Krzyże a sikaj±ce psy.

Data: 2009-12-07 08:18:42
Autor: WW
Krzyże a sikaj±ce psy.
Witam

Wczoraj na spacerze doznałem ol¶nienia. Widziałem, jak psy biegaj± wszędzie i obsikuj± wszystko, znacz±c swoje terytorium,
No przecież czarni robi± to samo i tak samo. Tylko zamiast sikać to wieszaj± krzyże.

Pozdrawiam
  WW
"Członkowie wspólnoty religijnej musz± tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

Data: 2009-12-07 10:09:19
Autor: Jadrys
Krzyże a sikaj±ce psy.
WW pisze:
[...]

Na tym wła¶nie polega rola "czarnych" - na krzewieniu wiary.. Byłoby bardzo dziwne gdyby tego nie robili.

Data: 2009-12-07 13:01:43
Autor: WW
Krzyże a sikaj±ce psy.
Jadrys pisze:
WW pisze:
[...]

Tego nie kwestionuje, zreszt± kundelki s± ulubionymi zwierzętami naszego purpurata.
Je¶li jednak zachowuj± się jak psy, to dlaczego mówi±, że to walka z ko¶ciołem?

Data: 2009-12-07 13:09:22
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:01:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
 [...]

"Członkowie wspólnoty religijnej musz± tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

 (c)Macka cytujesz ;o)))

 to co wyzej dziala tez w druga strone.
  "osoby nie bedace czlonkami wspolnoty religijnej musza  tolerowac i akceptowac zachowan wspolnoty religijnej nawet  jezeli wspolnota religina neguje ich zachowania i przekonania
 a nawet propaguje zasady wrogie ich przekonaniom".

 kijaszek ma dwa konce, przyjacielu. popadasz w skrajnosc.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:39:59
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 13:01:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
 [...]

"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

[...]

Nie jest moim przyjacielem.
A poza tym pierwsze słyszę, że uzasadnienie wyroku sadu interpretuje się odwrotnie.
A tym ten tekst jest.

Pozdrawiam
  WW
"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-07 14:14:47
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:39:59 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  kijaszek ma dwa konce, przyjacielu. popadasz w skrajnosc.

Nie jest moim przyjacielem.

 tak sie kolokwialnie mowi, bez urazy. nawet cie nie znam.

A poza tym pierwsze słyszę, że uzasadnienie wyroku sadu interpretuje się odwrotnie. A tym ten tekst jest.

 pokazuje ci, ze kij ma dwa konce. chcesz szacunku?
 no to szanuj innych. proste ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:46:45
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Nie jesteś moim przyjacielem. To słowo ma głęboki sens, nieuchwytny dla Was.

A powyższy tekst jest Orzeczeniem Europejskiej Komisji Praw Człowieka w Sztrasburgu.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-07 14:14:47
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:46:45 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  kijaszek ma dwa konce, przyjacielu. popadasz w skrajnosc.

Nie jeste¶ moim przyjacielem.

 tak sie kolokwialnie mowi do kogos kto nie do konca  zasluguje na szacunek. tylko nie nie obraz.

To słowo ma głęboki sens, nieuchwytny dla Was.

 czyli dla kogo? pisze we wlasnym imieniu.  skad u ciebie te komusze ciagoty ?
 bywales troche w swiecie a wciaz zachlystujesz sie socjalem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 15:24:24
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 13:46:45 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 kijaszek ma dwa konce, przyjacielu. popadasz w skrajnosc.
Nie jesteĹ› moim przyjacielem.

 tak sie kolokwialnie mowi do kogos kto nie do konca  zasluguje na szacunek. tylko nie nie obraz.

Miałem niestety rację.
Dla Was, którzy wolicie by "barankami, owieczkami czy inna nierogacizna" pasionymi przez czarnych, to właśnie może znaczyć. Zapewniam Cię jednak, że to słowo ma normalnych ludzi głębokie znaczenie, biegunowo odległe od znanej Wam definicji. Na określenie tym mianem trzeba sobie zasłużyć.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-07 15:40:11
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 15:24:24 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tak sie kolokwialnie mowi do kogos kto nie do konca >  zasluguje na szacunek. tylko nie nie obraz.

Miałem niestety rację.
  jak zawsze ;o)))

Dla Was,

 jeszcze raz ci powtarzam, pisze we wlasnym imieniu.

którzy wolicie by "barankami, owieczkami czy inna nierogacizna" pasionymi przez czarnych, to wła¶nie może znaczyć.

 czarne czy biale ? rozrozniasz jeszcze jakies kolory?
 zaliczas sie do "nierogacizny" czy "czerwonych swin" ?
 a widzisz... mysl troche zanim zaczniesz srac po krzakach.

Zapewniam Cię jednak, że to słowo ma normalnych ludzi głębokie znaczenie,

 wiec zachowuj sie normalnie. nie znizaj sie do oglupialej
 czeredy oszczekujacej kogos tylko dlatego ze nosi koloratke.

biegunowo odległe od znanej Wam definicji.

 powtarzam: moje opinie sa moimi opiniami. nie podpinaj mi ich  pod "was" czy kogokolwiek. nie jestem rzecznikiem czarnych
 ani czerwonych. po prostu podchodze do tego bez emocji.
 emocje wywoluje u innych. dlaczego? juz kiedys pisalem.

Na okre¶lenie tym mianem trzeba sobie zasłużyć.

 wiec przemysl swoje teksty z oszczywanie przez psy
 przydroznych krzyzy i porownanie tej sytuacji do
 zaznaczania terenu przez katabasow.  to ponizej twego poziomu. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 11:43:54
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:

 wiec przemysl swoje teksty z oszczywanie przez psy
 przydroznych krzyzy i porownanie tej sytuacji do
 zaznaczania terenu przez katabasow.  to ponizej twego poziomu.

To nie moja wina, ĹĽe zachowanie księży jest identyczne jak zachowanie kundli.  :-)

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-08 14:53:38
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 11:43:54 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  wiec przemysl swoje teksty z oszczywanie przez psy
>  przydroznych krzyzy i porownanie tej sytuacji do
>  zaznaczania terenu przez katabasow. >  to ponizej twego poziomu.

To nie moja wina, że zachowanie księży jest identyczne jak zachowanie kundli.  :-)

 oszczali ci nogawke ?  zanizasz poiom, oj zanizasz...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 15:43:47
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:

 oszczali ci nogawke ?  zanizasz poiom, oj zanizasz...

Wybacz, ale poziom proponowany przez Ciebie jest poza moim zasięgiem.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-09 14:36:05
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 15:43:47 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  oszczali ci nogawke ? >  zanizasz poiom, oj zanizasz...
Wybacz, ale poziom proponowany przez Ciebie jest poza moim zasięgiem.

 no coz, w takim razie znize sie do twego ;o))
 porownywales zaznaczanie terenu przez sikajace
 psy do wywieszania krzyzy przez klechow?  czy to twoj aktualny poziom ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-10 07:22:35
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:

 no coz, w takim razie znize sie do twego ;o))
 porownywales zaznaczanie terenu przez sikajace
 psy do wywieszania krzyzy przez klechow?

Bo  jest tym samym w swej istocie.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-10 15:04:47
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Thu, 10 Dec 2009 07:22:35 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  no coz, w takim razie znize sie do twego ;o))
>  porownywales zaznaczanie terenu przez sikajace
>  psy do wywieszania krzyzy przez klechow?

Bo  jest tym samym w swej istocie.

 coz, pomylilem sie co do ciebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-10 20:07:26
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Ja takĹĽe i w tym siÄ™ nareszcie zgadzamy.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-07 12:54:58
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 08:18:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Wczoraj na spacerze doznałem ol¶nienia. Widziałem, jak psy biegaj± wszędzie i obsikuj± wszystko, znacz±c swoje terytorium,

 nadstawiles swoja nogawke od spodni ?

No przecież czarni robi± to samo i tak samo. Tylko zamiast sikać to wieszaj± krzyże.

 czujesz sie oszczany?  jezli zbyt malo to wybierz sie na cmentarz.
 moze byc komunalny.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:04:22
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 08:18:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Wczoraj na spacerze doznałem olśnienia. Widziałem, jak psy biegają wszędzie i obsikują wszystko, znacząc swoje terytorium,

 nadstawiles swoja nogawke od spodni ?

No przecież czarni robią to samo i tak samo. Tylko zamiast sikać to wieszają krzyże.

 czujesz sie oszczany?  jezli zbyt malo to wybierz sie na cmentarz.
 moze byc komunalny.

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-07 13:10:17
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:04:22 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie w±tpliwo¶ci.

 tym razem cytujesz adamsa ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:42:42
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 13:04:22 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

 tym razem cytujesz adamsa ;o)))

Nie, Orzeczenie Europejskiej Komisji Praw Człowieka w Sztrasburgu mój niedouczony adwersarzu.
ZresztÄ… w sprawie kontra polskie mohery.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-07 14:14:47
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:42:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tym razem cytujesz adamsa ;o)))

Nie, Orzeczenie Europejskiej Komisji Praw Człowieka w Sztrasburgu mój niedouczony adwersarzu.

 oj, poszukam w sieci, to zdanie bylo autorstwa adamsa.
 o sprawie dotyczacej UKPCz pisales w innym watku.

Zreszt± w sprawie kontra polskie mohery.

 a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ?  kijaszek ma dwa konce moj inaczej wyksztalcony adwersarzu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 15:32:26
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Czekam z niecierpliwością. Przy okazji zapoznaj się z owym orzeczeniem jako odpowiedzią na skargę złożoną do tej komisji przez pewnego artystę, którego w klechistanie ścigano za namalowanie obrazka z kobieta trzymająca dziecko w masce gazowej.

ZresztÄ… w sprawie kontra polskie mohery.

 a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ?

Od nich niczego nie oczekuje. To stado "barankĂłw boĹĽych" ktĂłrym steruje cwaniak, Rydzykiem zwany.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-07 15:49:46
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 15:32:26 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  oj, poszukam w sieci, to zdanie bylo autorstwa adamsa.
>  o sprawie dotyczacej UKPCz pisales w innym watku.

Czekam z niecierpliwo¶ci±. Przy okazji zapoznaj się z owym orzeczeniem jako odpowiedzi± na skargę złożon± do tej komisji przez pewnego artystę, którego w klechistanie ¶cigano za namalowanie obrazka z kobieta trzymaj±ca dziecko w masce gazowej.

 rajcuje cie ten temat? pamietaj, ze kij ma 2 konce.
 pamietasz rozpiete na krzyzu genitalia? pewnie tak.
 a wyobraz sobie podobna sytuacje gdzies w kraju arabskim.

>  a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam >  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ? Od nich niczego nie oczekuje. To stado "baranków bożych" którym steruje cwaniak, Rydzykiem zwany.

 to twoj problem? wiec po jaka cholere sie napalasz ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 11:45:30
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
[...]

A gdzie obiecana odpowiedĹş ?

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-08 14:53:38
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 11:45:30 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  rajcuje cie ten temat? pamietaj, ze kij ma 2 konce.
>  pamietasz rozpiete na krzyzu genitalia? pewnie tak.
>  a wyobraz sobie podobna sytuacje gdzies w kraju arabskim.

A gdzie obiecana odpowiedĽ ?

 powtrzam, zdanie o tym, ze "lepiej milczec i sprawic wrazenie
 idioty, niz sie odezwac..." bylo autorstwa adamsa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 15:44:26
Autor: WW
KrzyĹĽe a sikajÄ…ce psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Przepraszam, mnie chodzi o zdanie w podpisie.

Pozdrawiam
  WW

Data: 2009-12-09 14:36:05
Autor: =he®sk=
Krzyże a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 15:44:26 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  powtrzam, zdanie o tym, ze "lepiej milczec i sprawic wrazenie
>  idioty, niz sie odezwac..." bylo autorstwa adamsa.

Przepraszam, mnie chodzi o zdanie w podpisie.

 a mi to co wyzej. zdanie w sig'u swego czasu uzywal (c)maciek.
 wracajac do meritum: kij na dwa konce, ateisci tez powinni
 przyjac z pokora fakt, ze ktos ich poglady nazwie wrogimi.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Krzyże a sikaj±ce psy.