Krzyż zakazany

Data: 2010-11-09 09:30:53
Autor: boukun
Krzyż zakazany

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibb0q6$ums$1news.onet.pl...
Krzyż, symbol chrześcijaństwa, ma znaczenie nie tylko religijne, ale i kulturowe: zawzięcie zwalczali go komuniści, już od swych bolszewickich początków.  Wyłamywali z kopuł i wież świątyń, zamalowywali, zabraniali jego ukazywania, niszczyli na wszystkie sposoby.
Ich wiernymi partnerami okazali się pod tym względem hitlerowcy - konsekwentni wrogowie Krzyża jako znaku wiary chrześcijańskiej.

A ja myślałem, że hitlerowcy to to samo, co krzyżacy...

boukun

Krzyż zakazany