Ks. Gil: Nie skrzywdziłem dzieci

Data: 2013-10-04 17:17:27
Autor: u2
Ks. Gil: Nie skrzywdziłem dzieci
.... ale ubeckie merdia juz go skazaly :

http://niezalezna.pl/46753-ks-gil-nie-skrzywdzilem-dzieci

– Nie skrzywdziłem tych dzieci. A jeżeli je skrzywdziłem to tylko w takim wymiarze, że być może za bardzo zaufałem. Jeżeli komuś bardzo na tym zależy, aby zniszczyć moje życie, to i tak znajdzie na to sposób – mówi ks. Wojciech Gil w specjalnym wywiadzie dla TVP Info.

  Ks. Gil Pytany czy dopuścił się molestowania dzieci odpowiada zdecydowanie: nie. Duchowny nie widzi też powodu, aby przepraszać. – Jeżeli przepraszam, to przepraszam za moją naiwność i brak odpowiedzialności w tym, że za bardzo tym ludziom zaufałem. Nie skrzywdziłem tych dzieci. A jeżeli je skrzywdziłem, to tylko w takim wymiarze, że być może za bardzo zaufałem – wyjaśnia ks. Gil w wywiadzie dla TVP Info.

  Duchowny zdaje sobie sprawę, że przez wiele osób został już osądzony. – Jeżeli komuś bardzo na tym zależy, aby zniszczyć moje życie, to i tak znajdzie na to sposób. Moje życie się nie kończy tu. Moje życie kończy się gdzie indziej – dodaje ksiądz. Duchowny poszukiwany przez prokuraturę na Dominikanie za domniemane czyny pedofilskie wobec trójki dzieci.

  Cała rozmowa w programie „Dziś wieczorem” o godz. 19.57.
--
Afery:
  – rublowa – 15 bilionów złotych

Data: 2013-10-04 18:27:10
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:524edc09$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
... ale ubeckie merdia juz go skazaly :

Nie cierpię klechów i tego całego cyrku wokół. Jako osoba postronna i nie zaangażowana w nagonkę na sukienkowych przyznaję, że z pierdnięcia ministranta zrobiono molestowanie. Ktos skutecznie dmucha w ten balon. Sowieci?

MW

Ks. Gil: Nie skrzywdziłem dzieci