Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kiero wców chowają przy drogach"

Data: 2011-10-30 02:53:56
Autor: stevep
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kiero wców chowają przy drogach"
Dnia 29-10-2011 o 19:21:06 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Gorzowski radny Jerzy Wierchowicz chce przerwać "rytuał" stawiania krzyży
przy drogach w mieście. Napisał interpelację do prezydenta Tadeusza
Jędrzejczaka w sprawie umieszczania symboli religijnych przy drogach..  Chce,
aby krzyże, znicze i inne przedmioty mające upamiętniać tragicznie
zmarłych, zniknęły z poboczy. Swoje stanowisko uzasadnia tym, że
rozpraszają one kierowców i mogą doprowadzić do tragedii.

- Pobocza i drogi nie są miejscami do stawiania krzyży i zniczy. Dla  mnie -
jako wierzącego - jest to profanacja. Chodniki i pobocza nie są miejscami
godnymi dla krzyża. Jest to nieposzanowanie symbolu religijnego.  Miejscami
czczenia zmarłych jest kościół i cmentarz - sugeruje radny Nadziei Dla
Gorzowa (klub powstał z radnych startujących z komitetu wyborczego
Jędrzejczaka).

Radnego popiera Andrzej Szyjkowski, były kierowca rajdowy z Gorzowa. -
Stawianie krzyży przy drodze to zachowanie antychrześcijańskie i
antyreligijne. Od czczenia pamięci zmarłego nie są pobocza, na które  sikają
psy i koty! Jesteśmy pod tym względem zaściankiem. W innych krajach  czegoś
takiego nie ma - podkreśla Szyjkowski. I dodaje: - Pamiętam sytuację,  kiedy
do Polski przyjechał mój kolega, dziennikarz motoryzacyjny z Wielkiej
Brytanii. Zapytany na konferencji prasowej o pierwsze wrażenia z Polski,
odpowiedział : "Nie wiedziałem, że u was kierowców chowa się przy  drogach".

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10557700,Radny_Wierchowicz_apeluje__Niech_krzyze__znicze_i.html

Podobała mi się wypowiedź aktora Grabowskiego (Kiepski) w "Śniadaniu  mistrzów", który twierdził, że krzyż nie powinien wisieć w publicznych  miejscach, a potem rozpiął koszulę pokazał krzyżyk zawieszony na szyji  powiedział tu i w sercu ma u mnie miejsce.

--
stevep

Data: 2011-10-31 19:15:17
Autor: Zennon
[...]

Jeszcze istnieją prawdziwi chrześcijanie w tym kraju...

Zennon

Data: 2011-10-31 19:20:15
Autor: Paweł
W dniu 31.10.2011 19:15, Zennon pisze:
[...]

ciekawe czy Grabowski  jest bardzo zadowolony z tego że kojarzy się tylko z Kiepskim
[...]

oczywiście. piszesz tak jakby ktoś tu katolików prześladował.

--
Paweł

Data: 2011-11-01 16:39:19
Autor: stevep
Dnia 31-10-2011 o 19:20:15 Paweł <jas@nie.doczekal> napisał(a):

[...]

Nie taki on kiepski, skoro rozumie, że obnoszenie się z krzyżem to nie  jest na pokaz.

--
stevep

Data: 2011-11-03 13:34:26
Autor: Antenka
On 30 Paź, 02:53, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-10-2011 o 19:21:06 Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisał(a):

> [...]

miejscach, a potem rozpiął koszulę pokazał krzyżyk zawieszony na szyji
powiedział tu i w sercu ma u mnie miejsce.<

Ten  rzyd z Polsatu? O czwartej żonie tego starego capa już nie
wspomnę. Taka persona nie ma prawa odzywać się w sprawach wiary i
moralności, bo sam jest sprawcą  publiczne zgorszenie.

"Po owocach ich poznacie" . Póki co owce tego pana  są mocno nadgniłe..

Antenka

Data: 2011-11-03 22:05:07
Autor: Paweł
W dniu 03.11.2011 21:34, Antenka pisze:
 Póki co owce tego pana  są mocno nadgniłe.

lol

--
Paweł

Data: 2011-11-03 22:19:57
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Martuchna "Rezydent" Dubieniecka ma prawo?

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-04 05:12:34
Autor: abangel666
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Kościół katolicki chce leczyć gejów z gejostwa.... proponuje leczyć
Kosciołowi Żydów z żydowstwa i Murzynów z murzynowstwa....
A potem pieprznąć się w katolicka czaszkę... i to mocno.

ab,

Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kiero wców chowają przy drogach"