Krzyze !!!

Data: 2009-11-22 10:29:08
Autor: cyc
Krzyze !!!
Juz zygac sie chce od tej jalowej dsykusji o tym , czy w miejscach publicznych wieszac , czy nie wieszac krzyze .
Jalowosc tej dyskusji poelga a tym , ze zadna ze stron nie pojmuje glebi podstawowych zasad demokracji !. Jedni usiluja przekonac pozostalych , ze krzyz nie ma prawa wisiec bo jest to przejaw braku szacunku dla mniejszosci , drudzy uwzaja , ze kzrzyz ma prawo wisiec bo wiekszosc teg sobie zyczy .
Jako jeden z nielicznych uwazam , ze ci ktorzy uwazaja , ze maja prawo do wieszania go wszedzie tam gdzie sobie zycza , moga to robic pod warunkiem , ze pozwola im na to stosowne przepisy prawa w tym konstytucja . Skoro , tak pisze i mowi podobno  wiekszosc w tym politycy , nic nie stoi na przeszkodzie aby w drodze stosownego referendum ustanowic taki przepis konstytucji w ktorym problem ten i pozostale z tej meterii ,  zostana raz na zawsze ueregulowane i przestana wywolywac co jakis czas kolejne wojny krzyzowe .
Poniewaz podobno wiekszosc uwaza , ze krzyze powinne wisiec i stac wszedzie tam gdzie tylko to spodoba sie jakiemus proboszczowi , wikaremu , czy zakonnicy zrobmy to , krzyze beda wisiec wszedzie bez mozliwosci zakwestionowania tego !.

cyc

Data: 2009-11-22 12:51:15
Autor: BarnabaRudge
Krzyze !!!

,
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Uwazam, ze mozna by stawiac solidne betonowe krzyze na drogach. Kierowcy
musieliby jezdzic bardzo wolno, aby na czas je omijać. Przez co byc moze
byłoby mniej wypadków?
A jesliby sie okazało cos innego? No cóż to szybciej spotykaliby sie z
Stwórcą. Bo dla prawdziwego katolika zycie na ziemi jest niczym w porównaniu
z rajem w niebiosach.

sofu

Data: 2009-11-22 14:27:40
Autor: cyc
Krzyze !!!

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:heb8lh$spk$1news.task.gda.pl...

[...]

i bylby cud ! jak w Sokolce . Mniej wypadkow dzieki krzyzowi !.:)

Data: 2009-11-22 16:26:56
Autor: pluton
Krzyze !!!

Uwazam, ze mozna by stawiac solidne betonowe krzyze na drogach. Kierowcy
musieliby jezdzic bardzo wolno, aby na czas je omijać. Przez co byc moze
byłoby mniej wypadków?

Wez skasuj tego posta. Jak Jaroslaw albo inne pis-dzielstwo to przeczyta,
to ustawa gotowa...

Nullification

Data: 2009-11-22 14:23:47
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
cyc wrote:

[...]

Ana kukaracy tes wisać moznabybyło...?

- powiesiłbym sem jeden, a moze nowe i dwa, cobymi NAŁOKRONGŁO brykać
mugł...

Wis cheba łotym, ze NOJWYZSEMU miłe tojest, jak siem dziecioki nałokrongło
rodzom...

Ito zodnom IMNITRO, ino NATURALNOM metodom...!!!

Psezto, musiołby NAŁOKRONGO stoć, bo inacej dzieciokuw NIEBEDZIE...!!!

Data: 2009-11-22 15:41:03
Autor: Dirko
Krzyze !!!

    Tylko pod Krzyżem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską, a Polak Polakiem. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

Data: 2009-11-22 16:12:53
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
Dirko wrote:

[...]

Acha...

- ale musem ci pedzieć, ze tego nieświadom byłem, ze my Poloki z
Watykońcykami siem na kroje pomienili...

Znacysiem, łone teruski TU, a my do Watykonu wynosić siem momy, cyjak...?

Data: 2009-11-22 19:00:09
Autor: cyc
Krzyze !!!

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:k01ot6-5t7.ln1server.linuxfan.de...
Dirko wrote:

[...]

Watykan przyszedl do nas , tacy to porzadni ludzie !.

cyc

Data: 2009-11-22 19:09:58
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
cyc wrote:

[...]

Noi łocywistałocywistość, syćko włopiekem boskom wzionł...

Data: 2009-11-22 18:46:58
Autor: cyc
Krzyze !!!

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hebfmu$e6i$1news.vectranet.pl...

[...]

O to wlasnie chodzi aby zapisac to w konstytucji i wszystko bedzie git !

cyc

Data: 2009-11-22 18:04:48
Autor: abc
Krzyze !!!
Juz zygac sie chce od tej jalowej dsykusji o tym , czy w miejscach publicznych wieszac , czy nie wieszac krzyze .

Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

Data: 2009-11-22 18:48:08
Autor: cyc
Krzyze !!!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hebr4b$hdu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Juz zygac sie chce od tej jalowej dsykusji o tym , czy w miejscach publicznych wieszac , czy nie wieszac krzyze .

Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

.....tylko w Twoim paranoicznym , bez urazy , umysle !.

cyc

Data: 2009-11-22 18:56:09
Autor: abc
Krzyze !!!
Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

....tylko w Twoim paranoicznym , bez urazy , umysle !.

Ja się tak łatwo nie obrażam. Szczęście państwa nie wypływa z jakiegoś
innego źródła niż szczęście jednostek, gdyż państwo nie jest niczym innym
jak wielością jednostek żyjących wspólnie w zgodzie.

Państwo musi więc nie tylko troszczyć się o doczesny dobrobyt poddanych,
ale pośrednio także o ich wieczne dobro. Państwo, które chciałoby się
zajmować tylko sprawami doczesnymi, zostawiając na boku wieczne zbawienie
poddanych, nie troszczyłoby się w istocie o dobro wspólne, gdyż jego poddani
mają nie tylko cel doczesny, ale także wieczny.

Ścisły rozdział Kościoła i państwa jest zatem nienaturalny i opaczny.
Człowiek nie dzieli się na chrześcijanina i poddanego. Powinien być
chrześcijaninem nie tylko w życiu prywatnym: wiara musi przeniknąć wszystkie
dziedziny jego życia.

Dlatego chrześcijański polityk powinien prowadzić chrześcijańską politykę,
starając się pogodzić prawo państwowe z przykazaniami Bożymi.

Data: 2009-11-22 19:04:49
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
abc wrote:

Państwo musi więc nie tylko troszczyć się o doczesny dobrobyt poddanych,
ale pośrednio także o ich wieczne dobro.

KACEBLADE....!!!

- ale ślicnie mieć bydymy...

PS - a ŁOFIARAPSENOJśWINTSO tes psez Pańctwo ustalono bedzie...?

Data: 2009-11-22 19:07:35
Autor: cyc
Krzyze !!!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hebuk7$r14$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Znowu napisze Ci , nie obrazaja sie ale ...ale to belkot , jak wiekszosc z tego co piszesz .
Nie mam na mysli wiary i prawdy o niej ale cala reszta to filozofia paranoika .

cyc

cyc

Data: 2009-11-22 19:13:41
Autor: abc
Krzyze !!!
Znowu napisze Ci , nie obrazaja sie ale ...ale to belkot , jak wiekszosc z tego co piszesz .

Nie wszystko to, czego nie rozumiesz, to bełkot.

Data: 2009-11-22 19:10:51
Autor: pluton
Krzyze !!!

gdyż państwo nie jest niczym innym
jak wielością jednostek żyjących wspólnie w zgodzie.

Państwo jest aparatem przymusu (przymusowš organizacjš),
wyposażonš pały i kije, żeby trzymac za buzki swoich obywateli.

Państwo musi więc nie tylko troszczyć się o doczesny dobrobyt poddanych,

to akurat nie nalezy do obowiazkow panstwa.

ale pośrednio także o ich wieczne dobro.

to tez nie nalezy .

Ścisły rozdział Kościoła i państwa jest zatem nienaturalny i opaczny.

  Kiedy religia i polityka jadš na tym samym wozie, ci, co powożš, wierzš,
że nic nie może im stanšć na drodze. Zaczynajš pędzić na łeb na szyję... i
nie pamiętajš, że pędzšcemu na oœlep człowiekowi ukazuje się przepaœć, kiedy
już jest za póŸno.
— Frank Herbert
Diuna

Nullification

Data: 2009-11-22 18:57:25
Autor: pluton
Krzyze !!!
> Juz zygac sie chce od tej jalowej dsykusji o tym , czy w miejscach
> publicznych wieszac , czy nie wieszac krzyze .

Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

Publiczne to sš domy. Religia to sprawa prywatna .

Nullification

Data: 2009-11-22 19:11:54
Autor: abc
Krzyze !!!
Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

Publiczne to sš domy. Religia to sprawa prywatna .

Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną. Rdzeniem kultury
jest kult. Rdzeniem kultury europejskiej jest kult Chrystusa i
chrześcijański system wartości.

Prawie wszystkie zachowane zabytki kultury europejskiej powstały z
inspiracji chrześcijańskiej. Atak na chrześcijański system wartość jest
atakiem na sam rdzeń i duszę Europy.

Od czasów rewolucji antyfrancuskiej destrukcja kultury europejskiej nabrała
gwałtownego przyśpieszenia. Termitom cywilizacji umożliwiono uporczywe
drążenie Europy i w naszych czasach znalazła się ona prawie całkowicie w
rękach ideowych spadkobiercow mordercow Ludwika XVI, opętanych utopią
kolejnej Wieży Babel.

Perfidnym wrogom Chrystusa, dają się wodzić za nos rożni użyteczni idioci,
ktorzy europejskiej kulturze przeciwstawiają kontrkulturę.

Zwyrodniała kontrkultura czerpie inspirację już nie z kultu Chrystusa, a z
kultu Antychrysta - piękno zastępuje programową brzydotą, moralność -
amoralnością i gloryfikacją zboczeń, dobre wychowanie -
chamstwem, świętość życia ludzkiego - cywilizacją śmierci, itd.

Warto rozumieć takie rzeczy. Zwłaszcza, gdy się  s o b i e  samemu strzela
samoboja.

Data: 2009-11-22 19:26:02
Autor: pluton
Krzyze !!!
Prawie wszystkie zachowane zabytki kultury europejskiej powstały z
inspiracji chrześcijańskiej.

Zwlaszcza te poczodzace ze starozytnej Grecji i Cesarstwa Rzymskiego.

A tak nawiasem to robisz dobra robote. Dawniej moglem powiedziec tak:
jest 1000 powodow, dla ktorych nalezy oddzielic panstwo od kosciola,
ale jakos zaden nie przychodzi mi do glowy.

Dzis moge powiedziec tak: jest 1000 powodow, dla ktorych nalezy oddzielic
panstwo od kosciola. Chcesz je poznac w kolejnosci od 1 do 1000,
czy od 1000 do 1 ?

Nullification

Data: 2009-11-22 19:40:32
Autor: abc
Krzyze !!!
Prawie wszystkie zachowane zabytki kultury europejskiej powstały z
inspiracji chrześcijańskiej.

Zwlaszcza te poczodzace ze starozytnej Grecji i Cesarstwa Rzymskiego.

Relatywnie, pogańskich zabytków zachowało się niewiele.  Chrześcijańskie są wszędzie, w całej Europie.

[...]

Nie interesuje mnie to, bo rozdział państwa od Kościoła jest absurdem.

Data: 2009-11-22 19:46:54
Autor: pluton
Krzyze !!!
> [...]
> czy od 1000 do 1 ?

Nie interesuje mnie to, bo rozdział państwa od Kościoła jest absurdem.

-Jasiu, co mamy z gesi ?
-Szmalec.
-A co jeszcze mamy z gesi ?
-Szmalec.
-Jasiu, a na czym spisz ?
-Na poduszce.
-A co czasem wychodzi z poduszki ?
-Pierze.
-Jasiu, to co jeszcze mamy z gesi ?
-Szmalec.

Nullification

Data: 2009-11-22 19:59:00
Autor: abc
Krzyze !!!
Szkoda czasu na rozstrząsanie spraw logicznie oczywistych.

Data: 2009-11-22 20:05:20
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
abc wrote:

Szkoda czasu na rozstrząsanie spraw logicznie oczywistych.

Noi łocywistałocywistość, zgodnie zlogikom dzisioj, pod wiecur, zrobis sem
dobze, jak lubis...

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Data: 2009-11-22 20:08:57
Autor: pluton
Krzyze !!!
Szkoda czasu na rozstrząsanie spraw logicznie oczywistych.

Dobrze, ze Einstein tak nie myslal, bo byc moze do dzis nie mielibysmy
teorii wzglednosci. I setek innych wynalazkow / teorii naukowych.

Nullification

Data: 2009-11-22 19:02:16
Autor: Polok_prawdziwy
Krzyze !!!
abc wrote:

Juz zygac sie chce od tej jalowej dsykusji o tym , czy w miejscach
publicznych wieszac , czy nie wieszac krzyze .

Religia nie jest sprawą prywatną, jest sprawą publiczną.

Chemmm...!?

- to musem mojego kukaracem z ksyzykiem na widok publicny prezemtować...?

Chmmm...
- mogem tak robić, ino cobymie za ekscebecjonisty niewzienły...

Krzyze !!!