. A ja we Włoszech byłem i widziałem
naszego Papieża na żywo :)

Neapol też widziałeś?

Na szczęście nie, dlatego zapewne jeszcze żyję :)

Data: 2009-11-03 23:23:04
Autor: raff
[...]

No, samochod jadrysia postanowil zobaczyc Neapol i umrzec.

R.

Data: 2009-11-03 23:27:18
Autor: Antenka
On 3 Lis, 23:23, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> :-D

No, samochod jadrysia postanowil zobaczyc Neapol i umrzec.

R.

Co się śmiejesz Raffek? Nie wiesz, czym jest dla każdego mężczyzny
auto? To tak jakby mu ukochane dziecko pobili...Podli maccaroni! :-((

Antenka

Data: 2009-11-04 11:46:34
Autor: raff
[...]

Wiem, bo mi juz moje dwa tygodnie naprawiaja i jestem nie w sosie bez auta.

R.

Data: 2009-11-04 20:13:24
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Bardzo podli Antenko :'( ..

Data: 2009-11-03 23:31:19
Autor: Antenka
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..

> :-D

No, samochod jadrysia postanowil zobaczyc Neapol i umrzec.

R.

Mnie też ostrzegano przed Neapolem, dlatego ominęła go wielkim
łukiem ;-)  Bandy złodziejskich wyrostków, rajdowcy na skuterach
wyrywający damskie torebki...no i brudne zruinowane miasto :-(

Antenka

Data: 2009-11-04 20:13:37
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Co prawda nie umarłem, ale wyjeżdżałem z tego miasta jako inny człowiek.. :-(

Data: 2009-11-03 19:53:59
Autor: matador
mkarwan pisze:

Skoro ci nie odpowiada to wyślij dzieci do szkoły prywatnej gdzie nie ma krzyży.

Źle mu doradzasz. Niech wyśle dzieci na koraniczny uniwerek.
Po krótkim czasie on sam krzyż w domu powiesi.

matador.

Data: 2009-11-03 20:01:08
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcpu65$pmj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Katolicy niekatolicy, sami o tym nie decydowali, że zostali wyznawcami żydowskiej wiary, tylko Mieszko ich przodkom to narzucił. W końcu minęło 1000 lat i Krzyżacy nam już nie chcą nieść wiary na mieczach, po co te krzyże w takim razie teraz w tych klasach jeszcze wiszą?

Skoła to nie kaplica, tym bardziej publiczna, która w zgodzie z konstytucją powinna być wolna od jakichkolwiek symboli religijnych

boukun

Data: 2009-11-03 20:12:32
Autor: u2
boukun pisze:

Katolicy niekatolicy, sami o tym nie decydowali, że zostali wyznawcami
żydowskiej wiary,

Boukun, to że Jezus był Żydem (Aramejczykiem) nie oznacza, że Żydzi są
wyznawcami katolicyzmu, o ile mi wiadomo wręcz przeciwnie :)

tylko Mieszko ich przodkom to narzucił. W końcu minęło
1000 lat i Krzyżacy nam już nie chcą nieść wiary na mieczach, po co te
krzyże w takim razie teraz w tych klasach jeszcze wiszą?

Krzyżaków sami Polacy zaprosili do "wykorzenienia" pogaństwa. Co
Krzyżacy z dziką chęcią zrealizowali :)

Skoła to nie kaplica, tym bardziej publiczna, która w zgodzie z
konstytucją powinna być wolna od jakichkolwiek symboli religijnych

Twój punkt widzenia poparł sąd w Strasburgu.

Data: 2009-11-03 20:21:23
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcpvfj$sku$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Pierwszymi chrześcijanami byli tylko Żydzi, dopiero szymon rybak zezwolił nieobrzezanych chrzścić...
Żydzi byliby głupi, gdyby tylko oni byli wyznawcami katolicyzmu, a tak, goje wpadli wpułapkę i szukając wroga w Żydach, służą im na każdym kroku potulnie...

[...]

I to miałem na myśli...

Skoła to nie kaplica, tym bardziej publiczna, która w zgodzie z
konstytucją powinna być wolna od jakichkolwiek symboli religijnych

Twój punkt widzenia poparł sąd w Strasburgu.

Bo ja jestem jedyny w Polsce obrońca praw obywatelskich, jedyny prawdziwy i sprawiedliwy. I pomyśleć, że nawet nie czytałem tego linku... bo i po co?

boukun

Data: 2009-11-03 20:26:11
Autor: u2
boukun pisze:

[...]

Skoro byli pierwszymi wyznawcami katolicyzmu to dlaczego nie są obecnie ?

Krzyżaków sami Polacy zaprosili do "wykorzenienia" pogaństwa. Co
Krzyżacy z dziką chęcią zrealizowali :)

I to miałem na myśli...

Oczywiście Krzyżacy całe życie przygotowywali się do śmierci, a w
międzyczasie łupili grabili :)

Twój punkt widzenia poparł sąd w Strasburgu.

Bo ja jestem jedyny w Polsce obrońca praw obywatelskich, jedyny
prawdziwy i sprawiedliwy. I pomyśleć, że nawet nie czytałem tego
linku... bo i po co?

Gdybyś był obrońcą swoich praw to byś podał do sądu wniosek o usunięcie
krzyży ze szkoły. Mi nigdy nie przeszkadzał w mojej szkole, choć był
zawieszony podobnie jak krzyż w polskim Sejmie :)

Data: 2009-11-03 20:33:26
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcq095$14t$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Ależ są, od biskupa wzwyż, bo tylko Zyd może nosić jarmułkę... Długo musiałbym ci tłumaczyć, ten cwancyk wyższości Zydów nad nieżydami... i tylko dzięki temu, że tepi goje sprzeczają się, że Żydzi ukrzyżowali Chrystusa i nie są katolikami..., a w przykazaniach i tak muszą wyznawać wyższość narodu wybranego przez Boga do rządzenia światem...

[...]

Tośmy się rozminęli z myślami... Mam wiele więcej spraw na głowie, jak walka z krzyżami...

boukun

Data: 2009-11-03 20:43:01
Autor: u2
boukun pisze:

Skoro byli pierwszymi wyznawcami katolicyzmu to dlaczego nie są obecnie ?

Ależ są, od biskupa wzwyż, bo tylko Zyd może nosić jarmułkę... Długo
musiałbym ci tłumaczyć,

To tłumacz długo i namiętnie. Ja nie widzę żadnej wyższości katolickich
kapłanów. To są z reguły starsi schorowani ludzie.

[...]

Bo to jest walka z wiatrakami, jak ktoś chce wierzyć w Jezusa jako
swojego zbawiciela to nie należy mu w tym przeszkadzać. Może to jest dla
tego kogoś ważne. Dla mnie osobiście nie jest, ale to jest mój punkt
widzenia.

Data: 2009-11-03 20:46:03
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcpure$r57$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Co cie obchodzi czyjąś wiara?
Czy ktoś sie wtrąca w to, ze jesteś niewierzący?

Data: 2009-11-03 20:55:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcq22n$jqk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Otóż mnie nie obchodzi co kto robi w swoim domu, w miejscu publicznym obraża moje uczucia niekatolickie wiszący krzyż z Żydem Jezusem przybitym do niego w klasie szkoły publicznej mojego synka... Do salki katechetycznej z tym...

Demokracja ma to do siebie, że rządzi większość, a większość jest katolikami.
Skoro ci nie odpowiada, wyślij dziecko do szkoły prywatnej, w której nie ma krzyży.

Data: 2009-11-03 21:10:00
Autor: mkarwan
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcq262$5ct$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jesteś idiota mkarwan.

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za idotę, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Zajrzyj do konstytucji, ona gwarantuje w szkołach publicznych każdemu zapewnienie neutralnosci religijnej. Do prywatnej mogą sobie chodzić katolicy. Nawet większość musi respektować konstytucję i prawa człowieka Co ja będę z tępym moherem dyskutował, jak o ściasnę...

Zacytuj konkretny fragment konstytucji.
Nie potrafisz dyskutować z kimś kto ma odmienne od ciebie poglądy.
nie potrafisz opanować swoich emocji i m.in. przez to robisz z siebie durnia

Data: 2009-11-03 23:10:31
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcq3aq$kj4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Męczysz mnie mkarwan...
Ty i dyskusja...

Art. 25.

  1.. Kościoły i inne związki wyznaniowe są równouprawnione.

  2.. Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych, zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym.

boukun

Data: 2009-11-03 23:15:24
Autor: boukun
[...]

I tu masz najważniejsze:

Art. 53.
1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.

2. Wolność religii obejmuje wolność wyznawania lub przyjmowania religii według własnego wyboru oraz uzewnętrzniania indywidualnie lub z innymi, publicznie lub prywatnie, swojej religii przez uprawianie kultu, modlitwę, uczestniczenie w obrzędach, praktykowanie i nauczanie. Wolność religii obejmuje także posiadanie świątyń i innych miejsc kultu w zależności od potrzeb ludzi wierzących oraz prawo osób do korzystania z pomocy religijnej tam, gdzie się znajdują.

3. Rodzice mają prawo do zapewnienia dzieciom wychowania i nauczania moralnego i religijnego zgodnie ze swoimi przekonaniami. Przepis art. 48 ust. 1 stosuje się odpowiednio.

4. Religia kościoła lub innego związku wyznaniowego o uregulowanej sytuacji prawnej może być przedmiotem nauczania w szkole, przy czym nie może być naruszona wolność sumienia i religii innych osób.

boukun

Data: 2009-11-04 01:41:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

No widzisz boukun, tu jest wyraźnie napisane, że katolicy mogą wieszać
krzyże w szkołach, bo jest to przecież uzewnętrznianie publicznie wespół z
innymi swojej religii.

Wolność religii obejmuje także posiadanie świątyń i innych miejsc kultu w zależności od
potrzeb ludzi wierzących oraz prawo osób do korzystania z pomocy
religijnej tam, gdzie się znajdują.

I tu też, bo krzyż niesie taką pomoc religijną wierzącym uczniom, tam gdzie
się znajdują, czyli w szkole.
--
Pit

Data: 2009-11-04 09:33:25
Autor: sofu
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -

> [...]

> religijnej tam, gdzie się znajdują.

I tu też, bo krzyż niesie taką pomoc religijną wierzącym uczniom, tam

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co z niewierzacymi?
Musza znosić bałwochawalstwo?

sofu

Data: 2009-11-04 23:00:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..

A co z niewierzacymi?
Musza znosić bałwochawalstwo?

Bałwochwalstwo jest terminem religijnym oznaczającym wyznawanie bóstw i
czczenie przedmiotów niezgodne z wierzeniami danej religii, więc nie ma
żadnego znaczenia dla niewierzących.

Jeśli ktoś jest niewierzącym, to nie powinien widzieć większej różnicy
pomiędzy symbolami subkulturowymi a symbolami religijnymi.
Krzyż na ścianie nie powinien mu zbytnio przeszkadzać.
--
Pit

Data: 2009-11-05 09:14:14
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hcst8g$tna$1news.onet.pl...

[...]

Ale przeszkadza w obronie przed narzucaniem wiary innym, właśnie chociażby tym wyznawcom innych religii i poniżaniu ich.

boukun

Data: 2009-11-06 00:23:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

No dobra sam zacząłeś, więc zapytam: w jaki sposób wiszący na ścianie krzyż
narzuca wiarę innym?

Jest tylko dwie religie, które mogą czuć urazę do krzyża: islam i judaizm.
Inne się nie liczą. Ile dzieci wyznawców tych religii chodzi do polskich
szkół - jak wielki jest to problem w Polsce?
Czy ktokolwiek z rodziców tych dzieci próbował ten problem rozwiązać
negocjując z dyrekcją szkoły? Czy tylko ograniczają się do narzekania i
plucia o "polskim antysemityzmie" i "nietolerancji"?

Inna sprawa, że chytrze zmieniłeś "zeznania", bo wcześniej pisałeś, że
krzyże przeszkadzają niewierzącym, ale niech Ci będzie.
--
Pit

Data: 2009-11-06 18:46:21
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hcvmff$ql5$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Jest ogólno publiczna presja. na przykładzie mkarwana widać, nie podoba się, wyjeżdżaj z katolandu... Manipulacja społeczeństwem, wykluczanie dzieci z imprez itp. Sam pisałem kiedyś, jak to pani nauczycielka, wychowawczyni klasy mojego synka organizowała zbiórkę pieniędzy na wyjazd do Wambierzyc na nauki przedreligijne. To jest karygodne! A to tylko najmniejszy perzykład.

Jest tylko dwie religie, które mogą czuć urazę do krzyża: islam i judaizm.
Inne się nie liczą.

Nie liczą? A dlaczego? A dlaczego te religie się liczą w szkołach publicznych. Weź se kołoi walnij się w czoło... Ten judaizm, islam to to samo co chrześcijaństwo i te same żydowskie korzenie... A Żydom tak pasowało, inaczej nie rzadziliby światem...

boukun

Data: 2009-11-08 01:04:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Ty się powinieneś leczyć człowieku.
Boli Cię to, że nie możesz się realizować jako żyd. Oj boli.
--
Pit

Data: 2009-11-04 10:48:06
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

U siebie w domu idioto, albo w salkach katechatycznych, w miejscach publicznych świeckich jest to niezgodne z konstytucją, w imię świeckiego charakteru państwa i zachowania bezstronności władz publicznych w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych

[...]

Dlaczego wyciąłeś cały art. 53 konstytucji?
Ustęp 2, zdanie drugie przytoczonego artykułu: Wolność religii obejmuje także posiadanie świątyń i innych miejsc kultu w zależności od potrzeb ludzi wierzących oraz
prawo osób do korzystania z pomocy religijnej tam, gdzie się znajdują.

Wświątyniach do tego powołanych, każdy może sobie wieszać symbole religijne i wtedy i tylko wtedy nie narusza się uczuć światopoglądowych osób niewierzących w żydowskiego boga.

[...]

I to jest właśnie co powyżej, w świątynich i salkach katechetycznych, nigdzie więcej...

boukun

-- Pit

Data: 2009-11-04 22:50:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Gówno prawda. Jest wyraźnie napisane "uzewnętrzniania [...] *publicznie* lub
prywatnie", a więc nie tak jak piszesz "wyłącznie w domu".

[...]

Widzisz boukun "zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym", czyli
w szkołach też.

Dlaczego wyciąłeś cały art. 53 konstytucji?

Niby co wyciąłem?

[...]

Na czym więc polega "swoboda ich wyrażania"? Właśnie na tym, by nie zamykać
się w swoich gettach, tylko wyrażać uczucia religijne wszędzie, gdzie się
jest. W domu, w szkole, na ulicy itd. Człowiek wierzący nie przestaje być
wierzącym, gdy wychodzi na ulicę czy idzie do szkoły. Jest wierzącym
wszędzie.

Dlaczego lewakom pozwala się być lewakami i zachowywać się jak lewactwo
nawet w kościele (parodie ślubów gejowskich w Notre Dame itp), a wierzącym
zabrania się wierzyć na ulicy?
--
Pit

Data: 2009-11-05 09:20:37
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Uzewnętrzniania publicznie oznacza dla jednostki (czy podczas procesji), nikt nie może zabronić ci wytatuować sobie na ramieniu gwiazdy Dawi9da jak to zrobił Tzva, czy też nosić na szyi srebrny łańcuszek z krzyżykiem... Zajrzyj lepiej do wykładni konstytucji, bo sama konstytucja to dla ciebie jak widzę za mało...

[...]

Jak wyżej, dyskutować sobie możesz ile wlezie. Moja córka ostatnio podkurwiła księdza, a ten poszedł na nią na skargę do wychowawczyni, bo mu klasę przerobiła na moją modłę...

[...]

Wyżej wszystko ująłem, na procesji przykościelnej możesz robić błazna z siebie ile chcesz...

boukun

Data: 2009-11-06 00:11:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

A więc można publicznie, a nie tylko w domu, czyli jest tak jak pisałem.

BTW Widziałeś tę gwiazdę u Tzvy?

Zajrzyj lepiej do wykładni konstytucji, bo sama konstytucja to dla ciebie
jak widzę za mało...

A kto wykładał?

[...]

Boukuństwo jest zaraźliwe. Tylko szkoda mi twojej córki...

[...]

Widzisz boukun, błaznów robią z siebie ci, którzy walczą z "wiarą" i pitolą,
że im krzyże przeszkadzają w niewierzeniu. Niby w jaki sposób im w tym
przeszkadzają?
--
Pit

Data: 2009-11-06 18:51:42
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Jednostka, nie urząd świecki i instytucja państwowa, jaką jest szkoła. Szkoła niekatolicka, jaką jest szkoła publiczna, takich rzeczy nie powinna i nie może w cywilizowanym kraju robić, bo inaczej upodobniamy się do krtajów fanatyzmu religijnego.

[...]

To powieś gwiazdę Dawida w szkole, a zobaczysz co sie będzie działo... To sarkazm tylko. Przeszkadzają ludziom rozyumnym, którzy martwią się o przyszłe pokolenia, o bezdenny idiotyzm pozostałych, o biedę z tego powodu panującą w narodzie, o wykorzystywanie głupoty ludzkiej do bogacenia się klasy panującej, w tym kleru.

boukun

Data: 2009-11-08 00:57:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Bieda w tym kraju panuje dzięki takim ludziom jak Ty buokun. Dzięki
wałkuństwu, które żyje z kombinowania i żerowania na innych. Które uważa,
że kraść w firmie to nic złego. Które zamiast wziąć się do uczciwej pracy
mąci ludziom w głowach swoimi lewackimi (nawet nie lewicowymi)
populistycznymi hasłami... --
Pit

Data: 2009-11-08 12:22:45
Autor: boukun
[...]

A gdzie bodźce, zachęcające do podjęcia pracy (jakiej, gdzie, w tesco?)? Kiedyś zrobię wielki reportaż, na temat wybudowanych od 1989 roku kosciołów w Polsce i podsumuję ile w to miejsce i jakby kler nie wyłudzał od ludzi, ile byłoby teraz miejsc pracy, godziwej pracy, ile autostrad, tanich mieszkań i szczęśliwe życie dla wszystkich...

boukun

Data: 2009-11-08 21:04:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Masz coś przeciw ludziom uczciwie pracującym w Tesco?

[...]

No ile? Ile by było autostrad, gdyby nie budowano kościołów?

Pozwól ludziom, żeby sami decydowali o swoich pieniądzach. Jeśli ktoś chce
dawać na budowę kościoła, to niech sobie daje. Przynajmniej wie, na co idą
jego pieniądze. Dając na autostrady, czyli płacąc podatki, niestety wie,
jedynie na co one nie idą.
Chcesz być tolerancyjny, to bądź i w imię tolerancji nie wytykaj ludziom na
co chcą wydawać swoje własne pieniądze...
--
Pit

Data: 2009-11-09 08:38:41
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hd77ut$qga$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Ja? Co mnie niewolnicy bez godności obchodzą?

[...]

Gdyby nie kościół, Polska by była mlekiem i midem krajem płynącym:

[...]
Po moralnym bankructwie Kosciola w Irlandii ostatnim prawdziwym bastionem
katolicyzmu w Europie jest Polska. Ale nawet taki kolos jak polski Kosciól
stoi na
glinianych nogach.

Biczowanie, kopanie, podpalanie, zadawanie oparzen, dzganie, zmuszanie do
pozostawania w pozycji kleczacej przez wiele godzin, zmuszanie do kapieli w
wodzie o temperaturze bliskiej wrzenia, bicie w podeszwy stóp, zawieszanie
na haku i bicie, szczucie psami - to nie sa praktyki, jakie wobec wiezniów
politycznych stosuja straznicy obozów zeslania w Chinach, ani metody
naklaniania terrorystów do zeznan w tajnych wiezieniach CIA. Takich srodków
wychowawczych przez caly XX wiek uzywali wobec dzieci ksieza oraz bracia i
siostry zakonne w instytucjach koscielnych w Irlandii. Wychowankowie tych
osrodków byli tez na masowa skale molestowani seksualnie, z gwaltami
zbiorowymi wlacznie. 20 maja 2009 roku - dzien, w którym opublikowano raport
tak zwanej komisji Ryana - to data ostatecznego upadku Kosciola katolickiego
w Irlandii, instytucji, która przez stulecia stanowila jeden z filarów
tozsamosci narodowej mieszkanców tego kraju i dzieki której udalo im sie
oprzec brytyjskiej kolonizacji.

Terror i niewolnictwo
[...]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Kosciol-z-piekla-rodem,wid,11200428,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1911b&_ticrsn=3

boukun

Data: 2009-11-10 03:29:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Oni mają więcej godności od Ciebie boukun. Ciężko i uczciwie pracują na
chleb dla swoich dzieci, a Ty im nawet do pięt nie dorastasz i nie jesteś
im godzien czyścic buty.

Jesteś zwykłym pieniaczem, jak każdy komuch.

[...]

Nie pitol. Kościół przez tysiąc lat nie zrobił w Polsce takiego
spustoszenia, jakie przez pół wieku zrobiła komuna. To ona jest winna stanu
w jakim jest dzisiaj nasza gospodarka. Kościół nie ma z tym nic wspólnego.

Dzisiaj w TV mówili o Niemcach wschodnich i kasie jaką zachodnie Niemcy
wpompowali w naprawianie szkód po komunie (2 buliony euro), a efektów dalej
nie widać. Nie mów mi więc o Kościele, bo nic o nim nie wiesz...
--
Pit

Data: 2009-11-10 09:45:06
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Picuj picuj mój dziedzicu. Pieprzysz jak potłuczony. Większość zniewolonego narodu wykonuje niewolniczą pracę, bo jest po prostu zniewolona i brak im rozumu. Na chleb możnałatwiej, prościej i wygodniej zarabiać... I przede wszystkim być ni9ezależnym...

[...]

Prawda jest taka PiTu, że w Niemczech wschodnich budowano przez ostatnie 20 lat autobahny i najnowocześniejszą infrastruktutę, w Polsce natomiast uwłaszczano w tym czasie kler i wyłudzano od biedoty polskiej ostatni grosz na budowy żelbetowych, pod niebiosa wystrzelistych kosciołów, a kto nie miał, proszony był, by społecznie przy budowie pracował, zaniedbując swoje życie prywatne i doczesne...

Przejedź głąbie kapuściany tylko granicę w Zgorzelcu i zobaczysz efekty zmian...

boukun

Data: 2009-11-03 20:10:38
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Ja też płacę podatki.. i sobie nie życzę w szkole żadnych symboli religijnych.  To ty wyślij swoje dzieci do szkoły z krzyżami.

Data: 2009-11-03 20:47:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcpv7g$1tc$1news.onet.pl...
[...]

Ale takich jak ty jest mniejszość.

Data: 2009-11-03 20:53:29
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcq1h5$3u5$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To niech państwo stworzy i zapewni szkoły publiczne dla mniejszości w zgodzie z prawami człowieka, tudzież konstytucją i poszanowaniem ich uczuć!

boukun

Data: 2009-11-03 20:57:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcq2d4$k14$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sam nie szanujesz uczuć religijnych innych ludzi.
Zacznij od siebie.

Data: 2009-11-03 20:59:35
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcq235$55o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Idź z tym do sądu, zobaczymy, czyje prawa są wyżej stanowione...

boukun

Data: 2009-11-03 21:09:14
Autor: Andrzej Adam Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]
gdzie nie ma krzyĹźy.
Ja też płacę podatki.. i sobie nie życzę w szkole żadnych symboli
religijnych.  To ty wyślij swoje dzieci do szkoły z krzyĹźami.
[...]

Nie powiedziałeś którego sądu :-) Włoskie sądy chrzaniły jedno,
Sztrasburg zaś zdecydował się chrzanić inaczej :-)

Nie ma lepszej pożywki chorobotwórczej dla bakteryj fałszu i legend,
jak strach przed prawdą i brak woli.
  -- Piłsudski, JĂłzef (1867-1935)

Data: 2009-11-03 20:59:43
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

A więc można mnie dyskryminować?  Typowe dla katolików.

Data: 2009-11-03 21:11:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcq23b$9n7$3news.onet.pl...
[...]

to ty chcesz dyskryminować większość, czyli katolików.

Data: 2009-11-03 21:27:56
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Dyskryminowałbym was gdybym w szkole zawiesił np. znak firmy Ford, i codziennie oddawałbym mu hołd publicznie .

Data: 2009-11-03 21:40:40
Autor: u2
jadrys pisze:

[...]

To zależy w jakim kolorze, jeśli w czarnym to nie dyskryminowałbyś :)

Data: 2009-11-03 21:47:40
Autor: jadrys
u2 pisze:
jadrys pisze:

[...]

A jak bym zawiesił sierp i młot?

Data: 2009-11-03 21:49:37
Autor: u2
jadrys pisze:

To zależy w jakim kolorze, jeśli w czarnym to nie dyskryminowałbyś :)

A jak bym zawiesił sierp i młot?

Na to akurat jest artykuł w polskiej konstytucji oraz w kodeksie karnym :)

Data: 2009-11-03 21:45:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcq3of$fd5$1news.onet.pl...
[...]

Czemu robisz  siebie durnia?

Data: 2009-11-03 21:01:07
Autor: Andrzej Adam Filip
Sztrasburg: KrzyĹź w klasie narusza prawa rodzica
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

ma krzyĹźy.

Ta mityczna większość to katolicy "ochrzczeni jako dziecko (na odczepnego)" czy tacy chodzący przynajmniej raz na miesiąc na msze? :-)

Głupich nie sieją, sami się rodzą.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-03 21:11:41
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:odvwj1k5ck-9B3frank.huge.strangled.net...
[...]

Im nie przeszkadzają krzyże w szkołach.

Data: 2009-11-03 21:22:10
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

:-)

Im nie przeszkadzają krzyże w szkołach.

Może i nie przeszkadzają ale oni będą gotowi za nie walczyć? :-)

P.S.
Może się (kiedyś) znajdzie jakiś poseł, jeden na kolejną partię 460 co
zaskarĹźy krzyĹź na sali plenarnej Sejmu aĹź do Sztrasburga :-)

Upił się jak świnia.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-03 21:44:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:lbstos25ck-9B3frank.huge.strangled.net...
[...]

Polecam Kneset, menorę i gwiazdę Dawida.
Mniejszość niewierząca w Polsce próbuje ograniczyć prawa większości wykorzystując pojęcie swojej wolności, łamiąc jednocześnie wolność większości katolickiej do wyrażania swoich praw.
Idiotyzm czystej wody na który chcą nabrać katolików.

Data: 2009-11-03 21:49:17
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Nie posądzałem ciebie o stawianie Knesetu za wzór do naśladowania ;-)

Pierwsze małżeństwo - z woli rodziców, drugie - z własnej woli.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-03 22:16:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:26cb2jwry6-9B3frank.huge.strangled.net...
[...]

Czepianie się krzyża, symbolu katolicyzmu, uważam za durnotę niewierzących.
Za czasów komuny laicka mniejszość próbowała narzucić swoje widzenie świata większości.
Ona tez w razie problemów odwoływała się do Moskwy jako wzorca, Strassburga tamtych czasów.

Data: 2009-11-03 22:27:34
Autor: Adam
Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..
Zakazywanie wieszania symboli religijnych i narodowych to naruszanie prawa do wolności osobistej i wolności wyznania.
AC

Data: 2009-11-03 23:22:21
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcq7cs$grq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zakazywanie wieszania symboli religijnych i narodowych to naruszanie prawa do wolności osobistej i wolności wyznania.
AC

Wolność tomku w swoim domku... Ale nie w miejscu publicznym, bo w tym układdzie jest odwrotnie, narusza się wolność sumienia innych osób niewierzących...

boukun

Data: 2009-11-04 01:27:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Co Ty boukun pitolisz?
W jaki sposób niewierzącemu krzyż przeszkadza w niewierzeniu?
Mi jakoś w wierzeniu sierp, a nawet młot czy czerwona gwiazda, nigdy nie
przeszkadzały. Podobnie pólksiężyc czy nawet swastyka itp.

Ku..a mać. Tym lewakom już do reszty odp*la.
--
Pit

Data: 2009-11-04 09:45:09
Autor: WW
Pit Kowalski albo Nowak pisze:

W jaki sposób niewierzącemu krzyż przeszkadza w niewierzeniu?
Mi jakoś w wierzeniu sierp, a nawet młot czy czerwona gwiazda, nigdy nie
przeszkadzały. Podobnie pólksiężyc czy nawet swastyka itp.

Raczej sie mylisz.
W pomieszczeniach oficjalnym powinny być, jeśli już muszą, symbole oficjalnej władzy.
Znak dowolnej religii sugeruje państwo wyznaniowe.
Potepiliśmy symbole totalitaryzmu, jako hoiłd dla setek tysiecy ludzi, którym one odebrały zycie, a jakoś nie dociera, że miejsce w czołówce zajmuje kościół katolicki z tym krzyżem własnie.
Tylko Torquemadzie przypisuje się ponad 40 tysięcy "ukaranych grzeszników" a wszak nie tylko on stosy z ludzi rozniecał - na chwalę krzyża właśnie.
Czy tak unurzany w krwi niewinnych symbol powinien wisieć w klasie lub urzędzie?.
Czerwona gwiazda była siłą narzucona, więc i narzucanie siłą krzyża dobrze wpisuje się w tradycje totalitaryzmu kościoła katolickiego.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-04 10:53:47
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hcqhfr$foj$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

W oczywisty sposób narzucany jest światopogląd religijny osobom niewierzącym w świeckich instytucjach, jakimi są szkoły publiczne. Wieszanie krzyży w klasach to naruszenie prawa rodziców do wychowania dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami oraz naruszenie wolności religijnej uczniów - tak orzeczenie Trybunału!

boukun

Data: 2009-11-04 23:30:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Cóż ja Ci boukun poradzę na to, że w tym trybunale siedzą jakieś bezmyślne
pierdoły, które uważają, że powieszenie krzyża na ścianie w klasie narzuca
cokolwiek niewierzącym?

BTW Boukun, przeszkadza Ci symbol krzyża? Jesteś żydem?
--
Pit

Data: 2009-11-05 09:28:52
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hcsv03$2ur$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Zacofany człowieku, kiedy dotrze do ciebie, że krzyż z przybitym Jezusem to symbol żydowskiej wiary, spopularyzowanej następnie pośród goi? Dotrze do ciebie w końcu, że Żydzi tylko poprzez nieprzyjmowanie teraz przez nich tej wiary jako ich głównej, sprowokowali konflikt, na bazie którego są mitycznie postrzegani jako naród wybrany przez TWOJEGO (teraz) boga, do rządzenia światem i gojami, jako ten wyjątkowy, uprzywilejowany! I to się przekłada na religię i z niej wynika...

Bezmyślny to ty jesteś...

boukun

Data: 2009-11-05 23:55:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Jeszcze raz powtórzę.
Krzyż nie jest symbolem żydowskim, a przez samych żydów był uznawany za znak
hańby. Krzyż, jako symbol chrześcijaństwa pierwszy raz pojawił się w
Egipcie w III w. (tzw krzyż grecki +). Krzyż z długą pionowa belka, do
chrześcijaństwa wprowadzili (też w III w.) Rzymianie, adoptując
w tym celu pogański symbol słońca i ognia - krzyż solarny.

[...]

Boukun szczerze, jesteś żydem?
Mnie to osobiście zwisa, bo nie mam jakiś uprzedzeń do żydów, ale wiesz,
zachowujesz się tak, jakbyś był.
--
Pit

Data: 2009-11-06 18:55:52
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Krzyż z Żydem Jezusem przybitym do niego jest znakiem żydowskim. Pierwsi chrześcijanie byli wyłącznie Zydami, dobiero Szymon rybak zezwolił na dopuszczanie do chrztu nieobrzezanych. To był cwancyk sprytnych Zydów, by w tenj sposób, na kanwie tegoż konfliktu religijnego mogli oni podbić świat i swoje marzenia o pełnieniu funkcji narodu wybranego mogły się spełnić.
 I spełniły, dzięki tępym moherom, wyznającym teraz wyższość Zydów nad nieżydami, wyznaczoną w Biblii przez samego Boga, którego oni w klasach czczą na krzyżu...
boukun

Data: 2009-11-08 00:44:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Oj boukun jakie Ty bzdury piszesz?

--
Pit

Krzyż w klasie narusza prawa człowieka..