Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?

Data: 2013-07-12 03:47:57
Autor: Łukasz Jawtoszuk
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?
Józef Oleksy powiedział, w wywiadzie z 10 lipca, że "partia Kaczyńskiego staje się ugrupowaniem rozsądnym i przewidywalnym, platforma nadal będzie straszyć PiS-em. - Nie z realnego zagrożenia jakie mogą nieść rządy partii Kaczyńskiego, ale w obawie o pozycję własną".. Jego zdaniem, PiS ma szansę na zwycięstwo w wyborach parlamentarnych.Józef Oleksy stwierdził też, iż z badań wynika, że Polacy chcą rządów silnej ręki. Natomiast, w wywiadzie z 8 lipca Oleksy liczy na to, że po wyborach w Elblągu "być może wreszcie przestanie się straszyć PiS-em i głosić, że wszystko związane z PiS-em jest obrzydliwe, a każdy porządny człowiek ma obowiązek uważać, że jest obrzydliwe". Panie premierze, dziękuję za te słowa, mam nadzieję, że zagłosuje Pan i wyborcy SLD  na Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2015 r. Zapewniam, że rząd Prawa i Sprawiedliwości będzie realizował program solidarnościowy, sprawiedliwości społecznej i społecznej gospodarki rynkowej. Tytuł mylący, ale nikt się wcześniej tym artykułem nie interesował, a to jest ważne, ponieważ człowiek z SLD, nie z Solidarnej Polski, tylko z SLD pochlebnie wypowiada się o PIS-ie. Takiej sytuacji jeszcze nigdy nie było. Te słowa Oleksego uświadamiają mi, że PIS może rządzić samodzielnie.

Data: 2013-07-12 15:23:41
Autor: Łukasz Jawtoszuk
W dniu piątek, 12 lipca 2013 12:47:57 UTC+2 użytkownik Łukasz Jawtoszuk napisał:
[...]
Pluton, Jarosław Kaczyński rządził 2 lata, a nie 3 miesiące i Polski nie zniszczył. Bezrobocie zmalało z 17% w 2005 r. do 11% w 2007 r., PKB wzrósł w 2007 r. do 6,7%, a deficyt zmalał do 3%.

Data: 2013-07-13 07:30:18
Autor: pluton_
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?
a to jest ważne, ponieważ człowiek z SLD, nie z Solidarnej Polski, tylko z
SLD pochlebnie wypowiada się o PIS-ie.

Pochlebnie o pisie wypowiada sie komusza gnida, wygłodzona niemal
do zapasci brakiem dostepu do koryta, majaca nadzieje, ze jak sie pierdziek
dorwie, to mu rzuci jakas kosc ze stolu.

Te słowa Oleksego uświadamiają mi, że PIS może rządzić samodzielnie.

To dobrze. Zacznij się pakować, żebyś był gotowy w razie czego.
Doradzam raczej zmywak w Londynie niż cele w Bialolece.

Pluton, Jarosław Kaczyński rządził 2 lata, a nie 3 miesiące i Polski nie
zniszczył.

A skad taki krysys wiary w Jarusia ? Więcej zaufania do jego umiejetnosci.

Bezrobocie zmalało z 17% w 2005 r. do 11% w 2007 r., PKB wzrósł w 2007 r.
do 6,7%, a deficyt zmalał do 3%.

A w 1974 wogole nie bylo bezrobocia i bylismy 10 potega gospodarcza
swiata.

Nullification

Data: 2013-07-14 00:35:02
Autor: xantiros
W dniu 2013-07-13 00:23, Łukasz Jawtoszuk pisze:
[...]

kłamiesz, zadłużenie państwa PL w latach 2005-2007 wzrosło nie zmalało... toż to faktycznie sukces kiedy w czasach "dobrobytu" powinno się dług zmniejszać a nie zwiększać

"Na koniec roku 1989 zadłużenie PRL wynosiło ok. 42,2 miliardy USD[1].
W 1993 roku dług publiczny Polski wynosił 51,7 miliardów USD[1].
W 2001 roku dług publiczny Polski wynosił 71,2 miliardów USD[1].
W 2002 roku dług publiczny Polski wynosił 352,6 mld zł[potrzebne źródło]
W 2003 roku dług publiczny Polski wynosił 408,6 mld zł[potrzebne źródło]
W 2005 roku dług publiczny Polski wynosił 466,6 mld zł[3]
W 2006 roku dług publiczny Polski wynosił 506,2 mld zł[3]
W 2007 roku dług publiczny Polski wynosił 527,4 mld zł[3]
W 2008 roku dług publiczny Polski wynosił 597,7 mld zł[3]
W styczniu 2009 roku dług publiczny Polski wynosił 583,9 mld, z czego zagraniczny 209,7 mld zł.[2]
W 2009 roku dług publiczny Polski wynosił 669,9 mld zł[3]
W 2010 roku dług publiczny Polski wynosił 747,9 mld zł.[3]
W marcu 2011 roku dług publiczny Polski wynosił 774,8 mld zł[4].
W 2012 roku na koniec listopada dług publiczny Polski wynosił 801,1 mld zł[5]."

Najmniejszy wzrost jest między marcem 2011 a listopadem 2012 - 27mld (1,5 roku)
oraz 2006-2007 - 21 mld (1 rok),

Data: 2013-07-12 19:08:57
Autor: pluton_
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?
Józef Oleksy stwierdził też, iż z badań wynika, że Polacy chcą rządów
silnej ręki.

Ja ci moge pokazac rzady silnej nogi: sprzedam ci takiego kopa,
ze ci wszystkie plomby z zebow powypadaja.

Nullification

Data: 2013-07-12 19:18:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ks. Lema�ski molestowany przez Abp. Hosera?
pluton_ wrote:

Ja ci moge pokazac rzady silnej nogi: sprzedam ci takiego kopa,
ze ci wszystkie plomby z zebow powypadaja.

Rządy silnej nogi to będzie Kuku-Kaczu uskuteczniać jak będzie na stołku. Z jednej strony to ma swoje pozytywy, a z drugiej to jest totalna ruletka, jakie on w wykopkach zastosuje kryteria. Na pewno po części irracjonalne i mogą ucierpieć też niewinni. Dlatego 50/50.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 20:50:01
Autor: pluton_
> [...]

jakie on w wykopkach zastosuje kryteria. Na pewno po części irracjonalne i
mogą ucierpieć też niewinni. Dlatego 50/50.

Ja bede glosowal na polskezbawa. Przynajmniej beda igrzyska.

Nullification

Data: 2013-07-12 12:22:28
Autor: leming.show
Ks. Lema?ski molestowany przez Abp. Hosera?
Ja bede glosowal na polskezbawa. Przynajmniej beda igrzyska.

Ja bym zaglosowal na Bubla, to by byla napierdalanka http://www.polskapartianarodowa.org To ten o PPPP. Tylko ze wejscie takiej partii do sejmu mogloby spowodowac bojkot polegajacy na blokadzie polskiego eksportu.

Jeszcze takie pytanie, czy ITI, TVN placi podatki w polsce czy luxemburgu? Komuch juz sprzedal zydowi TVN?

Data: 2013-07-12 23:09:09
Autor: pluton_
> [...]

partii do sejmu mogloby spowodowac bojkot polegajacy na blokadzie polskiego

Przy polskezbawie wszyscy to pikusie. On ten kraj rozpier.doli w 3 miesiace.

Nullification

Data: 2013-07-13 03:56:37
Autor: Łukasz Jawtoszuk
[...]

Pluton, do tego aby bezrobocia nie było, a Polska była 10 potęgą świata Prawo i Sprawiedliwość będzie dążyć. Mam nadzieję, że nam pomożesz.

Data: 2013-07-13 18:36:00
Autor: pluton_
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?

Pluton, do tego aby bezrobocia nie było, a Polska była 10 potęgą świata
Prawo i Sprawiedliwość będzie dążyć. Mam nadzieję, że nam pomożesz.

To ja sie dolacze z postulatem, zebysmy wszyscy byli piekni,
mlodzi, zdrowi i bogaci.

Nullification

Data: 2013-07-13 13:32:14
Autor: koealski
[...]
Pluton, dyskutuj merytorycznie.

Data: 2013-07-13 13:38:14
Autor: Klin
W dniu 2013-07-12 12:47, Łukasz Jawtoszuk pisze:
[...]
i wyborcy SLD  na Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2015 r. Zapewniam, Ĺźe rząd Prawa i Sprawiedliwości będzie realizował program solidarnościowy, sprawiedliwości społecznej i społecznej gospodarki rynkowej. Tytuł mylący, ale nikt się wcześniej tym artykułem nie interesował, a to jest waĹźne, poniewaĹź człowiek z SLD, nie z Solidarnej Polski, tylko z SLD pochlebnie wypowiada się o PIS-ie. Takiej sytuacji jeszcze nigdy nie było. Te słowa Oleksego uświadamiają mi, Ĺźe PIS moĹźe rządzić samodzielnie.

   Tylko co z tym wszystkim ma Lemański molestujący arcybiskupa?

Data: 2013-07-13 16:42:18
Autor: koealski
W dniu piątek, 12 lipca 2013 12:47:57 UTC+2 użytkownik koealski napisał:
[...]
Xantiros, ja pisałem o deficycie budżetowym, a ten wskaźnik za rządów PIS zmalał do 3% w 2007 r, a nie o zadłużeniu. Mój drogi, deficyt to różnica między wydatkami, a dochodami, natomiast zadłużenie, jak sama nazwa wskazuje, jest to zapożyczanie się. Przytoczone przez Ciebie liczby dowodzą, że za rządów PIS przyrost zadłużenia był najmniejszy, a za rządów największy. W marcu br. zadłużenie wyniosło już 917,8 mld zł. Błagam, tylko nie pisz, że jest kryzys i rząd musi się zadłużać, ponieważ ja nie wiem na co te pieniądze są przeznaczane, inwestycje spadają, wysokie bezrobocie, poprawy gospodarczej nie ma. Za Gierka, za pożyczone pieniądze chociaż się budowało, gospodarka się rozwijała, a ludzie mieli pracę.

Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?