Krzyzowanie Ziobry

Data: 2010-07-23 13:14:17
Autor: [he®sk]
Krzyzowanie Ziobry

Netzel puscil troche pary. Ziobro zmontowal afere, posunal sie az do wplatania w nia s.p. lecha. podejrzewal go o interesy finansowe z krauze. niezle. ciekaw jestem czy za jego dzialaniami
stal prezes pis ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-23 13:55:50
Autor: mka³rwan jest debilem
Krzyzowanie Ziobry

U¿ytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisa³

[...]

Co¶ jest na rzeczy. S³u¿by odesz³y spod domu Krauze po telefonie Lecha Kaczyñskiego....

Przemys³aw Warzywny

--

"Oskar¿enie minister Kopacz, ¿e oszuka³a premiera, mówi±c w Sejmie, ¿e uczestniczy³a w sekcji zw³ok, by³o jak strza³ kul± w p³ot, bo minister mówi³a nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-23 14:26:20
Autor: jadrys
Krzyzowanie Ziobry
  W dniu 2010-07-23 13:14, "[he®sk]" pisze:
[...]

  Tylko dlaczego ten Netzel robi to dopiero  teraz? To podobnie jak z tymi oskarżeniami o molestowanie po latach. - czyli zwykÅ‚e sq**yÅ„stwo.

Data: 2010-07-23 14:33:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyzowanie Ziobry

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2c1p4$51v$1news.onet.pl...
[...]

Nie mógł wcześniej. Dochowanie tajemnicy śledztwa, czy cuś?

Data: 2010-07-23 14:47:07
Autor: jadrys
Krzyzowanie Ziobry

[...]

Daj spokój - ukrywanie przestępstw samo w sobie jest przestępstwem.

Data: 2010-07-23 15:03:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyzowanie Ziobry

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2c309$8c1$1news.onet.pl...

[...]

Jakie, kurwa ukrywanie przestępstw!
Przecież Netzel był podejrzany do jakiegoś miesiąca tego roku. Umorzyli, czy cuś to dochodzenie i teraz może mówić. I mówi!

Data: 2010-07-23 15:15:44
Autor: jadrys
Krzyzowanie Ziobry

[...]

A więc dla mnie jego obecne zeznania są warte funta kłaków, i służą tylko do oczerniania kogoś. Nie dosyć że ten "padalec" ( z przeproszeniem tego nadzwyczaj pożytecznego gada) urodą nie grzeszy to jeszcze ma paskudny charakter.

Data: 2010-07-23 15:27:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyzowanie Ziobry

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2c4ln$ekq$1news.onet.pl...

[...]

Że też ci w komisji nie znają twojego stanowiska. Powiadom ich i przerwą tę niedorzeczną pracę.

Data: 2010-07-23 15:50:59
Autor: jadrys
Krzyzowanie Ziobry

[...]

Maja swoje zdanie, tam nie zasiadają głupcy. ale niestety - oni tylko wykonują polecenia "góry"..

Data: 2010-07-23 06:59:56
Autor: Leszczur
Krzyzowanie Ziobry
On 23 Lip, 15:50, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> ¯e te¿ ci w komisji nie znaj± twojego stanowiska. Powiadom ich i
> przerw± tê niedorzeczn± pracê.

Maja swoje zdanie, tam nie zasiadaj± g³upcy.

Skoro ju¿ maja swoje zdanie to nie powinni zasiadac w komisji.

ale niestety - oni tylko wykonuj± polecenia "góry"..

Jezeli to prawda to jej istnienie nie tylko nie ma sensu, ale jest
wrecz szkodliwe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 16:04:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Krzyzowanie Ziobry

U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7b7ae5a2-cd15-46b3-9801-8be076df9e3bc10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

ale niestety - oni tylko wykonuj± polecenia "góry"..

Jezeli to prawda to jej istnienie nie tylko nie ma sensu, ale jest

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I to jest w³a¶nie istota sprawy.
Komisje jedynie s³u¿± do uzyskania popularno¶ci przez niektórych cz³onków tych komisji.
I to wszystko. Nie ma odkrywania prawdy.

Data: 2010-07-23 18:35:54
Autor: jadrys
Krzyzowanie Ziobry
  W dniu 2010-07-23 15:59, Leszczur pisze:
[...]

Oczywi¶cie nie na temat zwi±zany ze spraw±, tylko tak ogólnie.

[...]

Prawda, - te wszystkie komisje to zwyk³e "szopki".. Nawet jak niektórzy ich cz³onkowie maj± wolê ich wyja¶nienia, to przewodnicz±cy albo wiêkszo¶æ tak gmatwa ¿e wskazanie winnych staje siê niemo¿liwe.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Krzyzowanie Ziobry