Krzy¿e a sikaj±ce psy.

Data: 2009-12-07 12:54:58
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 08:18:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Wczoraj na spacerze dozna³em ol¶nienia. Widzia³em, jak psy biegaj± wszêdzie i obsikuj± wszystko, znacz±c swoje terytorium,

 nadstawiles swoja nogawke od spodni ?

No przecie¿ czarni robi± to samo i tak samo. Tylko zamiast sikaæ to wieszaj± krzy¿e.

 czujesz sie oszczany?  jezli zbyt malo to wybierz sie na cmentarz.
 moze byc komunalny.

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:04:22
Autor: WW
Krzyże a sikające psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 08:18:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Wczoraj na spacerze doznałem olśnienia. Widziałem, jak psy biegają wszędzie i obsikują wszystko, znacząc swoje terytorium,

 nadstawiles swoja nogawke od spodni ?

No przecież czarni robią to samo i tak samo. Tylko zamiast sikać to wieszają krzyże.

 czujesz sie oszczany?  jezli zbyt malo to wybierz sie na cmentarz.
 moze byc komunalny.

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
  WW
"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-07 13:10:17
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:04:22 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Lepiej milczeæ, ni¿ siê odezwaæ i rozwiaæ wszelkie w±tpliwo¶ci.

 tym razem cytujesz adamsa ;o)))

Data: 2009-12-07 13:42:42
Autor: WW
Krzyże a sikające psy.
=he®sk= pisze:
On Mon, 07 Dec 2009 13:04:22 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

 tym razem cytujesz adamsa ;o)))

Nie, Orzeczenie Europejskiej Komisji Praw Człowieka w Sztrasburgu mój niedouczony adwersarzu.
ZresztÄ… w sprawie kontra polskie mohery.

Data: 2009-12-07 14:14:47
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 13:42:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tym razem cytujesz adamsa ;o)))

Nie, Orzeczenie Europejskiej Komisji Praw Cz³owieka w Sztrasburgu mój niedouczony adwersarzu.

 oj, poszukam w sieci, to zdanie bylo autorstwa adamsa.
 o sprawie dotyczacej UKPCz pisales w innym watku.

Zreszt± w sprawie kontra polskie mohery.

 a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ?  kijaszek ma dwa konce moj inaczej wyksztalcony adwersarzu.

Data: 2009-12-07 15:32:26
Autor: WW
Krzyże a sikające psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Czekam z niecierpliwością. Przy okazji zapoznaj się z owym orzeczeniem jako odpowiedzią na skargę złożoną do tej komisji przez pewnego artystę, którego w klechistanie ścigano za namalowanie obrazka z kobieta trzymająca dziecko w masce gazowej.

ZresztÄ… w sprawie kontra polskie mohery.

 a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ?

Od nich niczego nie oczekuje. To stado "baranków bożych" którym steruje cwaniak, Rydzykiem zwany.

Data: 2009-12-07 15:49:46
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Mon, 07 Dec 2009 15:32:26 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  oj, poszukam w sieci, to zdanie bylo autorstwa adamsa.
>  o sprawie dotyczacej UKPCz pisales w innym watku.

Czekam z niecierpliwo¶ci±. Przy okazji zapoznaj siê z owym orzeczeniem jako odpowiedzi± na skargê z³o¿on± do tej komisji przez pewnego artystê, którego w klechistanie ¶cigano za namalowanie obrazka z kobieta trzymaj±ca dziecko w masce gazowej.

 rajcuje cie ten temat? pamietaj, ze kij ma 2 konce.
 pamietasz rozpiete na krzyzu genitalia? pewnie tak.
 a wyobraz sobie podobna sytuacje gdzies w kraju arabskim.

>  a tak konkretnie ? widzisz, mowisz mohery a sam >  czego oczekujesz? szacunku od "moherow" ? Od nich niczego nie oczekuje. To stado "baranków bo¿ych" którym steruje cwaniak, Rydzykiem zwany.

 to twoj problem? wiec po jaka cholere sie napalasz ?

Data: 2009-12-08 11:45:30
Autor: WW
Krzyże a sikające psy.
=he®sk= pisze:
[...]

A gdzie obiecana odpowiedź ?

Data: 2009-12-08 14:53:38
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 11:45:30 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  rajcuje cie ten temat? pamietaj, ze kij ma 2 konce.
>  pamietasz rozpiete na krzyzu genitalia? pewnie tak.
>  a wyobraz sobie podobna sytuacje gdzies w kraju arabskim.

A gdzie obiecana odpowied¼ ?

 powtrzam, zdanie o tym, ze "lepiej milczec i sprawic wrazenie
 idioty, niz sie odezwac..." bylo autorstwa adamsa.

Data: 2009-12-08 15:44:26
Autor: WW
Krzyże a sikające psy.
=he®sk= pisze:
[...]

Przepraszam, mnie chodzi o zdanie w podpisie.

Data: 2009-12-09 14:36:05
Autor: =he®sk=
Krzy¿e a sikaj±ce psy.
On Tue, 08 Dec 2009 15:44:26 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  powtrzam, zdanie o tym, ze "lepiej milczec i sprawic wrazenie
>  idioty, niz sie odezwac..." bylo autorstwa adamsa.

Przepraszam, mnie chodzi o zdanie w podpisie.

 a mi to co wyzej. zdanie w sig'u swego czasu uzywal (c)maciek.
 wracajac do meritum: kij na dwa konce, ateisci tez powinni
 przyjac z pokora fakt, ze ktos ich poglady nazwie wrogimi.