Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?

Data: 2013-07-12 19:08:57
Autor: pluton_
Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?
Józef Oleksy stwierdził też, iż z badań wynika, że Polacy chcą rządów
silnej ręki.

Ja ci moge pokazac rzady silnej nogi: sprzedam ci takiego kopa,
ze ci wszystkie plomby z zebow powypadaja.

Nullification

Data: 2013-07-12 19:18:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ks. Lema�ski molestowany przez Abp. Hosera?
pluton_ wrote:

Ja ci moge pokazac rzady silnej nogi: sprzedam ci takiego kopa,
ze ci wszystkie plomby z zebow powypadaja.

Rządy silnej nogi to będzie Kuku-Kaczu uskuteczniać jak będzie na stołku. Z jednej strony to ma swoje pozytywy, a z drugiej to jest totalna ruletka, jakie on w wykopkach zastosuje kryteria. Na pewno po części irracjonalne i mogą ucierpieć też niewinni. Dlatego 50/50.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 20:50:01
Autor: pluton_
> [...]

jakie on w wykopkach zastosuje kryteria. Na pewno po części irracjonalne i
mogą ucierpieć też niewinni. Dlatego 50/50.

Ja bede glosowal na polskezbawa. Przynajmniej beda igrzyska.

Nullification

Data: 2013-07-12 12:22:28
Autor: leming.show
Ks. Lema?ski molestowany przez Abp. Hosera?
Ja bede glosowal na polskezbawa. Przynajmniej beda igrzyska.

Ja bym zaglosowal na Bubla, to by byla napierdalanka http://www.polskapartianarodowa.org To ten o PPPP. Tylko ze wejscie takiej partii do sejmu mogloby spowodowac bojkot polegajacy na blokadzie polskiego eksportu.

Jeszcze takie pytanie, czy ITI, TVN placi podatki w polsce czy luxemburgu? Komuch juz sprzedal zydowi TVN?

Data: 2013-07-12 23:09:09
Autor: pluton_
> [...]

partii do sejmu mogloby spowodowac bojkot polegajacy na blokadzie polskiego

Przy polskezbawie wszyscy to pikusie. On ten kraj rozpier.doli w 3 miesiace.

Nullification

Ks. Lemański molestowany przez Abp. Hosera?