Krzyżowcy w sercu nowoczesności

Data: 2010-08-12 00:47:24
Autor: Pistacjusz
Krzyżowcy w sercu nowoczesności
On 12 Sie, 09:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Tradycyjna, przednowoczesna tożsamość wdarła się do serca stolicy, okopała
wokół krzyża i postanowiła trwać. Heroicznie, na przekór panoszącym się w
tej przestrzeni niezliczonym atrybutom nowoczesności.

A gdzież ta nowoczesność?
Chodzi o budki z kebabem?

Data: 2010-08-12 10:03:56
Autor: Zahir

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:62674431-7ac6-4b8d-b271-f34508ac3dd3d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Budki z kebabem to pozostałość po rządach PiS-u! LEWICO wracaj! Czas zrobić w naszym kraju porządek!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 01:21:14
Autor: Pistacjusz
On 12 Sie, 10:03, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:62674431-7ac6-4b8d-b271-f34508ac3dd3d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Chodzi o budki z kebabem?

Budki z kebabem to pozostałość po rządach PiS-u! LEWICO wracaj! Czas zrobić

A czyli dobrze zgadłem, że "nowoczesność" to te budki z kebabem.

Krzyżowcy w sercu nowoczesności