Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"

Data: 2011-10-29 19:21:06
Autor: Grzegorz Z.
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Gorzowski radny Jerzy Wierchowicz chce przerwać "rytuał" stawiania krzyży
przy drogach w mieście. Napisał interpelację do prezydenta Tadeusza
Jędrzejczaka w sprawie umieszczania symboli religijnych przy drogach. Chce,
aby krzyże, znicze i inne przedmioty mające upamiętniać tragicznie
zmarłych, zniknęły z poboczy. Swoje stanowisko uzasadnia tym, że
rozpraszają one kierowców i mogą doprowadzić do tragedii.

- Pobocza i drogi nie są miejscami do stawiania krzyży i zniczy. Dla mnie -
jako wierzącego - jest to profanacja. Chodniki i pobocza nie są miejscami
godnymi dla krzyża. Jest to nieposzanowanie symbolu religijnego. Miejscami
czczenia zmarłych jest kościół i cmentarz - sugeruje radny Nadziei Dla
Gorzowa (klub powstał z radnych startujących z komitetu wyborczego
Jędrzejczaka).

Radnego popiera Andrzej Szyjkowski, były kierowca rajdowy z Gorzowa. -
Stawianie krzyży przy drodze to zachowanie antychrześcijańskie i
antyreligijne. Od czczenia pamięci zmarłego nie są pobocza, na które sikają
psy i koty! Jesteśmy pod tym względem zaściankiem. W innych krajach czegoś
takiego nie ma - podkreśla Szyjkowski. I dodaje: - Pamiętam sytuację, kiedy
do Polski przyjechał mój kolega, dziennikarz motoryzacyjny z Wielkiej
Brytanii. Zapytany na konferencji prasowej o pierwsze wrażenia z Polski,
odpowiedział : "Nie wiedziałem, że u was kierowców chowa się przy drogach".

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10557700,Radny_Wierchowicz_apeluje__Niech_krzyze__znicze_i.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-29 19:34:24
Autor: pluton
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
- Pobocza i drogi nie są miejscami do stawiania krzyży i zniczy. Dla
mnie -
jako wierzącego - jest to profanacja.

Ten pan gleboko sie myli. Krzyz powinien nam towarzyszyc w kazdym kiblu,
poniewaz sranie i szczanie  jest czynnoscia wymagajaca glebokiego
namyslu religijnego i nie moze odbywac sie bez krzyza.
Krzyz powinien nam rowniez towarzyszyc w czasie kopulacji, a wiec powinien
wisiec w kazdej agencji towarzyskiej.

Nie wyobrazam sobie rowniez popielniczki bez krzyza. Jak mozna palic bez
krzyza ?

No i wreszczie napierdalanie niewiernych: jes mozliwe tylko krzyzem.

Krzyz w kazdym kiblu, burdelu i palarni !!!!

Nullification

Data: 2011-10-29 19:39:55
Autor: sofu

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8hdjb$ojb$1inews.gazeta.pl...
[...]

W palarni to ku przestrodze jako memento mori.

sofu

Data: 2011-10-30 10:21:17
Autor: Polok_Prawdziwy
pluton wrote:

[...]

Asłysołem, ze PIMGWINY załokronlajom kżyżyki inimi sem zrana i wiecora dobże robiom...

Data: 2011-10-29 19:37:22
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:ple2a2rj3aw7$.djqmy51gh5d8.dlg40tude.net...
[...]

Ależ dla czego tak?!
Można przecież ustawiać krzyże np. przy szaletach publicznych jako informacja gdzie się te bardzo ważne prtzybytki znajdują.

sofu

Data: 2011-10-30 02:53:56
Autor: stevep
Dnia 29-10-2011 o 19:21:06 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

[...]

Podobała mi się wypowiedź aktora Grabowskiego (Kiepski) w "Śniadaniu  mistrzów", który twierdził, że krzyż nie powinien wisieć w publicznych  miejscach, a potem rozpiął koszulę pokazał krzyżyk zawieszony na szyji  powiedział tu i w sercu ma u mnie miejsce.

--
stevep

Data: 2011-10-31 19:15:17
Autor: Zennon
[...]

Jeszcze istnieją prawdziwi chrześcijanie w tym kraju...

Zennon

Data: 2011-10-31 19:20:15
Autor: Paweł
W dniu 31.10.2011 19:15, Zennon pisze:
[...]

ciekawe czy Grabowski  jest bardzo zadowolony z tego że kojarzy się tylko z Kiepskim
[...]

oczywiście. piszesz tak jakby ktoś tu katolików prześladował.

--
Paweł

Data: 2011-11-01 16:39:19
Autor: stevep
Dnia 31-10-2011 o 19:20:15 Paweł <jas@nie.doczekal> napisał(a):

[...]

Nie taki on kiepski, skoro rozumie, że obnoszenie się z krzyżem to nie  jest na pokaz.

--
stevep

Data: 2011-11-03 13:34:26
Autor: Antenka
On 30 Paź, 02:53, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-10-2011 o 19:21:06 Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisał(a):

> [...]

miejscach, a potem rozpiął koszulę pokazał krzyżyk zawieszony na szyji
powiedział tu i w sercu ma u mnie miejsce.<

Ten  rzyd z Polsatu? O czwartej żonie tego starego capa już nie
wspomnę. Taka persona nie ma prawa odzywać się w sprawach wiary i
moralności, bo sam jest sprawcą  publiczne zgorszenie.

"Po owocach ich poznacie" . Póki co owce tego pana  są mocno nadgniłe..

Antenka

Data: 2011-11-03 22:05:07
Autor: Paweł
W dniu 03.11.2011 21:34, Antenka pisze:
 Póki co owce tego pana  są mocno nadgniłe.

lol

--
Paweł

Data: 2011-11-03 22:19:57
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Martuchna "Rezydent" Dubieniecka ma prawo?

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-04 05:12:34
Autor: abangel666
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Kościół katolicki chce leczyć gejów z gejostwa.... proponuje leczyć
Kosciołowi Żydów z żydowstwa i Murzynów z murzynowstwa....
A potem pieprznąć się w katolicka czaszkę... i to mocno.

ab,

Data: 2011-10-30 10:24:58
Autor: Polok_Prawdziwy
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Grzegorz Z. wrote:

KżYżE i REKLAMY NAZBITOM MORDEM zdrug wypierdolić bytsa...

Jedyne zecy, wturemie nierozprasajom, to pikne Łukrajinki, albo inkse miniuwy...

Censto zrestom zatsymujem siem psynich, cobyim gżechy pomieżyć...

Data: 2011-10-30 15:15:14
Autor: Mr Bean
On 30/10/2011 1:21 AM, Grzegorz Z. wrote:
Gorzowski radny Jerzy Wierchowicz chce przerwać "rytuał" stawiania krzyży
przy drogach w mieście.

Jakoś nie widziałem protestów przeciwko jarmułkom, menorom i czarczafami.

:(

Data: 2011-10-30 09:13:31
Autor: Artur Kosmal
W dniu 2011-10-30 08:15, Mr Bean pisze:
[...]

Bo zyjac teraz w sporym miescie osobiscie nie widzialem powyzszych na ulicach.

Data: 2011-10-30 11:57:23
Autor: stevep
Dnia 30-10-2011 o 08:15:14 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

[...]

A chodzą w nich w sejmie?

--
stevep

Data: 2011-10-30 14:45:55
Autor: Paweł
W dniu 30.10.2011 11:57, stevep pisze:
[...]

wg mnie mogą chodzić. w chustach, jarmułkach, z krzyżykami, jak kto chce.

--
Paweł

Data: 2011-10-31 05:30:10
Autor: stevep
Dnia 30-10-2011 o 14:45:55 Paweł <jas@nie.doczekal> napisał(a):

[...]

A nago też i róbta co chceta?

--
stevep

Data: 2011-10-31 19:13:16
Autor: Paweł
W dniu 31.10.2011 05:30, stevep pisze:
[...]

nago nie, marzli by

--
Paweł

Data: 2011-11-04 14:08:42
Autor: Antenka
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
On 31 Paź, 05:30, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> w

A nago też i róbta co chceta?<

Świnia!

Antenka

Data: 2011-11-02 07:03:44
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j8jkec$9t4$1node2.news.atman.pl...
[...]

A zdajesz sobie sprawę Pawle co to jest reklama i propagowanie symboli?
Krzyżyk wiszący na ścianie to dla KRK to samo co białe litery na czerwonym
tle w przypadku CocaColi albo znak falki dla Nike albo trzy paski Adidasa.
Mówisz, że nie ma nic złego w wieszaniu krzyży, ale chciałbyś też mieć ściany
szkół i sejmu obwieszone plakatami Nike, Adidasa i CocaColi?
Dlaczego państwo polskie miałoby robić darmową reklamę KRK?

Data: 2011-11-02 19:28:01
Autor: Paweł
W dniu 02.11.2011 13:03, Pszemol pisze:
[...]

nic o wieszaniu nie pisałem. pisałem o tym że każdy powinien móc chodzić jak mu pasuje.

--
Paweł

Data: 2011-11-02 13:33:09
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j8s23c$qb3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak będzie nosił na koszuli dużą swastykę na plecach też nie masz z tym problemu?

Data: 2011-11-02 19:45:35
Autor: Paweł
W dniu 02.11.2011 19:33, Pszemol pisze:
[...]

sprowadzanie do absurdu to znany chwyt, daruj go sobie.

--
Paweł

Data: 2011-11-02 16:46:59
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j8s34f$rg4$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie do absurdu - raczej uświadomienie Ci że propagowanie jakichkolwiek
symboli, w tym symboli religijnych, nie jest błahą, trywialną kwestią na
którą można machnąć ręką i przejść do porządku dziennego. Te symbole
stanowią ważną rolę i ich świadome używanie i wykorzystywanie przynosi
wymierne wpływy na resztę społeczeństwa. Nie zaniedbuj więc tego tematu
tylko dlatego że symbole KRK wywołują ciut mniej kontrowersji niż swastyka.
Dla przykładu - krzyż wiszący w publicznej szkole na ścianie NIE JEST
symbolem tolerancji religijnej. Tak samo jak obsikanie drzewa przez
psa nie jest neutralnym symbolem tolerancji innych psów w terenie...
Taki krzyż przekazuje wyraźnie wiadomość że KRK jest cacy a inni be
i na pewno nie daje poczucia gościnności dla dzieci z rodzin ateistycznych
czy innych wyznań których jest nie mało w Polsce...
A więc albo plularyzm i tolerancja innych wyznań i wtedy krzyże trzymamy
u siebie w domach i kościołach albo państwo wyznaniowe gdzie są równi
i równiejsi i wtedy wieszamy krzyże gdzie popadnie i gdzie się tylko da, jak
przystało na psy obsikujące swój rewir...

Data: 2011-11-03 19:53:30
Autor: Paweł
W dniu 02.11.2011 22:46, Pszemol pisze:
[...]

czy chcesz żebyśmy chodzili wszyscy w jednolitych białych strojach? bez żadnych symboli? ale zaraz, czy biel też nie jest symbolem czegoś? na pewno jest. każdy kolor jest symbolem czegoś. więc co mam na siebie włożyć żeby nie propagować jakichkolwiek symboli?

--
Paweł

Data: 2011-11-03 20:37:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Paweł" <jas@nie.doczekal> napisał w wiadomości news:j8unv5$h6d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Biel jest symbolem śmierci.

Data: 2011-11-03 23:36:08
Autor: zeusx
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb2ed8c$0$2182$65785112news.neostrada.pl...

[...] Te symbole
[...]

Chyba u ciebie w domu bo w Polsce zawsze byla symbolem czystości. I nie o "znany proszek" mi chodzi:->
zx

Data: 2011-11-04 08:58:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j8v50l$1i4$1news.onet.pl...

[...]

Nie było ograniczeń do terenu Polski.
http://www.obcasy.pl/index.php?art=1&dzial=150&dzial2=398

Data: 2011-11-04 11:13:19
Autor: Pszemol
"zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> wrote in message news:j8v50l$1i4$1news.onet.pl...
[...]

Głupoty gadasz - panna młoda do ślubu zakłada białą suknię
bo ślub się ze śmiercią każdemu kojarzy ;-)

Data: 2011-11-04 23:09:42
Autor: zeusx

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j90hkv.20c.0poczta.onet.pl...
[...]

:-))))))))))))))
ale to właściwie facet powinien mieć bialy garniak. Kobiecie spelnilo się mazenie;-)
zx

Data: 2011-11-04 11:12:24
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j8unv5$h6d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Teraz to Ty sprowadzasz sytuację do absurdu.
A i owszem - w pewnych rejonach USA gdzie grasują gangi oznaczające
swój terem i członków grupy kolorami robi się też zakazy chodzenia do
szkoły w takich kolorach. W Polsce, jak sądzę, potyczki gangów do szkół
się jeszcze nie przenoszą i na szczęście mamy tylko problem z symbolami
religijnymi...

Data: 2011-11-04 19:22:31
Autor: Paweł
W dniu 04.11.2011 17:12, Pszemol pisze:
[...]

ale to ty pisałeś o unikaniu jakichkolwiek symboli. i nie mamy problemu z symbolami religijnymi, ja nie mam.

--
Paweł

Data: 2011-11-04 14:47:22
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j91ah2$49v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Miałem na myśli konkretne symbole a nie kolory...

i nie mamy problemu z symbolami religijnymi, ja nie mam.

Być może dlatego, że należysz do tej większości religijnej która
powiesiła w szkołach krzyże i krzyżami ozdabia polskie drogi?
Ciekawe czy nie miałbyś problemu gdybyś był np muzułmaninem
lub żydem i Twoje dzieci chodziły do polskiej szkoły w której
mimo jej świeckości wisiałyby na ścianach krzyże katolickie
wyraźnie sugerujące "kto tu rządzi"...

Data: 2011-11-04 21:15:12
Autor: Paweł
W dniu 04.11.2011 20:47, Pszemol pisze:

ale to ty pisałeś o unikaniu jakichkolwiek symboli.

Miałem na myśli konkretne symbole a nie kolory...

kolor to konkretny symbol. wszystko jest jakimś symbolem.

i nie mamy problemu z symbolami religijnymi, ja nie mam.

Być może dlatego, że należysz do tej większości religijnej która
powiesiła w szkołach krzyże i krzyżami ozdabia polskie drogi?

to się robi nudne. nie mam nic przeciwko krzyżykowi na szyi, nie na ścianie Sejmu czy sali w szkole.  zacytuję "wg mnie mogą chodzić. w chustach, jarmułkach, z krzyżykami, jak kto chce. "

--
Paweł

Data: 2011-11-04 16:02:09
Autor: Pszemol
"Paweł" <jas@nie.doczekal> wrote in message news:j91h4g$b14$1node2.news.atman.pl...
W dniu 04.11.2011 20:47, Pszemol pisze:

ale to ty pisałeś o unikaniu jakichkolwiek symboli.

Miałem na myśli konkretne symbole a nie kolory...

kolor to konkretny symbol. wszystko jest jakimś symbolem.

To że jest jakimś nie znaczy że jest konkretnym, uniwersalnie
rozpoznawalnym, jak krzyż z Jezusem do niego przybitym.

[...]

Zgoda, ale jednak na swastykę na koszuli się skrzywiłeś...

Data: 2011-11-04 23:18:28
Autor: Paweł
W dniu 04.11.2011 22:02, Pszemol pisze:
[...]

mam wrażenie że to symbol rozpoznawalny tu i teraz. jest całkiem sporo miejsc na Ziemi gdzie musiałbyś dopiero wytłumaczyć co to za symbol.
[...]

ale nie chcę zabraniać wszystkim wszystkiego dlatego że mam problem z jednym czy dwoma symbolami.

--
Paweł

Data: 2011-11-02 23:14:01
Autor: zeusx

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j8rgtl.5v8.0poczta.onet.pl...
[...]>> nic o wieszaniu nie pisałem. pisałem o tym że każdy powinien móc chodzić
jak mu pasuje.

Jak będzie nosił na koszuli dużą swastykę na plecach też nie masz z tym problemu?

W USA nie mają z tym problemu podobnie jak w większości azjatyckich państwach. Brzydzi cię taka wolność? To może i taki sam jak wolnościowiec jestes demokrata?
zx

Data: 2011-11-02 19:17:51
Autor: Pszemol
"zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> wrote in message news:j8sfb7$o6q$1news.onet.pl...
[...]

To nie wolność mnie brzydzi tylko aktywna reklama pewnych chorych idei.
A zwłaszcza gdy dzieje się ona w państwowych, świeckich szkołach.

Data: 2011-10-30 20:26:06
Autor: abangel666
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"

Użytkownik stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:op.v35vdxtr50oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 30-10-2011 o 08:15:14 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

Jakoś nie widziałem protestów przeciwko jarmułkom, menorom i czarczafami.

A chodzą w nich w sejmie?

-- -- -- -- --

Ano własnie!
Żyję tu juz prawie 40 lat.... i Żyda na oczy nie widziałam; a katoli od
cholery i troche; częściej przychoidzą do mnie do domu po datki niz jehowi
.... daj datek: róża dla Maryji... dla Grzyba
Od kilku lat im mówię, że jestem satanistką a te wciąż do mnie przyłażą.....
ku*** katolskie; beczące owce.

Żeby było jasne; bo katole skurwiele zaraz mi to wypomna; pluję na koran;
depczę po nim! Jasne skurwiele? Beczące owce?

Katole! Beczcie jak wam pasterz nakazuje! Beczcie!

ab.

..

Data: 2011-10-30 21:14:21
Autor: Polok_Prawdziwy

napisał:op.v35vdxtr50oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl... Dnia
[...]

Maryna...!?

ŁOJEZUSICKUśWINTYIMARYNOMATKOJEGOPSENIGDYNIEWYMOLESTOWANO...!!!

- tomci rod....!!!

Ciesemsiem łokrutnie, zejakoś MONDRO Maryna tukej zawitała...!

Cosobom prezentujes, jesce niewim, ale wystarcymi, zetych WATYKOńCKICH WIEPSZUW po wypasionych zadkach byś kopała - toćto łotwojej strasnej ymteligencji świadcy izłochotom psychylem kapelusa psed tobom...!

Jakjesce cycory wielgachne i sparkem wilgotnom mos, topowim, ześ łokrutnie śwarno baba jezd...!

Data: 2011-10-30 23:59:26
Autor: abangel666
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Niech żyje FAI y la CNT!
Niech zyje towarzysz Zapatero! towarzycz Chavez; towarzysz Evo Morales!

Niech żyje wolnośc i komunizm!
Precz z klerem!
50 mld zł. te skurwiele ciagną z budżetu7; dasrmozjady; tłuste świnie....
psy watykańskie; kundle.

ab.
Liberte, Egalite, Fraternite!

Data: 2011-10-31 12:15:08
Autor: jadrys
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u wa s kierowców chowają przy drogach"
W dniu 2011-10-30 23:59, abangel666 pisze:
Niech Ĺźyje FAI y la CNT!
[...]

Z tymi zachwytami nad Komunizmem radzę się wstrzymać. Umyślono że to jest nielegalne i grozi za to kara.

Data: 2011-10-31 23:55:40
Autor: Polok_Prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

ROZPOWSECHNIANIE, JAMDRYSIE, rozpowsechnianie...!!!

- ajeśli prywatnie nadtymsiem zachwycom, tomie syćkie WDUPEM WYCMOKAć MOGOM...!!!

Data: 2011-11-02 20:16:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-31 23:55, Polok_Prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

A to napisane powyżej przez abangel666 jak byś zakwalifikował? - Jako krytykę, czy propagację?

Data: 2011-10-31 05:32:06
Autor: stevep
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Dnia 30-10-2011 o 20:26:06 abangel666 <abangel666@poczta.onet.pl>  napisał(a):

UÂżytkownik stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> w wiadomoÂści do grup
dyskusyjnych  napisaÂł:op.v35vdxtr50oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 30-10-2011 o 08:15:14 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisaÂł(a):

JakoÂś nie widziaÂłem protestĂłw przeciwko jarmuÂłkom, menorom i  czarczafami.

A chodzÂą w nich w sejmie?

-- -- -- -- --

Ano wÂłasnie!
ÂŻyjĂŞ tu juz prawie 40 lat.... i ÂŻyda na oczy nie widziaÂłam; a katoli od
cholery i troche; czĂŞÂściej przychoidzÂą do mnie do domu po datki niz  jehowi
... daj datek: ró¿a dla Maryji... dla Grzyba
Od kilku lat im mĂłwiĂŞ, Âże jestem satanistkÂą a te wci¹¿ do mnie  przyÂła¿¹.....
ku*** katolskie; beczÂące owce.

ÂŻeby byÂło jasne; bo katole skurwiele zaraz mi to wypomna; plujĂŞ na koran;
depczĂŞ po nim! Jasne skurwiele? BeczÂące owce?

Katole! Beczcie jak wam pasterz nakazuje! Beczcie!

ab.

.

To zapytaj mkarwana, boukuna i inne podobne indywidua bo oni nie widzą  dookoła nikogo innego tylko ĹźydkĂłw.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-31 03:48:26
Autor: abangel666
Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"
Ponad 30 lat juz tu zyje; i owszem widziałam Żodów; poznałam,; jednego w
Chorwacji; drugiego na Sycylii i dwóch we Francji... a boukuny i karwany to
szajbusy popieprzone zatrutą, spleśniałą hostyją katolicką.

Niech żrą hostuje z łapy klechy jak psy kiełbasę z łapy swojego pana.
To nie ludzie!
Bo człowiek ma honor! Katolik honoru nie ma!

ab.

Data: 2011-10-30 22:38:43
Autor: kefirh
W dniu 2011-10-29 19:21, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Gówno prawda kaumucki pedrylu.
Krzyże w rowach ze świeczkami widzę w całej ojropie.
Inna sprawa z ich wymową :metafizyczną".
Ale odgórnie zakazywać?!
Toz to tylko umysł sowiecki umie i czyni!

k.

Data: 2011-10-31 09:38:05
Autor: T.
[...]

Z reguły stawia się pomniki w miekscach katastrof. Nie wiedzę w tym nic dziwnego. Jest tam, gdzie rozbił się samolot w lesie Kabackim, tam, gdzie zginęli Żwirko i Wigura, tam, gdzie wydarzyła sie katadtrofa pod Otłoczynem i w wielu innych miejscach. A że krzyż? Bo z reguły ginęłi katolicy, dla których krzyż jest znakiem szczególnym.
Z kolei dziwię się, że ktoś się zdziwił. Np. w Australii też jest zwyczaj upamiętniania osób, które zginęły w wypadkach - przy drodze. Tam też są krzyże... Ale może ten dziennikarz z W. Brytanii po raz pierwszy wyjechał za granicę właśnie do Polski.
T.

Data: 2011-10-31 02:20:00
Autor: brat_olin
On 31 Okt, 09:38, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisał w wiadomościnews:ple2a2rj3aw7$.djqmy51gh5d8.dlg40tude.net...

> [...]

krzyże... Ale może ten dziennikarz z W. Brytanii po raz pierwszy wyjechał za

Ten Angol winien tez sie wybrac do Francji, Hiszpanii,
Wloch, Grecji.

A poza tym powyzsza opowiastka to rodem z GWna.
A jakie GWno jest - kazdy widzi!..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-10-31 19:16:47
Autor: Paweł
Krzy�e won! "Nie wiedzia�em �e u was kierowc�w chowaj� przy drogach"
W dniu 31.10.2011 09:38, T. pisze:

Z regu�y stawia si� pomniki w miekscach katastrof. Nie wiedz� w tym nic
dziwnego. Jest tam, gdzie rozbiďż˝ siďż˝ samolot w lesie Kabackim, tam, gdzie
zgin�li �wirko i Wigura, tam, gdzie wydarzy�a sie katadtrofa pod Ot�oczynem
i w wielu innych miejscach. A �e krzy�? Bo z regu�y gin�i katolicy, dla
kt�rych krzy� jest znakiem szczeg�lnym.
Z kolei dziwi� si�, �e kto� si� zdziwi�. Np. w Australii te� jest zwyczaj
upami�tniania os�b, kt�re zgin�y w wypadkach - przy drodze. Tam te� s�
krzy�e... Ale mo�e ten dziennikarz z W. Brytanii po raz pierwszy wyjecha� za
granic� w�a�nie do Polski.
T.

ale kaski to przegięcie. dobrze przynajmniej że to nowe ze sklepu są, a nie używane, z kawałkami mózgu i okrwawione

--
Paweł

Krzyże won! "Nie wiedziałem że u was kierowców chowają przy drogach"